Yazardan selamlar
Helloo
evet yılar geçti hatta baya uzun Süredir yoktum ama şimdi yazasım tutu.
Bu olaydan sonra yanıma gelmedi sabah kahvaltısı yaptım tek başıma kaldım. Üstümü değiştirdim.
Aynada kendime bakarken kapı tıkladı ve içeriye Yağız adında yeni tanıştığım bir koruma girdi.
Baştan aşağı beni gözleri ile süzdü, belindeki silaha takıldı gözüm "Duru hanım Ateş bey sizi okula görülmemiş istedi." dedi Yağız derin bir nefes aldım son iki gündür yanıma bile gelmeyen beyfendi şimdimi aklına geliyorum.
Yağızın koluna çarparak geçtim ve merdivenlerden inmeye başladım beni her gören konuşmaya başlıyor hizmetleri bile dedikodumu yapıyor. (Y/Z; Hello bebek, siktir et sen onları.)
Ooo yazar hanım sonunda ortaya çıkmış, selam yazar hanım. Kahvaltı için çok iyi bildiğim bir yer var mükemmel kahvaltı hazırlar oraya gidip güzel bir kahvaltı yapmak istiyorum "Beni sahil kenrına götür." dedim Yiğit'e başı ile onayladı "Efendim yemek yiyin önce." dedi gülümsedim "Orda yiyicem." dedim ve çıktım. (Y/Z; Bende geliyorum bekle bebek.)
Gel yazar hanım gel. Ateş bey sen kaşındın he he he. (Y/Z; piçlik yapacan hissediyorum.)
@DuDuru; Özlemişim...
Bu fotoğrafı instegramda paylaştım beyfendi yedi yirmidört beni takip ediyor bir... İki... Üç... Ve masaj geldi.
Ateş; Neden üç çay bardağı var? Neden üç çay var? Neyi özledin?
Duru; Bilmem
Gördü.
Pislik yazmadı bile sinir ediyor beni gıcık herif. (Y/Z; fotoğraf çekilmeyi bittirdiysen çayımı alıyorum.)
Ay yedik sanki çayını yazar hanım. Telefonu masaya koydum fazladan bir bardak çay söyledim ama yemedi piç ne yapsam şimdi.
"Duru senmisin?" dedi arkamdan gelen ses.
"Evet, buyrun benim." arkamı döndüm ve ben şok oldum "Emre sen nerden çıktın ya." dedim cidden ben şok oldum bunun Amerikada olması gerek (Y/Z; Ben açıklim Eski sevgilisi.)Sağol yazar hanım. Ayağa kalktım ve Emre bana sarıldı fırsat ayağıma geldi işte şimdi sıçtın Ateş yakar.
"Motorlamı geldin?" dedim
"Evet, gel sana bir tur atalım." dedi
"Olur." dedim
Y/Z; Lan ben ne yapayım tek başıma! Hesabı bana kitlersen sana ben kitlerim bak Duru!Yazar hanım yine delirdi. hesabı ödeyip aşağıya indik yazar hanım buradan ayrıldı ben ve Emre motora bindik.
Emre bana fazla yakındı yutkundum tabiki o bunu görmedi birlikte bir kaç fotoğraf çekildik.@DuDuru: ahhh bakın burda kim varmış canım benim hoşgeldin @Emre_çelik
@AteşYk: buda ne lan!
@DuDuru; Beğenmedinmi daha güzel fotoğraflarda var. 😉
@AteşYk; Seninle akşam görüşürüz Duru hanım!
@Y/Z; Noluyor amk!Ateşi deli etiğine göre benim işim burda bitti.
Y/Z Sırf Ateşi deli etmek için yaptiği şeyleri onaylamıyorum!
Yazar hanım sana para veririm. (Y/Z; Okey ne istersin?)
Emre ile deniz kenarına geldik ve on dakika oturduk taki arkadan Ateşin sınırlı sesini duyana kadar "Sikerim seni bebe dokunma benim olana!" gök gürledi sandım bir an öyle şiddet ile bize geliyordu ve Emre'nin yakasından tutup yere fırları...Allah nasip ederse devmamıda gelir naber canlar naber ciğerparelerim hepinizi özledim!!
❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💓💗💖💘💝💓💞💕❣️💔♥💟♥︎♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA BABASI
Romancebir varmış bir yokmuş. Küçük bir kız varmış, bu kızın ismi Duruymuş, ailesi bu kızı 5 yaşında yurda bırakmış. Bu kıza 6 yaşında bir mafya aşık olmuş, kızın güzelliğine kız 17 yaşına girdi ve bu mafya bu kızı kaçırdı. Olaylar başladı.