Capitolul 15

84 5 2
                                    

 Mă trezesc când, câteva raze de soare îmi tulbură somnul. Am adormit buștean aseară de cum m-am pus în pat, nici draperia nu am tras-o asta explicând soarele din cameră.
Mă ridic din pat, cu greu ce-i drept, și mă îndrept spre baie; mă privesc în oglindă și sunt pur și simplu dezgustătoare. Eu așa am adormit? Zici că am dormit pe șantier până acum.

După o baie bine venită mă simt mai fresh ca niciodată; îmi iau lenjeria și halatu pe mine, îmi desfac prosopul din cap lăsând parul să se usuce natural, îmi iau pachetu de țigări, cafeaua și ies pe balcon.

Strada e foarte animată de copii care se joacă cu mingea, ținând cont ca e 12 după-amiază. Îmi aprind o țigără cât timp îmi verific notificările și văd un mesaj de la Soraia trimis acum 2 ore cu "Dormi?" îi răspund cu "un , nu mai dorm" , și îmi zice că o să treacă pe la mine mai încolo, îi trimit un Ok și închide telefonul.

Când ridic capul observ pe cineva la balconul din vecini, normal că e West doar el s-a nimerit să aibă camera pe aceeași parte cu a mea. Poartă doar o pereche de boxeri negri și trage dintr-o tigare privindu-mă.

-Care e treaba vecine? Nu ți se pare că e cam răcoare pentru o asemenea costumație?

Se apropie mijlocul toamnei și afară e destul de răcoare. Acesta ridică o sprânceană și rânjetul său specific ii se întipărește pe față.

-Aseară eram tati! Acum sunt vecine? răspunde arogant.

Simt cum mi se înroșesc obraji de rușine când îmi aduc aminte prostiile de aseară și cum am fost geloasă pe Azra pentru că mi-a zis să îl împărțim pe Wes. Oș fii fost eu fumată, dar nu eram chiar așa inconștientă să nu țin minte azi nimic.

-Aseară nu am fost în apele mele! 

-Am observat. își dă ochii peste cap. Apropo Kaira, bun meciu de aseară!

Mă uit întrebator la el. De unde mama naibii știe, a venit după.

-Nu te uita așa la mine idioato, ești peste tot pe net, "Fiica marilor oameni de afaceri Dean și Raisa Stone, surprinsă participând la lupte de stradă în partea rău fumată a Detroit-ului. "

-Ah futu-i!!! 

Idiotul râde când mă vede că, caut panicată articolul pe net. Și are dreptate sunt peste tot videoclipuri și poze cu mine peste Mert aplicându-i pumni și vice-versa.
Ahh la dracu, acum s-a dus naibii de tot cariera mea, tot ce sper e că nu m-a suspendat de tot consiliul, ceea ce e puțin probabil.
Intru în agendă cu gândul să îl sun pe antrenor când îl aud pe brunet.

-Pe mine când mă călărește asa ca pe idiotu ăla ? mă întreabă rânjind și aruncând chistocul printr-un bobârnac.

-Mâine, eventual să îți și ard câțiva pumni, tot așa din dragoste! îi răspund ironic iar el râde.

Îl apelez pe antrenor și îi fac semn lu West să tacă, iar el mimează un fermoar încă râzând, dar silențios de data asta..

-Bună, domnule antrenor, ce faceți?

-Știu de ce m-ai sunat Kaira, oftează el.

-Și cum stă treaba până la urmă? întreb temătoare.

-Ești suspendată definitiv Kaira, cum naiba să stea!!!

-Dar...

-Ce dar, ce mama naibii ai avut în capul ăla fetițo când ai participat la lupte de stradă?! 

Continuă să țipe la mine, ceea ce mă face să îndepărtez telefonul de ureche și să mă strâmb sub privirile încruntate ale brunetului.

KairaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum