Ajung in curtea liceului după mica scenă din cantina si imi continui linistita marul, macar atat sa apuc sa mananc si eu pe ziua de azi. Ii vad pe Soraia, Zaidan si West ca se aproprie de mine, si uite asa s-a terminat si clipa mea de liniște.
-Hei! Esti bine? ma intreaba Soraia îngrijorată si dupa ma i-a in brate.
-De ce nu as fi bine? intreb confuză si ridic din umeri nepasatoare.
Nu inteleg de ce isi face atatea griji, ne cunoaștem de o zi si totusi mi-a fost alaturi mai mult decat idioata de soră-mea.
-Probabil si-a descarcat toți nervi pe nasul Amandei. zice West dezinteresat dupa care isi reia activitatea pe telefon. Zaidan ii da un cot in abdomen iar idiotu se incrunta la el
-Auzi ? Da pe tine cine te-a bagat in seamă?
-Trebuie sa ma bage cineva in seamă sa vorbesc? Vorbesc cand vreau, si cat vreau pisicuțo. si imi arunca un ranjet iar eu scot limba la el ca un copil mic. Zaidan si Soraia se uita la noi si zambesc iar noi ne strâmbam la ei.
Telefonul incepe sa imi sune iar cand vad cine ma apelelaza ma incrunt. Alec. Si brusc imi pica fisa, probabil l-a sunat Kira să se planga ca am facut-o de rușine.
-Da Alec, ii raspund, ce s-a intamplat?
-Ce naiba ai mai facut Kaira? Ma sunat sora ta plângând,cum ca te-ai luat de ea si de prietena ei si cum ca ai bătut-o pe Amanda si nu stiu ce mai indruga pe acolo. Oftez cand il aud si imi dau ochii peste cap, era de asteptat ca o sa il sune să se victimizeze putin, doar e Kira.
-Calmeaza-te frațioare! Ea a venit la mine cand mâncam si s-a luat de mine, iar cățeaua aia de Amanda mi-a băgat mana in par.Ce credeai ca o sa stau sa ma injoseasca? ii zic rastit, iar pe el il aud cum ofteaza, probabil satul de certa noastra.
Alec a fost mereu ca un arbitru intre noi doua, are incredere in mine ca nu o sa ma pun la mintea Kirei si sa ii fac jocul, ma crede mult mai matură pentru niste joculețe de liceu si chiar sunt mai matură de atat, dar nu pot sa stau cu mâinile in san cand vad ca cineva isi bate joc de mine.
-Nu Kaira, doar ca am obosit sa o tot aud pe Kira plângându-se de toate prostiile la mine, am si eu viața mea, nu pot sa stau mereu intre voi doua cu teama ca o sa sariti una la beregata celeilalte. Pana la urma sunteți surori, la dracu. In plus, mai usor cu violenta, stii ca te pot da afara de la box, nu?
-Prea tarziu A, deja m-au suspendat ieri, dupa ce am terminat antrenamentul, Will a venit si m-a anuntat ca, conducerea ma suspenda pe 3 luni.
West, Soraia si Zaidan se uita nedumeriți la mine dupa cele auzite, le fac din mână, cum ca o sa le zic eu dupa. Iar in difuzor il aud pe Alec oftand.
-Vezi si tu, vorbeste cu el sa ii convingă macar sa mai reduca din suspendare, si fii si tu mai cuminte nu te mai lua cu lumea la harță.
-Da, o sa vad ce pot face.
-Bine surioasa, vorbim cand ajung acasa diseara, ca sunt la lucru, te iubesc si ai grija de tine.
-Ai grija de tine, si eu te iubesc. ii zic dupa care inchid.
-Aghh, idioată, Soraia sper ca ma primești la tine diseara, ca presimt ca acasa o sa am mare scandal pentru ca le-am suparat prințesa. Raia ma ia in brate si rade, ca un fel de 'iti dai seama ca te primesc'.
-Sauu, il aud pe Zaidan vorbind, ce ziceti ca diseara sa veniti la noi? intreaba entuziasmat.
-Noi? intreb confuză, Care noi?
-Eu si West stam in aceeasi casa, deci, ce ziceti?
-Eu nu o primesc pe tăiețel, la mine in casa! zice West revoltat.
-Calmeaza-te păpușel , nu am zis ca o sa vin, imi dau ochii peste cap.
-Sa vezi ce păpușel iti dau eu tie peste curu ala, de nu o sa mai poti sa mergi! ma uit șocată la el iar idiotu imi ranjeste, cei doi indrgostiti bufnesc in ras,iar eu nici nu stiu cum sa ii raspund.
Soneria clopoțelului ne opreste din a ne holba unu la altu si ne indreptam in liniste catre clasă. Ma uit pe orar si vad ca am sociologie si am ora cu Zaidan, Soraia avand matematica iar West nu stiu, si nu ma intereseaza. Cand dau sa intru in clasa, melteanu imi da ditamai palma peste cur si tresar punandu-mi mana repede pentru ca ma ustura in draci, are palmea grea si mi-a lipito bine, plus ca pantaloni de piele nu sunt chiar asa protectori.
Ma intorc șocată si nervoasa spre el si ii arat degetu mijlociu iar el imi ranjeste si imi face cu ochiul dupa care dispare dupa colt. Zaidan rade si isi pune o mana dupa umerii mei si ma conduce la banca. Cum ma pun pe scaun ma si stramb de durere, lasă ca vede el cand o sa ii trag un pumn in fata a lui frumoasa, pacat de ea.
Toată ora stau ca pe ace pentru ca durerea de fund nu ma lasa chiar deloc, Zaidan ma vede cum ma tot fâțâi si se tot abtine sa nu rada.
Dupa terminarea orei iesim afara in pauza, ne întâlnim cu Soraia, dar nici urma de West, lașul, doar vine, da si fuge. Cand scanez parcarea oberv ca a plecat de tot, deoarece nici masina nu ii e. Restul orelor trec repede, iar la final ma indrept spre parcare cu Raia si Zaidan, ne luam ramas bun, dupa care imi zice ca daca e ne vedem diseara, ii zic ca vedem si daca e o sun, dupa care ma urc pe motocicleta si pornesc spre casa.
Ajung acasa si observ masina mamei si a tatei parcate in curte, se pare ca au ajuns acasa si se pare ca o sa ma astepte un ditamai scandalu. Incep sa ma gandesc serios daca ar fi mai bine sa ma mut, cu cat mă apropi mai mult de intrarea in casa, varianta asta mi se pare din ce in ce mai buna. Oftez când ajung la usa si ma pregătesc psihic pentru ce urmeaza, dupa care intru si ii vad pe toti in living, in afara de Alec care inca e la munca.
Kira e plânsă toată zici ca ei i-am spart nasu si nu Amandei, mama o tine in brate avand o mimica nervoasa si privirea îndreptată spre mine , iar tata sta pe fotoliu cu un pahar de wiskey in mână si priveste pe geam.
Sa înceapă spectacolu...
CITEȘTI
Kaira
Teen FictionKaira si Kira sunt doua surori gemene cu pasiuni total diferite. Kaira, pasionata de box, masini si tot ce nu tine de o fata, usor, usor este marginalizata de familia sa din cauza comportamentului sau usor problematic. Kira, pasionata de balet...