Capitolul 13

67 5 0
                                    

Am mai puțin de 100 de metri până la linia de finiș și mă pot declara câștigătoare, asta dacă Issac nu s-ar ține scai după curu meu. Îl văd în oglindă cum se aproprie tot mai mult fiind aproape paralel cu mine, trage de motor cu intenția de a mă lovi da mă feresc în ulimul moment să nu ajung împrăștiată pe asfalt. Accelerez ajungând la 240 km/h și trec linia de finiș prima, urmată apoi de Issac, restul neobservându-se încă.

Josh, Soraia și Zaidan se apropie de mine, eu mă dau jos de pe motor într-o fracțiune de secundă și mă îndrept țintă spre idiotul de Issac.

-Care mama dracului e problema ta?!! mă răstesc la el și îl îmbrâncesc fiind cu spatele la mine. Nu știi să pierzi cinstit idiotule?!! se întoarce nervos și se apropie de mine acum fiind față în față.

Toată lumea se oprește din ce făcea și se apropie formând un cerc în jurul nostru și fiind atenți la noi, îmi vad și prietenii în primul rând în spatele meu alături de celălalt idiot, West, care privește indiferent toată mascarada asta.

-În fața ta? Niciodată nu o să pierd Kaira! se răstește la mine și mă împinge în umăr clintindu-mă puțin.

-Ghici ce poponarule, tocmai ai pierdut. îi aduc la cunoștință. Ești un trișor Issac și mereu o să fii, doar așa poți să câștigi și tu ceva, dacă pe drept nu ai nici o șansă. îi rânjesc în față.

-Eu zic să îți închizi gura aia mare iubito, dacă nu vrei să ți-o inchid în felu meu. îmi mârâie în față, iar ochii lui albaștri de care mă îndrăgostisem când eram doar o copilă, scânteiază a furie.

-În față ta? Niciodată! Ești un nimic Issac și așa o să rămâi. dau să trec pe lângă el da mă prinde de par și mă trage înapoi.

-Unde te grăbești târfo, nu am terminat cu tine.

Josh și Zaidan se întunecă la față și dau să se apropie .

-Ce faci? Îți chemi câinii de pază? Singurică nu te descurci Ira? zice sarcastic și pufnește în ras încă cu mâna înfiptă în paru meu.

Le fac semn cu mâna că mă descurc iar Josh îl oprește și pe Zaidan care nu pare prea convins de asta.

-Așa cuțu, șezi! zice încă rânjind.

-Șezi tu javră. îi dau un cot în abdomen ce îl face să îmi dea drumu la par și să se chircească de durere. Data viitoare când te decizi să pui mâna pe mine, să te gândești de doua ori gunoiule.

Când își mai revine și dă să se ridice îi dau un pumn în gură ce îl face să se dezechilibreze și să cadă. Se uită nervos la mine și mai apoi scuipă sânge. Aud icnete de la publicul numeros și tot felu de aclamați și șușoteli.

-Târfa e japița aia de mă-ta, tu nu îți permiți să vorbești așa cu mine, ne-am înțeles?! mă aplec spre el și îl prind de păr. Dacă te mai comporți în felu ăsta cu mine, o să dau dracu tot ce a fost intre noi și tot ce am simțit o dată pentru tine și te fac una cu pământu, ai priceput? spun printre dinți să audă doar el, dar se pare că au auzit și cei patru fantastici din spate.

-Zi-mi!! Ai priceput? mă răstesc de data asta. Tu știi mai bine de ce sunt în stare Issac,îi aduc la cunoștință.

Fostul meu blond preferat dă din cap că a înțeles iar eu îi dau drumul la par și mă ridic întorcându-mă spre prietenii mei, restu împrăștiindu-se deja pe unde aveau treabă, rămânând noi cinci și idiotu de Issac care se ridică și trece pe lângă mine, lovindu-și umărul de al meu și aruncându-mi o privire scurtă dar nervoasă.

-De ce mama naibii nu ne-ai lăsat să intervenim Kaira, își trece Zaidan mâinile prin păr nervos.

Soraia îmi sare în brațe imediat întrebându-mă dacă sunt bine și să nu o mai sperii niciodată așa, o pup pe frunte și o strâng în brațe asigurând-o că sunt ok și că nu am nimic.

KairaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum