REEC
Zjevila se mezi dveřmi jako nějaký anděl.
Což by vlastně odpovídalo i tématu dnešního večera.
Ženy měly šaty a masky v bílých barvách, zatímco muži byli v černé. A to platilo i pro mě.
I když jsem byl pro dnešní noc jen jako pouhý barman.
Alespoň jsem neztratil přehled, a měl jsem tak na očích vše co jsem potřeboval.
Hlavně jí. A dnes, až se společnost rozejde do svých pokojů, ji budu sledovat a zjistím co je zač. I když při pohledu na to, co má dnes na sobě, jsem už zase začal zapomínat na svou práci, a myslel pouze svým ptákem.
Na takový pohled jsem opravdu nebyl připravený.
Její nohy v těch vysokých botách byly jako stvořené k tomu, aby je někdo laskal. Od lýtek až po stehna, a přímo k...
Mé tělo zareagovalo příliš rychle. Kurva!
A rozhodně jsem ale nebyl jediným, koho cizinka zaujala.
Oči vrátného putovaly od jejích dlouhých nohou až k jejímu poprsí, které sotva zakrývaly ty dva kusy slabé látky.
Do srdce se mi zábodával osten žárlivosti.
A vztek!
K té ženě jsem začal pociťovat až majetnické sklony.
Moc dobře jsem ale věděl, že ona není nic pro mě.
Ani já pro ni.
Vplula do sálu, a očima obezřetně přejela celou místnost.
Vypadala jako že někoho hledá.
Sledoval jsem ji, jak kráčí směrem k baru. A málem se mi zastavilo srdce.
Její malé prstíky se zachytily pultu.
Okamžitě jsem se ujal svého úkolu.
„Tak co si dáte?" Oslovil jsem ji, a reakce přišla téměř okamžitě. Prsty ji na barovém pultu ztuhly.
Pomalu ke mně otočila svou tvář, kterou měla olemovanou těmi neposednými sexy kudrnatými vlasy.
Poznala mě.
Nevím jestli jsem přesně tohle chtěl. Ale v jejích očích se zračilo překvapení a... strach?
Trochu jsem se na sebe zlobil. Ale zároveň jsem po tomhle strašně toužil.
Chtěl jsem aby mě znovu spatřila.
Chtěl jsem vidět její velké zelené oči, které si až velmi jasně uvědomovaly před kým to vlastně stojí.
Lehce pootevřela rty, ale nevyšel z nich ani vzdech.
Jazykem si přejela po spodním rtu.
Opět jsem zareagoval velmi nevhodným způsobem.
Zatracená ženská!
Tahle mě akorát přivede do hrobu.
Nakonec z ní ale vypadlo že si dá dvojitou vodku. Bez přemýšlení jsem jí připravil nápoj podle jejího přání. A ona ho jen sebrala a odešla.
Zřejmě už nechtěla být nadále v mé blízkosti.
Ale to jí přejde. Až se mi podaří ji chytit a podrobit ji... výslechu?
Slova se mi v hlavě ztrácela když jsem se díval jak při chůzi pohupuje boky, a v duchu jsem si přitom nadával do pitomců a bůh ví čeho ještě.
ČTEŠ
Nebezpečné Hry
RomantikAurora svou práci novinářky zbožňuje. A to hned z několika důvodů. Dobrodružství a spousta adrenalinu. To je to, co vyhledává. S oblibou se vkrádá do životů lidí z vyšších vrstev jako ta, která odhaluje jejich tajemství. Ale nakonec vše jednou zm...