bekle bizi İstanbul

0 0 0
                                    

Tamı tamına 1 saat 5 dk sonra bir binanın önünde durup aşağı indik binanı adı güçlü inşaat annemle birlikte binaya girddigimiz an binanın temiz ve zarif olduğunu gördüm binanın en üst katına çıktık annem kapıyı açarken bende valizleri taşıyodum annem evin kapısını açtığı an evin içinde herşey vardı diş fırçama kadar vardı eminim ki bu annemin bi oyunuydu annemin bizi İzmir İstanbul'a getirmesinin sebebi neydi bilmiyorum ama eminim bi nedenin vardır valizleri içeri taşıdıktan sonra odamın nerede olduğunu bilmediğim için anneme sordum.

"Anne Yeni odam nerde hangi oda"

"Üst katta sol tarafta bulunan kapı yeni odan lavabo ve balkonun odanın içinde kızım"

"Tamam anne" dedikten sonra valizimle birlikte merdivenlerden çıktım annemin dediğine göre sol tarafta ilk kapı benim odamdı odanın kapısını açtığım an odanın siyah ve sarı renklerle olduğunu gördüm en sevdiğim renkler olduğunu gördüm içeri girip dolabımı açtım ve dolabın içinde bir sürü kıyafet olduğunu gördüm şok olmuştum annem bunların hepsini İzmir'den nasıl yapmıştı bilmiyorum ama yapmıştı.

Valizlerimi dolabıma yerleştirdim saatin 16:20 olduğunu gördüm üzerime winx'li pijama takımlarımı geçirip yatağıma uzandım sosyal medyada gezinirken annem odama girip konuşmaya başladı.

"Yeni odanı sevdin mi"

"Sevdim"

"Peki yarın yeni okuluna gidiyoruz"

"Gidiyoruz derken sen nereye"

"Yeni okuluna gelip formalarını alırız diye düşündüm kötü mü etmişim"

"Anne ben liseye gidiyorum farkındaysan orda herkez serbest geliyo ben çocuk muyum forma ile gidiyorum"

"Kötü bişey mi dedim anlamıyorum"dedi ve odadan çıktı yarın sabah saat 07:00 alarm kurup gözümü kapatım uykuya dalmışım sabah uyandığımda alarm dan önce uyanmıştım sabah kalkıp yatağımı topladım daha sonra üzerime siyah boğazlı kazagımı altimada siyah pantolonumu geçirip saçlarımı düzleştirip hafif makyaj yaptım sırt çantamı ve deri ceketimi alıp aşağı indim annem kahvaltıyı hazırlamıştı.

" Günaydın kızım"

"Günaydın anne Yeni okulum nerde"

"İki sokak ötede" diye konuşurken çoktan kahvaltımı yapmıştım kulaklıgımı takıp okula doğru yürümeye başladım.

Evet şuan yeni okulum önündeyim okula girip bahçeden hızlıca girdiğimde taploya baktım Ece gergin 12\A demeki yeni sınıfım burasıydı en üst kata çıktığım an o yazıyı gördüm 12\A sınıfa girip çantamı en ön sıraya bıraktım benim arkamdan sınıfa bir çocuk girdi çantasını benim arka sırama koyup dolaplardan mavi bir defter aldı üzerinde ne yazıyordu sevgili günlük bu çocuk çok gizemliydi bu çocukta ilgimi çeken bişey vardı ama neydi bilmiyorum...

Yeni okulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin