Dimineata ma trezesc atunci cand Alec intra peste mine sa ma cheme la micul de jun.
Ma ridic cu cea mai mare lene din pat si ma duc la baie, dupa ce termin ce aveam de facut cobor si eu la minunata mea familie.
-Buna dimineata dragii mei!
-Neata Kaira! ma saluta mama ca restul baga in ei, i-a loc draga mea, sper ca stii ca azi avem treaba.
Ce treaba am putea avea? La liceu nu ma mai duc ca na, nu prea mai am unde sa ma duc .. si cand ma gandesc ca toata vina a picat pe mine iar ma enervez .
-Ce treaba avem? o intreb pe mama in timp ce ma pun si eu la masa.
-Cum ce treaba ?! Mai esti si nesimtita sa intrebi,uiti ca ai fost exmatriculata ca ultima delicventa si de la liceul asta ? tipa tata dintr-o data la mine , ceea ce ma face sa tresar fiind luata prin surprindere.
-Nici nu a fost vina mea! Puteti sa ma credeti si pe mine macar o data ? le tip si eu inapoi, fiind o fire implsiva nu am cum sa reactionez altfel.
-Gata Kaira! incerca sa ma calmeze Alec.
Ma intorc si ma uit urat la el fiind in dreapta mea. Incerc sa ma calmez si sa nu rabufnesc si mai rau ca oricum nu ar scoate-o la cap cu mine si stiu si ei asta. Kira nici nu se uita la noii fiind prea concentrata la telefon si vorbind cu cine stie cine.Pe ea de ce nu o certa nimeni, ca nu e cea mai sfanta chiar daca asa se crede,dar sa fiu a dracu daca nu la unele capitole sunt mult mai sfanta decat ea.
-Mergem sa te inscriu la liceu si sper sa fie si ultimul, se decide mama sa vb dupa un timp. Ai noroc ca am mai gasit unul care sa te vrea Kaira, ca de cand cu box-ul asta al tau ai luat-o razna.
-Da mama bine.
Numai zice nimeni nimic si masa continua in liniste. Cand ma uit la ceas vad ca e 8:30 iar Kira se ridica de la masa sa plece la liceu. Alec se ridica si el pentru ca trebuie sa conduca printesa, printesa ne fiind capabila sa isi ia perminul acum ii trebuie sofer personal.
-Hai Kaira,ridicate ca intarziem! imi zice mama iar eu ma uit confuza la ea.. ce liceu incepe la 9 in afara de cel al Kirei? doar nuu... te rog eu nu...
-Stai ce ? Unde merge la ora asta?
-La liceu Kaira ca doar nu ma duc sa pescuiesc ... zicea ea ironica
Ma duc in camera sa ma pregatesc , imi iau o pereche de pantaloni de trening gri largi, care cadeau pe șolduri si un maiou negru gen top, afara fiind foarte cald , parul nu am ce sa ii fac asa ca il las asa desprins,imi iau o pereche de adidasi, telefonul si cobor la mama care deja a inceput sa tipe sa cobor o data.Nebuna e imbracata asa elegant zici ca are intalnire .
-Aoleu Kaira nu putei sa te imbraci si tu mai elegant putin? se uita la mine si ofteaza.
-Da unde ma duc mama, sa ma vad cu Obama...
Numai zice nimic si mergem spre iesire, casa deja era goala toata lumea imprastiindu-se pe unde are treaba. Ne urcam in BMW- ul lu mama, femeia asta are obserie pentru BMW-uri are 4 .. si tata tot ii mai cumpara zici ca are si ce face cu ele, risipa de bani.
-Fii atenta, mergem la liceul unde a fost si Alec,sper sa te porti mai frumos draga mea, ma atentioneza mama din timp.
-Da, dar la ala nu e si Kira? o intreb eu.
Mama ofteaza si imi zice, -Ba da!
-Aaaa deci daia sa ma port exemplar ca e si printesa acolo .. surad eu.
-Kaira termina! ma apostrofeaza mama.
-Ea stie ca o sa fim in acelasi liceu?
-Nu stie.
Deci printesa o sa aibe o surpiza si saraca cat s-a chinuit sa nu ma inscrie mama in liceu cu ea. Ei asta e oricum nu imi pasa tot ce vreau e sa treaca mai repede anul asta ca am planuri mari.
Am ajuns, mama parceaza in curtea liceului, cobor si ma uit prin curtea asta si deja am vazut ceva frumuseti, si nu,nu ma refer la baieti ca nu e nici dracu in curte. Vad 3 masini frumoase foc, un Dodge Challenger negru , un Lambo Aventador galben si Audi R8 si imi dau repede seama ca e al unei fete deoarece are colanta pe usa "Girl power".
Liceul il stiu ca am mai fost pe aici cand trebuia sa ii duc Kirei cate ceva, fiiind obligata de mama normal. Faza e ca nu am avut nimic cu ea niciodata, dar e enervanta cand se crede mai importanta decat mine si mai buna decat mine dar ea e doar basic.. nu face nimic special e tipul de fata cunoscuta in liceu care are multe prietene si stau sa vb de baietii si chestii dastea toata ziua, un fel de popular girl.
E total diferita de mine chiar daca suntem gemene, avem caracter diferit, de grupuri de prieteni nici nu mai zic, pasiuni total opuse. Parintii nostri au inceput sa faca diferente intre noi de pe la 7 ani cand au vazut ca, Kira era pasionata de balet si au dat-o la balet, apoi au incercat sa imi bage si mie baletul pe gat dar degeaba. Eu m-am apucat de box tot pe atunci cand ma uitam cu Alec la un meci iar tata crezand ca e doar un moft de al meu m-a inscris in speranta ca peste un timp am sa ma las, dar nu au avut parte de satisfactia asta. Am avut meciuri importante la care nu au venit sau m-au lasat balta ca avea Kira concurs, ajungea batuta acasa si doar ma certau si incercau sa ma faca sa renunt dat toate astea m-au facut campioana, dupa un timp m-au pasionat masinile de aceea am si un garaj aici in Detroit care merge foarte bine, e condus de mine si 2 amici de ai mei Marco si Oliver cu care ma intrec unori prin oras de aici venind si majoritatea amenzilor plus alte probleme pe la politie.
Mama ma scoate din gandurile mele atunci cand ma impinge spre intrarea in liceu, e asa pustiu pe aici ca doar tocurile mamei se aud. Ajunse la o usa pe care scrie DIRECTOR sa se vada ca na unii sunt si chiori pe aici cine stie. Bate la usa pana aude un "intra" , intram si dupa biroul masiv se afla un domn care arata destul de bine de ce sa mint , de cam vreo 30 si ceva de ani. Cand ne vede isi ridica capul din laptop si ne intapina cu un zambet mult prea mare dupa parerea mea.
-Buna ziua! ii zice mama zambind,apoi imi da un cot subtil in coastea sa zic ceva.
-Buna ziua! zic si eu intr-un final.
-Buna, buna..luati loc va rog Doamna Stone , domnisoara Stone.
Ma asez langa mama pe canapeauan de langa birou si ma uit prin incapere sa vad ce are asta pe aici si vad un acvariu pe peretele de langa usa ... cine naiba tine un acvariu pe perete.Domnul director aici de fata isi drege vocea sa ma faca atenta.
-Deci tu esti Kaira ,o zice ca pe o confirmare, cum de ai fost exmatriculata de la atatea licee draguta? continua aceasta.
-Neintelegeri mici, oamnei prosti , dastea. ii raspund plictisita.
-Am inteles, esti violenta? Adica din cate vad aici ultima oara ai fost exatriculata ca ai bagat in spital 2 baietii.
-Cu cine merita sunt, acei doi"baietii" au intrat peste mine in vestiar si ma rog, ce mai conteaza nu?
-La noi nu o e cazul de asa ceva deci nu o sa avem probleme atunci , imi raspunde iar zambind. Frate omul asta zambeste prea mult.
-Da sper si eu, zice mama cu jumate de gura iar eu imi dau ochii peste cap.
Mama semneza nu stiu ce acolo, iar mie imi da orarul si o cheie de la dulap cred ca altfel nu stiu de la ce poate fi, imi ureaza o zi buna si ca spera sa ne vedem doar in circumstante bune,iar apoi ma trimite la ore. Mama inainte sa plece imi face un mic "instructaj" sa zicem asa apoi dispare pe usile licelui, si eu? Raman ca proasta in milocul holului pustiu iar cand ma uit la ceas vad ca mai sunt 5 min si se suna iar eu decind sa ies in curte sa il sun pe Marco sa vad ce mai face daca tot nu am ce sa fac.
CITEȘTI
Kaira
Teen FictionKaira si Kira sunt doua surori gemene cu pasiuni total diferite. Kaira, pasionata de box, masini si tot ce nu tine de o fata, usor, usor este marginalizata de familia sa din cauza comportamentului sau usor problematic. Kira, pasionata de balet...