O çocukta ilgimi çeken birşey vardı ama neydi bilmiyorum mavi günlüğüne birşeyler yazdıktan sonra defteri çantasına koydu ve fermuarı çekip dolabına kitledi 15-20dk sonra sınıf kalabalık olmaya başladı ve bi kızın bana doğru geldiğini ğördüm
"Selam ben elisa"
"Selam bende Ece tanıştığımız memnun oldum"
"Çantanı hangi sıraya koydun"
"Şu en ön sıraya koydum orada kim oturuyor"
"Orasımı orda Onur oturuyo onun yanına oturmana bişey demez merak etme" dediği an zil çaldı ve herkez yerlerine oturmaya başladı sadece şunu anyabildim Esila diye bi kızla arkadaşım onurun yanında oturuyorum ve gizemli çocukla Esila benim arka sırada oturuyorlar sınıfın kapısından 30-35 yaşlarında bi öğretmen girdi ve konuşmaya başladı.
"Günaydın çocuklar bugün aramıza yeni bir öğrenci katıldı seni tanımak istiyoruz" diyerek beni gösterdi.
"Ben Ece gergin 18 yaşındayım İzmir'den geliyorum" diyerek yerime geri oturdum sanki sınıf ta herkez bana bakıyordu.ders bittiği gibi aşağı kantine indim kendime su alıp sınıfa tekrar geri çıktım sınıfta bı bağırma sesi geliyordu sınıfa baktığımda o çocugun bagırdigini gördüm elisanın yanına gittim
"Ne oluyo burda"
"Berkin günlüğü kayıp o yüzden"
"Onun adı Berk mi"
"Evet" adı berkmiş ismini öğrenmiş oldum ve o an berkin bana baktığını gördüm ve yanıma geliyordu Birden bagırmaya başladı.
"Günlüğümü sen aldın biliyorum sabah günlüğüme yazı yazarken bana bakıyodun günlügümü ver yoksa çok kötü olucak"
"Senin günlüğünü ben almadım"
"Sen aldın" diyerek elimdeki su şişesini üzerime döktü hızlıca kızlar tuvaletine gittiğim sinirden ağlıyordum hızlı bi şekilde tuvalette girip kulazete oturup ağlamaya başladım sadece şunu anladım ben ağlarken sarılacak bı arkadaşım bile yoktu zilin çalmasıyla birlikte tuvaletten çıktım şimdi ne mi yapacaktım evet sınıfa girip onurun yanına oturacaktım ki sınıfa girdiğim gibi Berk elinde bir tişört ile yanıma geliyordu.
"Az önce sana bagırdıgım için özür dilerim bide üstüne su dökülüp üzerin ıslanmıştı rica etsem bu tişörtü giyermisin"diyerek elindeki tişörtü bana uzattı ama asla alıp giymeyecektim.
"Üzerim çoktan kurudu o tişörte gerek yok"
"Gerek var Ece seni korumak zorundayım"
"Sen beni koruduğunu mu sanıy- daha cümlemi bitirmeden beni kolumdan çekip erkek soyunma odasına sokup kapıyı kitledi.
"Evet Ece gergin şimdi bu tişörtü sen mi giyeceksin benmi giydireyim" dedi galiba şuan tişörtü giymekten başka çarem yoktu.
"Ben giyerim"
"Hadi giy"
"Senin önünde asla giymem"
"Ben arkamı dönücem giy" diyerek arkasını döndü üzerimdeki sılırsıklam olmuş siyah boğazlı kazagımı çıkarıp beyaz tişörtü giydim.
"Giydin mi?"
"Giydim"diyerek soyunma odasından çıktım.
"Tişört çok yakışmış" deyiverdi ne saçmalıyodu şimdi bu sınıftan hızlıca çıkıp merdivenlere yöneldim ve evet berk peşimden geliyodu ders çoktan başlamıştı kapıyı çalıp açtığımda 30-35 yaşlarında kumral saçlı bı öğretmen vardı.
"Siz ikiniz 20 dk nerdesiniz dersin bitmesine sadece 10 dk var"dedi içeri girip sıralarımıza oturduk ve 10 dk sonra zil çaldı bu son dersti çantamı alıp bahçeye indim eve doğru yürümeye başladım kolumu birinin sıkıca tutuhunu hissettim arkamı döndüğümde onu gördüm onuru
"Buyurun Onur bey"
"Onur beymi Ece dalga geçmeyi bırak çok önemli bi olay oldu"
"Ne oldu"
"Sana bunu şuan anlatamam akşam saat 8' de okulun bahçesine gel ama çok önemli beni orda yanlız birakma"
"Peki gelicem" dedikten sonra evin zilini çalıp eve girdim.
MERHABA ARKADAŞLAR BU BENİM İLK HİKAYEM UMARIM BEYENİRSİNİZ YAZIM YANLIŞLARI VARSA SİZDEN ÇOK ÖZÜR DİLİYORUM 😘🥰😍🖤❤️
"SİZCE ONUR ECEYE NE SÖYLİYECEK?"
YORUMLARINIZI BEKLİYORUM İYİ OKUMALAR😘💬😍😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni okul
ЧиклитHangisi kötü içinizden birinin katil olduğunu bilmek mi? Yoksa bi katile aşık olmak mı? SEÇİM SİZİN...