ilk iş günü

34 17 3
                                    

Sabah gözümü açamamı sağlayan alarmın sesi olmuştu zarzorda olsa yataktan kalkmayı başarmıştım direk lavoboya geçip elimi yüzümü yıkadım dişimi fırçaladıktan sonra duşa girdim dusum bitince giyinme odama geçip spor giyindim bugün hiç giyinecek havada değildim hazırlandıktan sonra arabaya atladım kafam çok dalgındı tabi huysuz patronumun bana eşlik etmek istemeseydi belkide bu dalgınlıgım.
Kendimi sirkeleyip ne münasebet dedim. Aklıma biranda ünlü bir yazarın sözü geldi.

"Uzaklara dalan birinin yakında olmayan bir hikayesi vardır."

Benim hikayem 3ay önce bitmişti şimdi kalbimde ruhum rutibet kokmuştu ruhumun her köşesinde çıkmaz sokaklar vardı benim hikayem diye birşey yoktuki. Ben bedeninden ruhu alınmış boş bir bedendim sadece.
Telefonun sesiyle biranda frenledim kendimi burun buruna geldiğim arabayla nasıl daldığımı anladım arayana baktığımda manevi kardeşimdi. Daha sonra dönebilirdim.
Dışarıya bakmak için pencereyi açıp kafamı uzattığımda ise sinirden köpürmüs bir kadınla karşılaşınca kaşlarım çatıldı insanlık haliydi demi insanın dalgınlığı.
Arabadan indim biranda ."paranız var diye yollar sizin değil."
Sinirlerim dahada çok bozulmaya başlamıştı.
"Kendinize gelin lütfen tabikide yol benim değil bu olan şey insanlık hali bir zararınız varsa karşılamaya hazırım. " onu ağzını açtığında hiç iyi şeyler çıkmayacağının farkındaydım ağzından.
"Benim sizin paranıza ihtiyacım yok yolunuza basın şimdi zengin şımarığı."
Duyduğum şeyler beynimde çanlar çalmaya başladı beynim sağlıklı düsünmeyi kesmişti tırnaklarımı çıkartmıştım bile .
"Tabi size bu zengin şımarığının pençeleriyle yumruğuyla tanıştırmak istiyorum ."
Üstüne atlayıp üstüne çıktığımda yumruklarımla yüznde vurmadığım yer kalmamıştı birde yetmemiş gibi kendimi tutamyordum saçlarıma tutulduğunu çekiştirdiğini hissettiğimde kafamı geçirdim yüzüne sanırım basılmıştı bir el beni kaldırmaya çalıştığını gördüğümde ney yaptığımın daha yeni farkına varmıştım. Böyle biriydim iste sinir kontrolü olmayan insanlardandım.
"Asel kendine gel diyorum."
Arkamı döndüğümde engindi beni hep çaresiz anımda görmesinden nefret etmeye başlamıştım.
"Kalk asel tırnaklarını çek artık kızın üstünden."
Ona ters ters bakıp elimin kanını üstüne sürdüm kızın üstüne oh iyi yapmıştım hatıra kalsın benden ona.
"Haketti beni olmadığım bir kişi olarak ikaz edecek enson kişi hatta öyle biri olamaz."
Tek kaşını havaya kalktı hemen şaşırmıstı beni korkak yada ezik zengin şımarığı mi sanmıştı.
"Şuan içimde öyle meraklar uyandırıyorsun ki bayan korkusuz."
Bunu söylerken alay geçtiğini sanmıştım ki ama okadar samimiydiki.
"Benim gitmem lazım adamlarımız gönderir hastahanesine götürtürüm yerdeki kadını.
"Kendinde olduğundan emin misin."
Ona göz devirdim
"Olmadığı kadar kendimdeyim engin bey hatta nezamandır bukadar iyi hissetmedim ."şaşırmasına bakmadan arabaya atladım gözlerinin belimde olduğunu hissediyordum onu şaşkınlıgiyla tek başına bırakıp gaza basıp orayı terk ettim.
Adamımı arayıp o kadını hastahaneye götürmesini söyledim. Şuan git gide ölüm fermanımı imzaliyordum Zeynep beni maffedecekti. Direk aramaya koyuldum. Çaldı çaldı ve açıldı."ALo"sesini duyunca hemen karşılık verdim
"Alo canım kusruma bakma işlerim vardı." Hemen açıklama yapmalıydım ama akşama anlatada bilirdim.
"Ne işiymiş benden önemli olan " al işte bilmiyor muydu ailem olarak tek kalan kişi olan olduğunu bu kız.
"İşe gidiyorum Şuan kıymetlim böyle laflar duymak istemiyorum ağzından sen benim değerlimsin Şuan işe gidiyorum akşam konuşalım bu konuları. "
"Olut canım zaten bende Şuan işim var şükret yani yoksa hemn Şuan öğrenirim."
Derin nefes aldım rahatlamıstım Şuan tek istediğim sessizlikti.
"Kocaman öptüm tatlım"
Telefonu kapatmıştım hemen ve rotamı özel kıyafetlerimi tasarlayan kıyafetçime yol aldım bu kıyafetlerle işe gidemezdim sonuçta.
Vardığımda halime şasıran bir Maria gördüm.
"Hoşgeldiniz asel hanım ne istemiştiniz hemen kahve içersem size nasıl yardım etsem vb." Benim aklım dediklerinde değildi tabiki gözüm vitrinde ilgimi ceken kıyafetdeydi. Tam benlik deri çeketle yapılmış bir kombin şuanki asiliğime uyan tamda bu kıyafetti.

siyahın rengi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin