1 HAFTA SONRA Gözlerimi açtığımda kendimi aciz hissettim. Şu hayatta kadın olmak zordu şu hayatta gururlu olmak güçlü kalmak aslında şu hayatta nefes almak zordu.
"BIR KADINI ORTADAN IKIYE BÖL...
Yarısı annedir;
Yarısı çocuk;
Yarısı sevgili;
Yarısı aşk..."Bizler şu dünyanın varoluş hikayesinin birer parçasıyız aslında görevlerimiz var. Ama bazı insanlar kadınları sadece dar kalıplara sığdırıyor.
Kadınların yalnızca birer hanımefendi gibi bahsetmenizden onların aslında rasyonel varlıklar olduğunu anlamanızdan nefret ediyorum. Hiçbirimiz hayatlarımız boyunca sakin sularda yüzmek istemeyiz. Gözlerimi dışarıya diktim ve bütün kadınların yaşadıklarını ruhumun en hücra köşelerinde hissettim . Hemen komidinden özel günler için canım sıkıldığında yaptığım gibi sigara paketime yapıştım ve bir dalı ağzıma götürüp içime çektim ve ağzımdan boğazıma doğru giden zehri ciğerlerime davet ettim. Baya vakit kendimle savaş yaptım. Kazanan gene hayat oldu .
Sıcak duşumu almak için banyoya geçtim ve ılık suyla duşumu aldım.
Ve sonra geçip hazırlandım işe gitmek için. Hizmetliler kahvaltıyı hazırlamıştı Masaya geçip güzelce kahvaltımı yaptım.Ve sonunda çantamı aldım ve evden çıktım şirkete gitmek için korumalarım dan biri arabayı dışarı çıkarmıştı.
"Şuan şöfere ihtiyacım yok gerektiğinde söylerim "dedim.
"Tamam asel hanım nasıl isterseniz"
Arabayı çalıştırıp şirkete doğru yol aldım. Telefondan titreşim gelince hemen açıp baktım
Canbildiğim; dikkatli git işe mavişim🥰Ben;tamam kuzum bak sende çok dikkat et olur mu deli kız😘
Bu kız bana anne aile gibi iyiki var . Şirkete vardığımda arabadan inip şirkete yol aldım . Bana bakmaları sinirimi bozmuştu ne olmuştu böyle .
Biranda biri kolumdan tuttu gözümün önüne gelen kişi ilk aşkımdı berke
"Asel bu ne tesadüf" onu görmek istemiyordum ona hiç açılmamıştim ama vazgeçmeyide bilmiştim.
"Ne tesadüf ama "
Bana gülümsedi beni incelemesi hoşuma gitmemişti.
"Senin burda ne işin var yoksa ortaklık filan mı yapacaksın. Buarada yıllar sana nasıl güzellik katmış öyle ."
Bu konuşma üslubundan nefret ederdim. Yavşaklık başka birşey değil.
"Buarada çalışıyorum. "Diyip gideceğim anda tekrardan tuttu . Kolumu çekeceğim anda biri benden önce davranıp o kolu benden çekmişti.
Engin beyin tabikide .
"Burada ne oluyor böyle ." Emir hemen ona bakıp tokalasti hemen.
"Sadece eski arkadaşımla konuşuyordum . Tesadüfe bak ki altın kızımız senin şirketinde çalışıyor. Çenesinin kasıldığını gördüm.
"O benim altın kızım emir. "
Bian şok geçirdim nasıl böyle birşey diyebilirdi benim hakkımda ve etraftaki gözler üzerimizdeydi.
"Engin bey ben odama çıkıyorum. "Dedim sinirle soluyordum bunun hesabını sorardım biranda kolumdan tuttu. "Emirle sonra konuşabiliriz hadi birlikte çıkalım. "Ona ters ters bakıp elimin mahkum kabul ettim. Asansöre binip 24. Kata çıktık. Onun yüzüne baktım "siz kendinizi ne sanıyorsunuz ben kimsenin malı değilim " hiç tepki vermeden arkasını dönüp odasına girdim arkasından .
"Bana cevap ver arkanı dönüp gitme."
Bana doğru 1 adamlık mesafe kalana kadar geldi dibime girdi nefeslerimiz birbirine karışıyordu.
"Cevap mı istiyorsun altın kızım."
Demeye kalmadan dudaklarımda hissettiğim baskıyla kalbim beynimde attı resmen gözlerim biranda yuvalarından çıkacak gibi oldu . Ittirdim ama gücüm yetmedi ve kendi bıraktı biranda kollarımdan tutup alnıma küçük buse bıraktı.
" sen sen sen neyaptın". Bana öyle bir bakıyordu ki sanki ben şuan hiç konuşmuyormusum gibi sanki bu dünyada değil gibi.
"Çok güzel yaptım."
Geri geri gittim bu adam benimle oyun mu oynuyordu bence de oynuyordu.
"Uzak dur benden. "
"Istesemde duramam uzak"
Arkamı dönüp şirketten çıktım bu işi bırakmalıydım böyle oyun oynalınmaz.
Arabaya binip şirketten uzaklaştım
Engin yamanŞu hayatta herkez birtakım şeyler biriktirir bunun içinde sevgide olsun.
Herkeze iyi okumalar 😊
Hızlı hızlı yazıyorum 2 gündür vaktim sadece kitap yazmak oldu kendimi geç kılınmışlık hissi içinde hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
siyahın rengi
General Fictionbazen tonlarda bazen tadı damağımızda kalan şeyleri arıyoruz. halbuki ruhumuz hapis 4 duvarlara . çığlık çığlığa bedenimiz darbeler görüyor ruhen işkenceler görüyoruz . Bizi bitiren benliğimiz. kalbim kaçtı herşeyden şimdi kaçma sırası bende onu...