ENGİNİN AĞZINDAN ~~
biranda neyaptığımı anlayıp ellerimi çektim boynundan .
Ölmüştü o Ölmüştü hayatımda ilk defa masum birinin canına kıymıştım.
Ona baktığımda elimi başına geçirdiğimde elime gelen kanlarla tiksindim masum kanı .
Bedeni çok solgundu boynunda ellerimin izi vardı o Ölmüştü .
Nabzına baktığımda atmıyordu nefes almıyordu.
Kalp masajı yapmaya başladım atmıyordu kahretsin nekadar cabaladığımın farkında ďeğildim olmuyordu olmuyordu yumruğumu kalbine geçirdigimde biranda derin bir soluk alış veriş duymuştum .~~~~~
Gözlerimi zorlukla açmaya çalışıyordum ama işte zorlukla sanki tonla yük vardı hafifçe açtığımda gözlerimi ışıklar gözümü almıştı çok kötüydü ilaç kokuları midem bulaşmıştı .
Başımda kendini belli eden ağrı acıyla inlememi sağlamıştı.En son yaşadıklarım aklıma geldiğinde gözlerim dolmuştu. Boğazım kurumuştu.
"Su ."
Sesimi duyan kimse yoktu . Nefret ediyordum ondan iyiki yoktu burada.
Hemşire düğmesine basıp hemşirenin gelmesini bekledim .Kapı açılınca kapıya doğru baktığımda gözlerim ışıldamıştı.
" Zeynep. "Bana doğru koşarak gelip kollarını bedenime sardığında gözlerimden tuzlu damlalar yüzümden yol almıştı.
Biranda ağzımdan iniltiler koptu .
Kollarını benden çekip." Ne oldu asel ."
" su verir misin canım ."
Hemen suyu uzatıp içmeme yardımcı olmuştu ." sana ne oldu böyle seni evdede görmeyince delirdim aradım aradım sordum herkeze kimsenin haberi yokmuş evdeki o koruma bozuntuları da bir işe yaramıyor."
Gözlerim dolarak baktım ona .
Nede çok şey yaşamıştım böyle . Herşey ağır geliyordu ağır ağır herşey siliniyordu sanki .
Gözlerim gitmeye başladığında ilk defa karanlık korkutmuştu beni .~~~~~
Başımdaki ses uyanmam için çabalıyordu.
" uyan asel artık beni bu suçlulukla bitirme pişmanım duydun mu ."
Bana yaklaştığını hissedebiliyordum saçlarımı okşayıp anlıma masum buse kondurdu .
" özür dilerim. "
Duyduklarımla bir kıpırtı oluştu ve biranda gözlerimi açtım.
Okadar yakındık ki benim zor çıkan nefeslerim nefesine karışıyordu.
Bana inanmıyormuş gibi baktı sanrım şoktaydı.Bir dakika neyin şoku bu?
Gözlerimi alan ışıklar ilaç kokuları tiksindirici geliyordu ondan gözümü çekip başka yere odaklandığımda.
Geri çekildi ." nasılsın. "
Nasıl olabilirdim ki bu nasıl bir soruydu böyle.
Cevab vermedim onunla artık gerekmediği müddetçe konuşmayacaktım." Zeynep nerede nereye gitti demin burdaydı ."
Bana şaşırmış gözlerle bakmaya devam etti .
Ne yani sorun bende miydi?" nezamdır uyuduğundan haberin yok ."
Kaşlarımı çatmama sebep olmuştu en fazla nekadar olabilirdiki.
" nezamandır. "
" 1 aydır uyuyorsun ve bunun öncesindede 2 hafta sen hesapla."
Oanda boğazım daha çok kurumuştu sesim çıkmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
siyahın rengi
General Fictionbazen tonlarda bazen tadı damağımızda kalan şeyleri arıyoruz. halbuki ruhumuz hapis 4 duvarlara . çığlık çığlığa bedenimiz darbeler görüyor ruhen işkenceler görüyoruz . Bizi bitiren benliğimiz. kalbim kaçtı herşeyden şimdi kaçma sırası bende onu...