9. tak, Clay ma rodzeństwo.....

68 4 6
                                    

(creange alert 😵)
Gdy już skończyłam zasłoniłam rolety zapaliłam ledy (imo najlepszy czernowny😌) a następnie oglądałam film do piątej nad ranem a następnie poszłam spać, a raczej próbowałam, odkąd widziałam tą jaskinię nie mogę w ogóle zasnąć plus czuje się odziwo dobrze, przed tem byłam bardziej smutna? Zła? Nie wiem jak to określić po tych rozmyślaniach zasnęłam.
_________
Wstałam o 15:34, nadal miałam myśl w głowie o tej jaskini, wejdę do niej huj mnie obchodzi to że coś może się stać. Poszłam się ubrać,

A następnie poszłam do łazienki i zaczęłam swoją poranną rutynę, gdy skończyłam no plecaka spakowałam scyzoryk, (nie pytać) powerbank, słuchawki, dezodorant i portfel z kasą, zeszłam na dół gdzie nikogo nie było co było dziwne, weszłam do kuchni j...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

A następnie poszłam do łazienki i zaczęłam swoją poranną rutynę, gdy skończyłam no plecaka spakowałam scyzoryk, (nie pytać) powerbank, słuchawki, dezodorant i portfel z kasą, zeszłam na dół gdzie nikogo nie było co było dziwne, weszłam do kuchni jednak żadnej kartki nie było dlatego znów weszłam do góry i weszłam do pokoju sapnapa a następnie dream'a, na całe szczęście spali, ponownie zeszłam na dół i napisałam kartkę,
                  

,,Hejka, jetsem
Zdziwiona że tak długo śpicie,
Jak coś nie ma mnie w domu bo wyszłam
Jak coś to dzwońcie, do zobaczenia później paa''

A następnie przykleiłam ją na lodówkę, poszłam do korytarza i ubrałam buty zarzuciłam plecak na plecy, wzięłam deskę do ręki i wyszłam.
-time skip, przez jaskinią-
Byłam na miejscu, zawahałam się żeby tam wejść ale jednak po to tu przyszłam, weszłam powolnym krokiem, szłam może z minutę ale gdy skręciłam ujrzałam świecący na fioletowo kryształ, był on piękny nie wiedziałam zabardzo co teraz mam zrobić, podeszłam bliżej i ukazał mi się obrazek...... To byłam ja która... Płacze? Czemu ja niby płacze, czemu tu jestem ja.. tyle pytań a tak mało odpowiedzi, coś mnie kusiło żeby to dotknąć, spojrzałam jeszcze czy nikogo tu nie ma lecz byłam tylko ja, obróciłam się w stronę kryształu a po chwili był już moich rękach, chwilę po tym coś uderzyło mnie w klatkę piersiową i poczułam jak strasznie to piecze, potem  zauważyłam że latam (śmiechłam na cały dom 😃👍) a po chwili byłam spowrotem na dole, odłożyłam pozwoli kryształ jednak zauważyłam że mniej się świeci, czułam że zaraz zemdleje, głowa bolała mnie niemiłosiernie a przed oczami miałam czarne plamki, gdy już się uspokoiło za mną pojawił się jakiś starszy pan i przybliżył się do mnie, oraz szepnął mi coś do ucha.
???- gratuluję, teraz nie odczuwasz bólu, ale jedyne co będziesz czuć to np. ból miesiączkowy i niestety ból brzucha jak ktoś ci mocno uderzy.....- szepnął i zniknął.- stałam tak bez ruchu ale cię ocknęłam, wzięłam plecak i wyszłam z tego pojébanegö miejsca, byłam już na zewnątrz było jeszcze w miarę jasno ale i tak chciałam wrócić do domu tak więc stanęłam na deskorolce i pojechałam do domu, gdy jechałam spojrzałam na godzinę, była 18:10 a teraz czas wymyślić jakąś wymówkę gdzie mogłabym być, nie chce nikomu o tym mówić, myślałam chwilę w galerii? Nie przecież nic nie kupiłam, na skateparku tak długo? Może uwierzą, byłam przed budynkiem i weszłam do niego, byłam już w środku i słyszałam tylko śmiechu i rozmowy sapnapa, dream'a i Georga tak więc wywnioskowałam że robią streama, próbowałam być jak najciszej żeby nikt mnie nie usłyszał dlatego że nikt o mnie nie wie a mówić narazie nie chce, wzięłam sobie jabłko i weszłam do góry jak najciszej się dało a następnie weszłam do pokoju i przeglądałam media, po mniej niż 2 godzinach Clay wbił mi do pokoju.
D- wiesz że jest takie coś jak pukanie?
C- MNIEJSZA O TO SŁUCHAJ!
D- nie krzycz uszy mnie bolą
C- sorka *powiedział zadyszany* zapomniałem ci powiedzieć.
D- czego znów?
C- ogólnie to są dwie sprawy ale zacznijmy od tej drugiej, jutro chce zrobić imprezę na której będą wszyscy z Dream smp
D- przysięgam że cię kiedyś zabiję...
C- sorkaa, a i czy nie chciała byś się poznać z członkami dream smp? Co prawda jutro byś mogła ale im szybciej tym lepiej.
D- nie wiem Clay... Musiała bym się zastanowić..
C- proszeeeeeee, blagamm Drsistaaa
D- Clay ja też cię proszę, muszę pomyśleć.
C- błagamm
D- .... Nie wiem.
C- proszeeeeeee
D- będziesz tak długo?
C- jak się zgodzisz to przestanę
D- ... Nie wiem na serio.
C- no proszeeeeeee,- i tak 10 minut.-
D- Jezu Clayton zamknij ryj
C- jak się zgodzisz to się zamknę, zgadzasz się?
D- jak się zamkniesz
C- YESSS
D- miałeś się zamknąć..
C- sorkaaa, to się ogarnij i przyjdź do mojego pokoju.
D- okej,- niechętnie wstałam z łóżka i podeszłam do szafy aby się przebrać.-

A następnie poszłam do Claya pokoju, gdy mnie zobaczył uśmiechnął się co odwzajemniłamC- będzie ci przeszkadzało jak będzie tu jeszcze Nick i George?D- nieC- okejj, to usiądź, ja tylko pokiwałam głowa twierdząco i usiadłam obok dream'a, gdy Clay w...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

A następnie poszłam do Claya pokoju, gdy mnie zobaczył uśmiechnął się co odwzajemniłam
C- będzie ci przeszkadzało jak będzie tu jeszcze Nick i George?
D- nie
C- okejj, to usiądź, ja tylko pokiwałam głowa twierdząco i usiadłam obok dream'a, gdy Clay wszystko przygotowywał przyszli chłopacy.
G,S- siemka Drista.
D- hejka
C- gotowe.. chyba
S- mikrofon masz wyłączony deklu
C- a no tak heh.... Teraz gotowe.
G- niech zgadnę Clayton cię do tego zmusił?
D- dokładnie..
S- no debil no..
C- dobra zamknąć się, siadać na krzesłach
G- zobacz szef się znalazł..- powiedział z sarkazmem.-
C- a jak by że inaczej, dobra dzwonie..
C- heloo guys, ogólnie to chve wam kogoś przedstawić..
Tommy- chyba domyślam się o kogo chodzi ale jak coś ja nic nie wiem....
Philza- Thomas ryj, dream możesz mówić.
C- okejj.. nie pytam nie wiem czy będzie chciała się pokazać ale ok emm dobra narazie zgadujcie.
Tubbo- nowy członek dream smp?
C- nie wiem czy będzie chciała jak tak to bardzo możliwe.
Wilbur- czyżby twoja dziewczyna? 😏
C- co- nie
(Wszyscy zgadywali jednak nikt nie zgadł)
C- dobra już, nikt nie zgadł i prawdopodobnie nikt nie zgadnie tak więc, ta osoba to moja młodsza siostra :D
Tommy- ha a ja wiedziałem 😼
(Wszyscy byli pozytywnie zdziwieni)
Quackity- jak ma na imię.
C- Drista
Quackity- ok... Ile ma lat?
C- 13...
D- co- właśnie mnie odmłodziłeś o 2 lata...
C- Od kiedy ty masz 15?!
D- od miesiąca...
C- aha ok, to mój błąd
Wilbur- będzie w smp?
C- chcesz być?
D- ... Muszę się zastanowić
C- było słuchać :)
(Gadu gadu itd.)
Tubbo- weźcie się pokażcie :/
C- zależy czy ona chce, ja tylko wzruszyłam ramionami.
C- uznam to za tak..
(Jak coś powiedzmy że dream zrobił face revaeal)
*Włączył kamerkę*
Wilbur- jaka piękna!!
Tubbo- woow śliczna jesteś!
Niki- jesu ale piękna
D- dziękuję wam
*Znowu gadu gadu *
C- okejj ludzie musimy kończyć,
Wszyscy- paaa
*Koniec rozmowy :I)
D- idę się już położyć
C- jasne dobranoc
S,G- dobranoc, i wyszłam z pokoju Claya a następnie poszłam do mojego pokoju gdzie się przebrałam w piżamę, zrobilam wieczorną rutynę i poszłam spać, o dziwo zasnęłam prawie od razu.
_________________________________________
1111 słów

Dziękuję za przeczytanie
----

Miłego dnia/nocy
----
Do następnego bayy ^^

________
Przepraszam że była taka nie aktywność pod książką <3

złe życie /\ Drista/\ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz