11. ale mega!.....

66 6 2
                                    

Lani- nie mogę zasnąć
Nihachu- ja też
Drista- tak samo, o godzinie 3:45 wszyscy odpłynęliśmy.
_________________________________________
Obudziłam się o godzinie 16:10, dziewczyny nie spały tylko siedziały na telefonie.
Drista- hejka
Lani-hejj
Nihachu- dzień dobry kochana, jak się spało? (Spojler- musicie lubić Niki bo w następnych rozdziałach coś się wydarzy :D)
Drista- dobrze a wam?
Lani- nawet git
Nihachu- też dobrze, uśmiechnęłam się i też wzięłam telefon, 16:39 wstałam z łóżka i podeszłam do szafy.

Drista- hejkaLani-hejjNihachu- dzień dobry kochana, jak się spało? (Spojler- musicie lubić Niki bo w następnych rozdziałach coś się wydarzy :D)Drista- dobrze a wam?Lani- nawet gitNihachu- też dobrze, uśmiechnęłam się i też wzięłam telefon, 16:39 w...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Gdy już się ubrałam standardowo poszłam do łazienki i zaczęłam swoją poranną rutynę, teraz zauważyłam że maluje się codziennie od kąd się przeprowadziłam ale nawet mi to wychodzi, gdy skaczylam poszłam znowu do mojego pokoju gdzie było już zrobione łóżko.
Drista- kto to zrobił nie musiał tego robić
Nihachu- musiałam, podziękowałam i uśmiechnęłam się do dziewczyny co odwzajemniła, Lani wzięła ode mnie ubrania.

Drista- kto to zrobił nie musiał tego robić Nihachu- musiałam, podziękowałam i uśmiechnęłam się do dziewczyny co odwzajemniła, Lani wzięła ode mnie ubrania

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

I poszła do łazienki się ogarnąć a po piętnastu minutach przyszła a następnie całą trójką zeszliśmy na dół.
Wilbur- Niki czemu nie przyszłaś spać?
Nihachu- zasiedziałam się a jakbym weszła to bym cię obudziła.
Wilbur- aha okej. Zaśmialismy się i usiedliśmy sie na kanapie. Po chwili ktoś zszedł a raczej próbował zejść ze schodów bo się wypierdolił a ten ktoś to Tubbo. Zaśmialismy się a następnie Lani podeszła do niego i pomogła mu wstać.
Tubbo- dzięki Lani a tak w ogóle to mówiłem że się przeprowadzamy vo nie?
Lani- no tak
Tubbo- przeprowadzamy się dwa domy obok.
Lani- czekaj vo- , powiedziała ucieszona, ale mega!
Tubbo- wiemmm, słyszysz Drista? Będziesz mieć sąsiadów!
Drista- ale megaa, powiedziałam mega ucieszona, uśmiechnęłam się do Lani co odwzajemniła.
Tubbo- i prawdopodobnie będziecie chodzić do tego samego collegu jak się dostaniecie. (Powiedzmy że Tommy i tubbo skończyli już szkołę)
Lani- już wiem że będą mocne przypały.. powiedziała szeptem.
Tubbo- słyszałem to. Brunetka się tylko zaśmiała i ponownie usiadła na kanapę obok mnie. Po kilku minutach zeszła grupka ludzi Clay, Nick, techno oraz Tommy.
Tommy- siema dziwki, powiedział i usiadł się koło mnie,
Clay- Drista?
Drista- tak?
Clay- o której poszłaś spać?
Drista- a po co ci to wiedzieć?
Clay- to nie jest odpowiedź.
Drista- domyśl się, powiedziałam z kpiną, Clay zrezygnował z pytania i poszedł do kuchni jednak inni się zaśmiali. Siedzieliśmy na swoich urządzeniach, ja przeglądałam Instagrama a Lani pisała z kimś.
Clay- ludzie chodźcie wychodzimy na dwór, powiedział dream, wszyscy się zgodzili jednak jak zwykle mi oraz Lani nie chciało się wychodzić ale wyszliśmy bo by nas udusili, poszliśmy ubrać buty
A gdy wszyscy już to zrobili to wyszliśmy z domu, postanowiliśmy że pójdziemy do parku, idąc do miejsca docelowego Tommy i Tubbo ciągle nas zaczepiali, mogła bym walnąć Tommy'ego jednak jest tutaj Clay.
Tommy- Drista żyjjj
Clay- Tommy zostaw ją
Tommy- nie, Drista!
Drista- czego?
Tommy- AAAÆA
Tubbo- nie drzyj mi się do ucha debilu
Tommy- ONA ŻYJE.
Drista- ja żyję czemu ty to robisz? Powiedziałam w myślach.
Clay- teraz to by ci przeglądała jednak to by cię bardzo zabolało....
Tommy- co ona może mi zrobić dziewczynka która ma 156 a ja 186 (powiedzmy że tyle ma nie wiem ile dokładnie)
Sapnap- oj uwierz że dużo..
Tommy- mhm już wam wierzę. Oni nadal się kłócili a ja pisałam z Vicki,

Vicka 😩👌
OlA SeJ DoRa vo porabia
Najpiękniejsza dziewczyna?

Dristix 😩💅
Ale że ja najpiękniejsza?
Nie, idę do parku i się nudzę a ty?

Vicka 😩👌
Też się nudzę tak więc chyba pójdę
Z Mają na miasto.

   Dristix 😩💅
Fajnie a jak się czuję Maja?
WDawno jej nie widziałam

__
I tak właśnie wyglądała rozmowa moja z dziewczyną jednak pięć minut potem musiałam kończyć bo byliśmy już na miejscu. Poszliśmy do kawiarni w której kupiłam sobie kawę tak samo jak Lani, ja z brunetką usiedliśmy w osobnym stoliku by mieć trochę prywatności.
Drista- ej Lani
Lani- tak?
Drista- chcesz poznać moje koleżanki z Polski?
Lani- jasne!
Drista- ok to jak będziemy w domu to do nich zadzwonię
Lani- okej, a potem rozmawialiśmy o wszystkim i niczym, chwilę potem wszyscy wypili oraz zjedli swoje zamówienia tak więc wyszliśmy z kawiarni i poszliśmy na plażę.
Tommy- CLAYY!!
Clay- czego chcesz bachorze
Tommy- NIE JESTEM DZIECKIEM! Kup mi loda
Clay- ... Jakiego chcesz?
Tommy- czekoladowyyy!
Clay- okej.. dziewczyny chcecie też?
D, L- nie dzięki, Clay poszedł kupić lody Tommy'emu (idk jak sie pisze) i tubbo bo też chciał a ja z Lani poszliśmy usiąść się na ławkę i porozmawiać jak zwykle wsumie.
-time skip 19:57-
Postanowiliśmy już wracać bo robiło się zimno, gdy szłam zauważyłam kogoś którego nie chciałam wiedzieć, mój były.... Podeszłam do Claya pociągnąłam go za nadgarstek i powiedziałam że ja razem z Lani za chwilę przejdziemy, wróciłam do dziewczyny i poszliśmy do pobliskiej toalety.
Lani- Drista?
Drista- mój były tam był..
Lani- to wszystko tłumaczy.. siedzieliśmy tam może z dwie minuty a następnie wyszliśmy jakby nigdy nic, po chwili niezauważalne dogoniliśmy grupkę nawet im o tym nie mówiąc, po chwili byliśmy już w domu, ściągnęliśmy buty i poszliśmy do pokoju bo nie byliśmy głodne, zakluczyłam drzwi na klucz i usiadłam się z dziewczyną na łóżko.
Drista- czemu on tu przyjechał?!
Lani- nie ma czasami tutaj rodziny czy coś?
Drista- niee, tak to by mi powiedział.
Lani- a kiedy z nim byłaś?
Drista- jak byłam w ósmej klasie podstawówki, byliśmy zakochani w sobie na zabuj jednak on mnie zdradził.
Lani- skurwysyn..
Drista- zgadzam się.. Gramy w Simsy?
Lani- jasne, podeszliśmy do biurka, włączyłam komputer a następnie grę. O 1:45 skończyliśmy grać, poszłam się umyć, zmyć makijaż itp. gdy to zrobiłam poszła Lani a ja w tym czasie przeglądałam tweetera (nie wiem jak się odmienia V100) po kilku minutach przyszła Lani która wzięła telefon i zrobiła to samo.
Drista- Lani?
Lani-tak?
Drista- vo ty na to żeby zadzwonić do tej koleżanki co ci mówiłam.
Lani- a ona spać nie będzie?
Drista- niee ona i spanie? Już to widzę..
Lani-to dawaj. Napisałam do Vicki i Majii że zadzwonię bo mam sprawę, obie się zgodziły.
(Rozmowa video
M- Maja
D- Drista
L- Lani
V- Vicki)
D- hejka
V,M- hejoo
D- ogólnie to chce wam kogoś przedstawić
V- kogo?
M- właśniee, powiedziały zaciekawione a zarazem uciszone, dałam znak Lani żeby coś powiedziała na co tylko skinęła głową.
L- hejka
V,M- hejoo!
V- jak masz na imię?
L- Lani
M- piękne, ja jestem Maja
V- Victoria
L- też macie piękne!
M,V- dziękujemy!
-Time skip 6:59-
D- huj już siódma
L- o japierdole..
D- musimy kończyć
V- oki bajj
M- paa
L- paa
D- bajj
(Koniec rozmowy)
Lani- nie że coś ale ja idę spać nie wytrzymam
Drista- takk, położyliśmy się i usunęliśmy prawie od razu.
_________________________________________
1116 słów 

Dziękuję za przeczytanie
----
Miłego dnia/nocy
----
Do następnego bayy ^^

złe życie /\ Drista/\ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz