9

765 83 83
                                    


arkadaşlar bu bölümde heewonu yazdım. jangwonu cidden sevin onun sadece birazcık 👌🏻 psikolojik sorunları var?? (riki söyledi.
nys fazla sövdünüz ona çok üzüldüm hepsi benim cocugum hepsini sevin 🥺 iyi okumalar~~
________________

heeseung

gerginlikten tırnak etlerimi yiyordum. jangwona mesaj atmıştım ama hala cevap vermemişti. arada grupta konuşurken onu üzdüğümü fark etmiştim. ama ben de çok üzüldüğüm için ona görüntülü konuşmada o kadar laf söyledikten sonra onu ne kadar kırılabileceğimi fark etmiştim.

bir yanım 'zaten senin enayin oldu' aranız düzelir bir yanım 'ya benden ayrılırsa' diye düşünüyordu.

aklıma görüntülü konuşmadan önce jungwonun dedikleri aklıma geldi. jangwon gerçekten bana ikizinden daha yakındı. burada da orada da benden, bizden başkası yoktu onun. pişmanlığın verdiği boğazımda takılı kalan yumru ile bir an önce iletilen mesajın görüldü olmasını bekliyordum.

20 dakikadır kendi düşüncelerimle kendimi yemişken odaya jungwon girmişti. elimdeki telefonu ve açık olan jangwonla konuşmamızı görünce iç çekip konuşmaya başladı.

jungwon: hadi ama hee yarım saattir jangwonu mu bekliyorsun sen.

heeseung: ne yapabilirim ki won

jungwon: haklısın bir şey demiyorum ama böyle sessiz sakin olmanı da sevmiyorum. o da seni kırdı ödeşmiş gibi düşün ve gel yemeğini ye.

heeseung: sen jangwonun ikizi olduğuna emin misin benim ikizim olmadığına emin miyiz???

jungwon: heyy bakma bana öyle. ben tarafsız bir çöpçatanım sadece. jangwon bana yaz demişti. ona görüntülü konuşmadan sonra mesaj atınca da uyuyacağını söyledi. o yüzden ne kadar beklesen de bakmaz şimdilik. hem sassy triple olarak rikiyle uğraşmamız lazım gel.

ben hala telefona bakarken jungwon kolumdan tutup beni çekiştirmişti.

jungwon: yemek yiyelim sonra gel buraya geri otur hatta ara istersen bekle en azından bi saat uyusun

dediği neden gayet mantıklı olduğu için telefonumu alıp mutfağa geçmiştim.

riki sunooya laf atıp gülerek sinirlenmesini izliyordu. yemekleri büyük ihtimalle sunoo ve jungwon yapmıştı.

heeseung: mutfak yakan riki ve jangwon sonrası bu evde böyle bir masa göreceğimi beklemiyordum. ah ağlıyorum galiba. diyip gözlerimi silermiş gibi yaptım.

riki: hahaha çok komik. neyse sunoom çok güzel şeyler yaptığı için sana bulaşmayı sonraya atıyorum. paket yap sana sonra bulaşırım.

heeseung: yaptın yine şakanı

sunoo: tamam tartışmayın oturun yemek yiyelim çok açım ben.

sunoo en son kimchi tabaklarını masanın iki yanına koyup oturmuştu. hepimiz yemeğe başlayacakken bir anda yanımda sessiz olsa da hepimizin fark edeceği şekilde minik bir kıkırtı sesi gelmişti.

heeseung: won???

sunoo: ay kimle konuşuyorsun

riki: güldüğüne göre sevgili yaptı. ayıp wonie hem heeseung hem de bilinmeyen çocuk mu

biz rikinin dediğine güldükten sırada jungwon bir şey daha yazıp telefonu kapamıştı.

jungwon: yok ya jay yazdı demiştim ya size.

sunoo: ee gülmenle jayin alakası ne

riki: jangwon olsa jayin ifşası çıkmıştır ona gülüyordur derdim de karşımda jungwon var emin olamıyorum.

ᴛᴡɪɴꜱ¹ - ᴊᴀʏᴡᴏɴ+ʜᴇᴇᴡᴏɴ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin