8 bölüm

8K 126 6
                                    


Medya=Marshmello & ANNE MARİE FRINDS

Selam nasılsınız oy vermeyi unutmayalım lütfen😫🙏🙏💓 ve yorum yapmayı.

Neler oluyor buda neyin nesi tuvalet çıktım Ateş Pote'nin yanında duruyordu ve gülüyordu onu ilk defa böyle görüyorum yanıma Emir geldi belimden tutu "Canım iyimisin?" dedi Ateş bize baktı dişlerini sıkıyordu "İyiyim." dedim Emir bana yön vererek terasa çıktık yanımıza Polen ve Ateşte geldi Ateşle göz göze gelmemek için elimden geleni yaptım.

Allah'ım nolur sen büyüksu.

Dakikalar sonra Emir ve Ateş aynanda sıgara çıkardılar ikiside bir birine öldürecek gibi bakıyor Emir'in kolundan tutum "sakın yapma sakin ol. " dedim Ateş elime baktı dişlerinı sıktı çenesi biraz daha belirgin oldu.

Hadi bakalım oyun başlasın.

Emire yaklaştım ağzındaki sıgarayı aldım "Sıgara içmek zararlı." dedim Emir belimden tutu "Peki Pirenses." dedi Ateşe baktım kendini zor tutuyordu sigarayı yaktı içmeye başladı.

(Ateşin ağzından)

Şuanda bu Emir denilen piçe saldıra bilirdim sigaramı yaktım manzarayı izlemeye başladım "Hey Sıgara zararlı." sesi duydum Duruya baktım gülümsüyordu neden onun gülmesi bukadar güzel neden Duru neden başkasına aşık olmadım neden bıladar güzel gülüyorsun Duru?? "Ne dedim sen?!" Duru sigarayı aldı "Sıgara zararlı. " dedi sigarayı söndürdü "Ben içki alıyım." dedi Emir piçi Duru'ya baktım gülümseyip başıyla onayladı normalde asla içkiyi ağzına bile sürmez kokusunda bile sarhoş ola bilir çünkü daha önce hiç içmedi.

Emir gitti baş başa kaldık bana yaklaştı "Bir sıgarada bana versene." dedi Duru ne saçmalıyor "Hayır!" dedim uyarıcı bir ses tonuyla ama Duru hanım durur mu bana yaklaştı ceketin cebinde olan sıgara paketini aldı baka kaldım şok olmuştum içinden sıgara aldı ve yaktı "Sen içmesin." dedim Duru güldü "Evet ama sen içersin." dedi dudaklarında duran sıgarayı benim dudaklarım verdi "Vişne" dedim ruju vişne tadında onu öpmek için bir neden daha "Neden bunu yapıyorsun?" dedim Duru güzellik güldü "Hoşuma gidiyor. " dedi "Neden emirle beraber buraya geldin neden?" dedim Duru bana baktı zümrüt yeşili gözleri çok güzeldi "Emirle buraya gelme nedenimiz den değilsin Emir bana yardım ediyor bu seninle ilgili değil!" dedi derin bir nefes aldı "Gereksiz boş ver." dedi Neden benden saklıyor burda olma nedeni ne bunun gibi bir mekanda?

Neden benden saklıyor.

Duru'nun bileğini tutum "Anlat!" dedim Duru bağırdı herkez buraya baktı Duru ne kadar debelenirse o kadar sıkı tutuyordum "Tamam anlatıcam ama burda olmaz." dedi.

(Duru'nun ağzından)

Ateşle birlikte Ateş'in evine gittik içeri salona girerken herkez burdaydı beni görenler şok olmuştu "Otur!" emir dolu sesi yine kulaklarımda L şekili koltuğa oturdum "Anlat!" dedi etrafa bakındım hizmetçiler hemen gitti "Şey..." neden konuşamıyorum Ateş derin bir nefes aldı "Ağzından gevelemeyi kes ve SÖYLE!!" dedi sonunda bağırdı "Birini bulmaya çalışıyorum ve bana yardım ediyor." dedim Ateş bana yaklaştı "Kimi?" dedi meraklı gözlerle bana baktı "Eski arkadaşım ismini hatırlıyorum sadece." dedim omuz silktim "İsmi Hilal küçüklük arkadaşım." dedim Ateş geri çekildi "Neden benden yardım istemedin?" dedi ee aptal seni nerde bulayım ben "Sen beni yurda geri bıraktın." dedim Ateş tekrar sıgara yaktı.

Neden herşey karıştı "Ben gitmeliyim." kapı zili çaldı kapıyı bir hizmetçi açtı "Buyurun Polen hanım." Ateşe baktım gayet normal gözüküyor "Ateş aşkım." ben neden bu kadar gerildim "Polen iyi değilim defol!" diye bağırdı dudağımı yaladım bir anda Ateş beni öptü ne yapıyor bu aptal itmeye çalıştım ama nafile beni kucağına aldı ve Yatak odasına çıkardı.

MAFYA BABASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin