Ma trezesc cu o durere de cap infernala, aseara am stat pana mai tarziu cu baietii sa bem si sa povestim si cand am ajuns acasa, direct somn mi-am luat. Ma ridic din pat, ma indrept spre baie sa imi fac rutina de dimineata, ma uit in oglinda si am o fata... de mai bine nu ma uitam. Nici nu stiu ce sa mai fac cu paru asta, m-a mancat pe mine undeva sa imi fac dreaduri, pana la urma imi prind paru intr-un coc, care o sa se desfaca intr-un final, fiind prea greu dar momentan il tin asa.
Cobor la bucatarie unde Kira si Alec iau micul de jun, ma intreb unde sunt ai nostri, probabil la munca ca de obicei.
-Neata fratiorii mei!!
-Neata Kaira! imi zice Alec cu gura plina.
-Mm, neata! mormaie printesa.
-Ce sunt fetele astea la voi?
Ii intreb cand ii analizez mai bine, zici ca le-a murit hamsteru si Guițel a murit acum 5 ani cand eu cu Alec am decis sa il legam de toate cele 4 labute si sa il aruncam in cada, pentru ca noi am crezut ca o sa isi roada singur sfoara si o sa se elibereze. E si surprize, surprize nu prea s-a intamplat asa si a murit.
-Vorbesti? Ai o fata zici ca te-a calcat trenu, pai da, trebuia sa comenteze si miss frumusete aici de fata.
-Nu ar trebui sa vorbesti Kira, avem aceeasi fata printeso!
-Gata fetelor!
Ne continuam micul de jun in liniste pana cand Alec ne atentioneaza ca e timpul sa mergem la liceu.
-Te duc eu Kira sau vrei sa mergi cu Kaira?
-Du-ma tu Alec, nu vreau sa fiu vazuta cu ea. si se uita urat la mine, iar eu imi ridic mainile cum ca ma predau.
Nici nu voiam sa o duc, o faceam doar pentru Alec, dar daca printesa nu vrea, asta e sa fie sanatoasa. Si asa aveam in plan sa merg cu motocicleta, iar Kira nu se urca cu mine 'pe asa ceva'.
Alec cu Kaira au plecat iar eu ma duc sa ma schimb pentru ca tot in pijamale sunt, eu nu ma trezesc cu 2 ore inainte ca surioara mea sa ma pregatesc si sa ma machez, pana la urma ma duc la liceu, nu la nu stiu ce eveniment important. Când imi arunc ochii la ceas observ ca mai am 15 min pana sa inceapa prima ora.
Ma imbrac cu niste pantaloni de piele negri si un top rosu, doar nu am muncit atat la abdomenu asta sa il tin ascuns. Pe deasupra imi iau o geaca de piele pentru ca merg cu motoru si o sa fie cam racoare, imi iau ghiozdanu, ma incalt si ma indrept spre garaj. Observ ca mai am 7 min pana la prima ora, la naiba mi-a luat o gramada doar sa bag pantaloni astia pe mine, cand ii dau jos probabil ca o sa ii tai.
Ajung la liceu in 5 min, cum intru in curte toate privirile sunt pe mine, la ce dracu se mai uita si astia, parchez motoru langa masina lu Soraia si cand ma dau jos dupa el , ma pomenesc cu ditamai palma peste cur. Ma intorc sa ii trag vreuna idiotului, cand dau de fața zambitoare a Soraiei si având o mutra de copil nevinovat stând cu mainile la spate.
-Ce mama naibii!! M-ai speriat dracu, daca iti dădeam vreuna?
-Aia era, da nu puteam sa ma uit la curu tau fara sa ii dau vreo palma fato,e asaa irezistibil chiar si pentru mine, sa nu mai zic de baieti.
Ma uit la ea ca la o nebună, iar ea se uita la mine mai sa ma mănânce. Intr-un final termina cu holbatu si ma ia de mana si ma trage dupa ea pana in dreptul lu Zaidan si a unui baiat care mi se pare asa cunoscut.
Zaidan se intoarce inspre noi cand ne simte prezenta la fel si brunetul caruia nu ii acord importanta.
-Care-i treaba roackerito? imi dau ochii peste cap cand ii aud apelativul.
-Vezi ca gagica-ta mai are un pic si sare pe mine si imi e ca ti-o fur.
-Cum asa? ma intreaba confuz si se uita ba la mine, ba la Soraia care are o fata de nevinovata.
-I-am dat o palma peste cur, zice cu o voce mica si asa nevinovata, cum sa nu o adori. Dar hei nu e vina mea, uite câta curu are cum sa ii rezisti, spune mai tare si ii atrage atentia brunetului care se uita la mine dupa ochelari de soare.
Zaidan incepe sa rada si o ia in brate pe Soraia dupa care o saruta. Ma uit la cei doi zambid,iar din curiozitate imi intorc capul spre brunet si cand il analizez mai bine constat ca era chiar idiotul de ieri din parcare. Ma uit la el incruntata si observ ca si el se uita incruntat de ceva vreme, probabil recunoscandu-ma.. cam greu sa nu ma recunosti, probabil sunt singuta nebuna cu dreaduri si tatuata in halu asta de pe aici.
Soraia si Zaidan observa schimbul de priviri dintre noi si se uita confuzi. Pana la urma Soraia isi drege vocea sa ne atraga atentia,iar amândoi ne uitam catre ea.
-Ammm, Kaira el e fratele meu West, ne face ea prezentarile.
Cum poate sa fie sora idiotului asta..bine eu vorbesc, care soara mea geamana e Kira..
-West, ea e noua mea prietena Kaira, abia s-a transferat.
-Nu stiam ca fratele tau e asa o muiere plangacioasa.
West isi indreapta imediat capul spre mine, isi da ochelari jos si se aproprie amenințător de mine, daca idiotul are impresia ca ma intimideaza ei bine greseste, nu sunt asa usor de intimidat. Zaiden se uita la mine cu ochii mari, iar Soraia se abtine sa nu rada.
-Muiere plangacioasa? Cred ca tăiețeii ăia din capul tau ti-au afectat gandirea, maraie brunetu la mine...tăieței??? de unde pana unde am eu tăieței...aghh arogant.
Cei doi spectatori ai nostri bufnesc in ras si atrag privirea catorva din curte. Iar eu cu brunetu avem parte de niste priviri amenințătoare îndreptate unu spre celalalt.
-Nu stiu de unde atata ghinion pe capu meu de mi te-a scos barbosu fix mie in cale. ii spun exasperata de prezenta lui deja.
-Vezi ca inca imi esti datoare ca mi-ai zgariat masina,imi readuce la cunostinta opera mea de arta de ieri.
-Stati! Stati! Stati! De unde va cunoasteti voi doi? intreaba Zaidan dupa ce si-a terminat criza de ras.
-Nebuna asta mi-a zgariat frumusetea mea de masina, asa, ca i-a venit ei.
-Cum adica, ca asa mi-a venit, ma revolt eu, al dracu mincinos. Mi-a blocat masina in parcare, iar parcarea era goala si pentru ca domnul aici de fata are geamuri fumuri nu am vazut ca e in masina, asa ca i-am dat o mica lectie.
Aia doi iar incep sa rada ca nebunii, iar eu cu West ne uitam urat unu la altu, auzi la el ca asa mi-a venit, nu sunt chiar asa dusa cu capu sa zgari masini pe unde le vad.
-Aaa,daia ai venit tu asa nervos aseara acasa, are parte de o revelatie Zaidan.
Clopoțelul suna asa ca ne indreptam usor catre intrarea in liceu, o iau in fata cu Soraia, iar baietii ne urmeaza, ii simt privirea idiotului pe curu meu, na uitate fraiere ca de atins nu o sa il atingi in viata ta. Cand sa intru in clasa, brunetul ma trage de un dred, ma intorc spre el furioasa, da pleaca si imi face cu ochiul.
-Aghh idiot!
-Daca stai sa te gândești sunteti chiar adorabili, o aud pe Soraia vorbind dupa care chicoteste si se pune la locul ei.
-Doamne fereste! ma uit stupefiata la ea, iar ea rade....
CITEȘTI
Kaira
Teen FictionKaira si Kira sunt doua surori gemene cu pasiuni total diferite. Kaira, pasionata de box, masini si tot ce nu tine de o fata, usor, usor este marginalizata de familia sa din cauza comportamentului sau usor problematic. Kira, pasionata de balet...