En az benim kadar yorgun ve kanamalı satırlar okuyacağın konusunda emin olmanı isterim. o yüzden bu mektubu okurken yanında birilerinin olması ve bir de kolonya olması ricamdır. ve mektup bittikten sonra dik durman. tıpkı sahip olduğun gururun gibi. o gurura yakışan bir tavır takınman… bu senden seni istememin haricindeki ilk isteğimdir…son bir anlaşılma çabası. son bir çırpınış. ve fakat paradoks içeriyor. yazanı anlaşılsa bile okunduktan sonra; öldüğü için, anlaşılmış olmasının bir önemi kalmıyor geriye. oysa geride mektup bırakan bir müntehire "son isteğin nedir" diye sorsalar, "yazdığım bu mektubu okuyanların beni anlamasını isterdim" der büyük olasılıkla.x ayının x. günü yüksekçe bir yerden atlamak suretiyle, hayatıma atraksiyonlu bir şekilde son vereceğim.
kırık kemikler, akan bir beyin ve bolca kan olacak.
sevenlerimi cenazeme ve yerel gazetelerin 3. sayfasından trajedimi okumaya davet ediyorum.hayat artık beni değil sizleri ilgilendirir, diye bitirilmesi gereken mektuplardır. ben olsam öyle yapardım."pamuğu aranızdaki en günahsız olan tıkasın"sonuç mu?
hala defnedilmedim, bu entryi de morgdan yazıyorum etkilendiklerimden biri mayakovski'nin
"bir varmış bir yokmuş derler hani
aşkın küçük sandalı
hayat ırmağının akıntısına kafa
tutabilir mi!
dayanamayıp parçalandı işte sonunda..." diyen ve şiir şeklinde olan.Sessiz odamda, kalabalık zihnimle yatiyorum. Gürültü ev halkı beni ataklarımın ucunda dans ettiriyor. Yavaşça kalkıyorum yerimden. Kontrol edemediğim sağ elim yatağa ve bedenime vuruyor. Yorulana kadar saçma salak sallanıyorum. Yaşadığım süre boyunca kimse beni anlamadı. Yaşamımın bir kısmında kendimden çok insanları anladım. Öyle satırlar yazardım ki, insanlar bana teşekkür ederdi. Şimdi ruhsuz bir bedenden farklıyım.
Kimsenin sevgisine inanmıyorum. Kimse beni kurtarmadı, kimse beni kurtarmaya çalışmadı, anlamadı ve anlamaya çalışmadı. Şu aldığım oksijen zehir bana zehir. Öldürmüyor ama acı veriyor.
Kiminle konuştuysam, kiminle görüştüysem hepsine kinliyim. Dünyaya kinliyim. Hayata kinliyim. Kainata, evrenlere, tanrı-tanrıçalara. Hayatım bir gün son bulacak, bu kendi elimden olacak.
06/02/22
Devam edecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
intihar mektubu
Kısa HikayeTebrikler kazandın. Biliyorum bunun uzun süredir olmasını bekliyordun. Umarım bu seni fazlaca mutlu eder. Bu benim için kolay bir şey değil ama artık anladım ki uğruna yaşanacak hiçbir şeyim yok. Eğer senden biraz olsun sevgi görebilseydim her şey ç...