-Ce s-a intamplat? intreb oftand, deoarece stiu ce s-a intamplat.. astept doar sa vad ce minciuni si dramatisme le-a mai intins Kira pe tava mamei si tatei.
-De parca nu ai stii!! se răstește mama la mine si se ridică de pe canapea.
-Nu, nu am de unde sa stiu ce v-a zis Kira, pentru că dacă va zicea adevărul nu avea de ce sa plângă.
Mama înaintează pana in fața mea, iar tata isi lasa paharu pe măsuță si se întoarce cu fața spre mine, aratandu-mi ca am toata atentia lui.
-Și cam care ar fi adevărul ăsta Kaira? Ne poți lămuri si pe noi, că ne-a cam ajuns sa răspundem mereu de toate prostiile pe care le faci si sa fim puși intr-o lumină proasta de fiecare dată.
Îmi vorbește tata cu calm, ceea ce e de rau, pentru ca el nu prea se bagă in discuțiile astea, deobicei doar sta si ascultă, fara sa intervină.
Incep sa le povestesc cum s-a întâmplat, cum Amanda a venit si m-a luat de par dintr-o data si cum Kira a încercat să mă faca de ras doar pentru ca s-a nimerit ca iubitu ei sau ce era ala sa stea lângă mine. Cum i-am explicat Kirei ca eu nu am treaba cu ea si sa ma lase in pace.
-Mintee tati!! Nici nu am iubit, se ridica Kira revoltată in picioare si incepe sa se smiorcăie iar.
-Cum adică mint?! Chiar asa a fost de ce mama dracu as minți? Tu esti întreagă la cap? încep sa ma enervez si eu ..
-Vorbește frumos Kaira! mă apostrofeaza tata.
-Kira ne-a zis că i-ai pus piedică când venea sa te salute si pe Amanda ai dat-o cu capu de masă când a încercat să te i-a in brațe.. după te-ai răstit la ele cum ca sunt două curve si le-ai impins.
Ascult si rămân mască la ce minciuna a putut sa recurga japița de sor-mea doar sa pice ea bine, mi se pare incredibil si cum era de așteptat mama si tata o si cred..
-Doar nu credeți porcăria asta nu? îi intreb sa fiu sigură, doarece mi se pare incredibil de crezut asa ceva.
-Normal ca o credem! țipă mama. Este foarte plauzibilă in concordanță cu comportamentu tău, tocmai ce am zis,cum sa nu isi creada plodu preferat.
-Nici nu știți cum mă comport eu, pentru ca ghiciți ce, nu sunteți niciodată acasa sa vedeți!
-Termină Kaira,oricum Larissa a aprobat tot ce a zis sora ta, asa ca nu mai încercat sa ne minți si recunoaste o data si cereți scuze. se impune mama in fata mea.
-Nu! Nu o sa imi cer scuze pentru ceva ce nu am facut, ea ar trebui sa isi ceară scuze, și voi ar trebui sa vă deschideți naibi o dată ochii să vedeți ca cea pe care o apărați voi, si arat cu degetu inspre mama si tata, si pe care o ascultați cu atâta sfințenie e o scorpie care profita de voi si va împuie capul cu fel si fel de prostii neadevărate. Care profită ca nu sunteți mai deloc pe acasă și știe că de fapt voi nu aveți habar cum merg lucrurile pe aici. M-ai uitați-vă dracu si in dreapta si in stânga să vedeți cum merg lucrurile, că nu am avut niciodata nimic cu ea. Am încercat mereu sa înțeleg de ce nu ați fost niciodata lângă mine in momentele mele importante, la meciurile mele, la competițiile mele, la școală la serbările mele, ca ne-ați dat la școli diferite ca nu cumva sa va fac prințesa de râs.. chiar dacă aveam rezultate mult mai bune ca ea..am încercat să înțeleg toate astea, da mereu rămâneam cu semne de intrebare pentru că atunci când avea si Kira serbare si Alec o competiție la școală puteați sa vă împărțiți da când era vorba de mine si de Kira nu se putea.
-Gata Kaira!!! se rostește tata la mine.
-Nici un gata!! tip si eu la el, Ce? nu va convine adevărul? scot un surâs fals. E uitați că ăsta e, ați avut mereu o preferată doarece nu am vrut să mă înscriu la o prostie de balet.
-Tu nu mai comentezi la mine, se aproprie tata de mine, fiind față in față acum. Și te duci să îți ceri scuze pentru ce i-ai făcut azi Kirei.
-Nu!
Și dintr-o dată mă trezesc cu ditamai palma de la tata peste față, îmi pun mâna peste obrazul lovit si ma uit șocată la el, apoi mă uit la mama care pare si ea șocată și la Kira care arată mândră de lovitură. Lasă ca vezi tu scorpio.
-Dean, nu era nevoie sa o lovești, il trage mama de mână, încercând să il mai calmeze.
-Ba era nevoie, zice el nervos, să își deschidă ochii și să nu se mai comporte ca o delicventă și să nu mai facă familia asta de râs.
-Știți ceva, să vă duceți dracu și voi și familia voastră "perfectă" că eu m-am săturat de nebuni, o să mă car dracu din casa asta să vă vedeți de viețile voastre in liniște!! Și să nu vă prind că mă căutați atunci când o să vă pară rău, pentru că, credeți-mă o să vă pară.
-Și unde o să te duci mă rog? Că ești ca si moartă fără noi, bani nu ai, nu ai nici unde să stai, o să ajungi pe strazi ca boschetari, imi râde tata in față.
-Mă descurc eu si ca sa știi am bani, nu o sa mor de foame nu îți face atâtea griji, îi zic ironică, am deschis cel mai mare service auto din Detroit si nu am mai pus mâna pe bani tăi de doi ani in caz ca voiai să știi, eu ma descurc .. nu știu ce se face prințesa ta fara tine!
-Lasă că vedem noi, intr-o lună o sa te văd că te întorci in genunchi să te primesc.
Nu îmi vine să cred cu câta răutate poate să îmi vorbească tatăl meu până la urmă, dar într-un final tot lor o să le pară rău. Si atunci o sa fie prea tarziu pentru pareri de rău. Acum îmi mai rămâne doar să găsesc o casă să cumpar.. că de bani nu e problemă, am destui strânși si mai am si ce îmi iese din atelier.
-Haideți v-am pupat draga mea familie, o, și tu Kira o sa plătești pentru palma asta crede-mă.
Ies pe usa fără să arunc vre-o privire la asa zisa mea familie și trântesc ușa după mine. Încalec motoru și o apelez pe Soraia să văd dacă mai e disponibilă oferta de a rămâne la ea.
Sună ce Sună și într-un final răspunde.
-Hei draguțo!
-Care e treaba Ira?
-Mai e disponibilă oferta aia de a rămâne la tine?
-Normal, imi zice entuziasmată, da vezi că eu sunt la West si Zaidan și o să vii la ei dacă nu te deranjaza desigur, și dacă e după mergem la mine mai incolo dacă vrei.
Oftez, oare asa rău e sa stau o noapte in aceeași casă cu brunetu?... nee nu cred că e mai rău decât cu Kira.
-Nu, e ok ramanem la ei, unde ziceai ca stau?
Îmi zice cam pe unde se află casa si constat că e cam la 30 de minute de mine, da la cum merg eu scot lejer 15 minute. Îi zic că vin imediat și închid.
CITEȘTI
Kaira
Teen FictionKaira si Kira sunt doua surori gemene cu pasiuni total diferite. Kaira, pasionata de box, masini si tot ce nu tine de o fata, usor, usor este marginalizata de familia sa din cauza comportamentului sau usor problematic. Kira, pasionata de balet...