Suçluluk Hapsi

12 1 1
                                    

Şubat 2019

Suçluyu bulmak için belli bir miktar zaman vardır o zaman geçtikten sonra yakalama ihtimaliniz hesaplanamayacaktır. Suçlunun akıllı oluşu sizi hüsrana uğratabilir planlanmış bir suikaste hazırlıksız cevap vermek dışında yapılacak en düşüncesizce şey budur. Hüsrana kapılmak.

Paniğinizin kokusunu alan çakallar düştüğünüz yerde kanınızı akıtmaktan çekinmeyecektir.

Sakaryanın göbeğinde bir tiyatro salonunda 20 saat önce arabanın altına yerleştirilen bombaya ait bir iz arıyorduk belli ki bombayı yerleştiren bulunmak için arkasında bir iz bırakmak istemişti görüntülere göre bombayı yerleştiren valeydi ve kendisine yakalanmayacağının garantisi verilmiş parası yatırılmıştı. Yoksa apaçık bir şekilde bomba yerleştirmesinin başka anlamı olamazdı. Kamera kayıtlarında Safiri arabaya aldığım görüntüler de vardı herhangi bir tuhaflık yoktu. Arabanın uzaklaşmasından sonra ise Safirin evine giden yol tenha bir yoldu ve kamera yoktu. Ateş açanların derdinin Safir olup olmadığını bilmesek de silahlar Safiri değil Hazarı hedef almıştı. Bombayı yerleştirme emrini veren her kimse beklemiyor olsa gerek herhangi bir hamlede bulunmamıştı belli ki derdi gözümü korkutmak değildi ve kendi arabamla döneceğimi düşünüyordu. Hedefi kim olursa olsun ateş zarar görmesini istemediğim insanları yakıyordu.

Bombanın aktif edilmesi için benim tekrar arabaya bineceğimden kesin emin oldukları bir günü seçmiş olmalılardı. Eğer araba duvara çarpmamış olmasaydı tekrar kullanacağım güne kadar tetikte bekleyebilirdik . Düşmanımın istediği şey valeyi sorgulamamdı ama bunu yapmayacaktım. Eğer bulunmak ve yüzleşmek istiyorsa bombayı farketmediğimi düşünüp yeni bir yem atmak isteyecekti. Nazmi beyin odasından beraber çıkarken doldurulmuş geyik heykelinin beni izlediği hissine kapılıyordum sürekli -Ve pek çok düşüncemde de yanılmaz biriydim.-.

Holde yürürken tiyatro perdesine bakan en arka koltuklara gelmiştik.

Hazar icin üzgünüm evlat ama gerektiğinde yanında...

Yanımda olmak .

Durdum ve geriye döndüm. Göz teması kurduğumda devam ettim; bir eli havada öylece asılı kalmıştı.

Bana yardımcı olmak istiyorsanız evlat kelimesini kullanmayın.

Bizi izleyen bir geyik pek mantıklı değildi elbet. Nazmi beyin odasına gidip 22 saat önce oturduğum yere oturdum tekrar . Planlarımı kimse ile paylaşmasam bile bu kişi adımlarımı takip edebiliyordu . Bu takipçi bana çok yakındı ama bir kişi değildi . Arabamı kullanarak havalimanına gideceğinden emindi odadan çıktıktan sonra ise planımdan bi haberdi çünkü bir geyiğin kulağından bizi dinleyemiyordu.

Eğilip geyiğin kulağına fısıldadım.

Eğer bir dinleme cihazı yerleştireceksen bir dahakine seçimin kurttan yana olsun.

Arabayı Devran kullanacak olmalıydı ki kapıdan dışarıya çıktığımda şoför koltuğuna geçmişti. Arka koltuğa geçtiğimde aynadan gözlerime bakıyordu.

Eve .

Devran eve sürene kadar İstanbul trafiğinin hayatı felç etmesi umurumda olmuyordu ama eve gidemediğim her saniye sinirleniyordum. Zaten Sakarya ile İstanbul arasında mekik dokunmak zamanımı alıyordu Telefon çalmaya başladığında numarayı ezbere biliyor olmak sanki anneme olan sevgimin üstüne toprak atılıyormuş gibi hissettiriyordu.

Çünkü Onlar Tıpkı SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin