Capitolul 5

71 3 0
                                    

Sunt in masina cu Marco de cam 20 de minute si nu termina sa imi insire lucruri pe care nu ar trebui sa le fac la liceu, nici tata nu imi face instructaju de fiecare data cand schimb liceul si mi-l face el. De la cum trebuie sa ma port, pana la cum sa vorbesc frumos si sa imi fac prieteni, sa nu intru in conflicte si asa mai deaparte. Imi dau ochii peste cap si murmur un "Da" la fiecare.

-Nu iti mai da ochi peste cap la mine Ira, e ultimul tau an de liceu si ultimul liceu, macar ramai pana termini.

-Stiu si eu ce sa fac Marco, imi zici aceleasi lucruri de 2 ani incoace.

Termina si el in sfarsit cu prelegerile, da coltul la urmatoarea strada si ma lasa in fata sali de box, unde urmeaza sa imi fac antrenamentul, imi iau geanta din spate il pup pe obraz si isi arunc in fuga un pa, il aud cum imi zice sa am grija, iar eu doar ii tip un da dupa care intru in cladire.

Dupa 3 ore in care m-a chinuit antrenorul in ultimul hal, ajung la dusuri, imi fac un dus dupa care ma schimb sa plec. Imi verific telefonu sa vad daca am primit vreun mesaj si vad unul de la Marco in care imi zice ca a venit sa imi aduca masina, pentru ca el nu poate sa vina sa ma ia ca are treba la garaj. Ma grabesc sa ies din cladire si in drum ma intalnesc cu antrenorul meu.

-Chiar de tine voiam sa dau Kaira.

-Se pare ca m-ai gasit, ce s-a intamplat?

-Trebuie sa iti zic ceva, ce nu cred ca o sa iti placa asa tare, se fastaceste el.

-Ok?! Zi atunci.

-Trebuie sa te suspend in jur de 2-3 luni depinde cat vrea conducerea, arunca el bomba.

Raman masca pentru cateva secunde, adica sa ma suspende? De ce? Nu m-au suspendat pana acum si ma suspenda acum?

-Cum adica? De ce? ii raspund eu mai mult socata.

-Conducerea sustine ca ai facut cam prea multe boacane pana acum si ai fost iertata de prea multe ori, stii si tu ca nu ai voie sa te bati in afara sali si ultima ta gafa le-a cam pus capac.

-Dar a fost ca autoaparare, stiu ca am voie si tu stii asta.

-Da, te cred, am incercat sa vb cu ei dar nici o sansa, pana cand nu te voi suna eu nu poti sa mai vii aici. Poti sa o iei ca pe o mica vacanta.

-Vacanta pe dracu! zic furioasa si dupa ies pe usa.

Auzi la el vacanta pff, ultimul loc in care ma simteam bine si ma dau afara incredibil. Ajung in parcare si caut o masina cunoscuta, pentru ca minunatu meu prieten a uita sa imi zica pe care a aduso. Dau cu ochii de un Nissan Skyliner , gata mi-am gasit fetita, se pare ca Marco a stiut ce sa aduca. Ma urc in masina tot cu nervi intinsi la maxim ca si pana acum si plec. Ma indrept spre...nu stiu inca da ma indrept.

Opresc intr- un final la un supermarket sa le iau la baieti ceva de baut, ca pana la urma le am promis ca fac cinste. Parchez masina, cobor si ma indrept spre intrare. Iau vreo 3 sticle de whisky si cateva de vin si ma indrept spre masina, cand ajung surpriza un idiot m-a blocat.

Imi las sacosa langa masina si un gand imi trece prin cap. Imi scot cheile din buzunar si ma indrept spre frumosul Camaro,pacat de masina, daca soferu e prost asta e. Si i am trasat o frumoasa linie, cam stramba este adevarat, dar macar asa sa invete sa nu mai blocheze pe alti.

Imi bag cheile in buzunar si admir frumoasa mea capodopera, cand deodata portiera se deschide si din masina iese un munte de om, brunet, cu o multitudine de tatuaje, pe care le-am mai vazut undeva,da nu imi dau seama unde si incepe sa priveasca furios cand la portiera, cand la mine. Afurisitele de geamuri fumurii, se pare ca iar am dat de probleme, dar hei,nu aveam de unde sa stiu ca e cineva inauntru si in plus m-a si blocat,deci a cam meritato.

-Poti sa imi explici si mie ce mama dracu ai in capu ala de mi-ai zgariat masina? intreaba furios brunetu, furios? putin spus mai de graba turbat.

-Nu e vina mea idiotule! i-a ca ma enervez si eu acum. Daca stiai unde sa parchezi nu se mai intampla nimic.

-Eram in masina femeie! Puteai sa vii sa imi zici sa o mut, nu sa o zgari ca ultima apucata!!

-Ee, si voiai sa ghicesc in stele ca esti tu inauntru, nu vezi ca ai geamuri fumuri, la dracu mai faci urat.

Auzi la el, trebuia sa ma duc sa ii zic, da el nu a vazut ca blocheaza pe cineva, mai e si goala parcarea, fix in fata mea trebuia sa parceze, ca aici e la ma-sa acasa sa stea unde vrea. Se intoarce si se incrunt la zgarietura, dupa isi pune o mana in cap de parca s-ar gandi ce sa faca, oare chiar gandeste? Presupun ca daca gandea nu parchea asa de la inceput, asa ca la capitolu asta nu stiu ce sa zic.

In timpul asta eu incep sa il analizez,oricum altceva nu am ce face, deci aveam un brunet, imbracat in niste pantaloni scurti de trening gri si un tricou negru, inalt, foarte inalt, ii ajung putin mai jos de piept dupa cate am observat, muschi bine definiti,deci ceva sport tot face, un cur, bun rau, nu am ce zice. Raman cu ochii atintiti pe curu lui, cand de o data curu se transforma in altceva si atunci imi ridic ochii si il vadca se incrunta la mine. Omul asta sta doar incruntat?

-Deci ce facem?

-Ce sa facem? intreb confuza.

Doar nu se astepta sa platesc reparatia sau asa ceva, vina lui, costurile lui, i-auzi ba.

-Ai face bine sa imi faci asta daca nu, o sa fie vai samar de curu tau.

-Si tu ai face bine sa iti muti o data masina, ca am treburi mai importante decat sa stau sa ma cert cu tine pentru o nimica toata.

Se uita furios spre mine dupa care ii suna telefonul, stii cum e aia, salvata de clopotel. Se certa ce se mai certa si cu cine l-a sunat, ii arunca un "ne vedem acolo" dupa care inchide si se indreapta spre portiera soferului. In sfarsit doamne, ziua asta merge din prost in mai prost dupa cum observ.

-De data asta ai scapat, dar data viitoare cand te prind nu mai scapi pustoaico.

Intra in masina si inchide portiera, iar eu scot limba la el, chit ca ma vede chit ca nu, doar se pare ca m-a vazut, pentru ca lasa geamul in jos.

-Data viitoare ramai fara ea, si imi arunca un ranjet dupa care pleaca.

Imi bag si eu intr-un final sticlele in masina, o pornesc si ma indrept spre garaj. Observ ca e 7 seara, cand a trecut timpul asa repede nu stiu, si se pare ca am un mesaj de la Alec care ma intreaba daca sunt bine si cand vin casa, ca nu o mai suporta pe Kira, ca de 3 ore se plange ca sunt cu ea in liceu si in aceeasi echipa. Ii zic ca sunt bine si ca ma duc pana la garaj si daca vrea sa vina si el sa scape de Kira e bine venit, imi zice ca nu e nevoie ca deja a iesit cu niste colegi de la munca si ne auzim acasa.

Ajung intr un final si la garaj unde ii gasesc pe Oliver si pe Marco tavaliti pe canapea cu cate o doza de bere in mana, cand ma observa se ridica si vin spre mine.

-Pe unde tot umbli fato? ma intreaba Oliver revoltat.

-Chiar asa, pe unde tot umbli,ai iesit de la antrenment acum o ora.

-Pai am fost sa iau astea. Si le arat punga, nici bine nu apuc sa clipesc ca Oliver deja mi-a luato din mana.

-Ooo, da, bun bun ! se arata multumit roscatu meu si cotrobaie prin punga ca un copil mic. Poti sa te consideri iertata din partea mea Ira.

-Din partea mea nu! tine sa ma atentioneze Marco. Asa ca spune-mi de ce ai intarziat, si fara sa anunti.

Ei doi sunt obisnuiti ca de fiecare data cand intarzi mai mult de 20 de min, sa ii anunt , acum imi dau seama ca i-am cam ingrijorat degeaba.Oftez si ma arunc pe canapea langa cei doi.

-Pai sa vedeti ce mi s-a intamplat... si incep sa le povestesc de la faza cum ca sunt suspendata, pana la brunetul sexy.





KairaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum