Mă trezesc buimacă și cu o durere insuportabilă de cap, mă uit de jur-imprejur și nu mi se pare deloc familiară camera asta. Aud un sforăit din dreapta mea si o mână grea și tatuată se așează pe abdomenul meu, întorc privirea spre necunoscut, iar necunoscutu se transformă in cunoscut. Mici secvențe cu ce s-a intamplat aseară imi trec prin fața ochilor, iar motivul pentru care ar trebui să mă las de baut se află chiar lângă.
Încerc să dau mâna brunetului la o parte, dar aceasta se încolăcește și mai strâns in jurul meu. Mă întorc cu fața spre el și instinctiv îmi așez palma pe orazu lui, iar cu degetul mare încep sa il mângai. West mormăie ceva apoi își deschide usor, usor ochii, ne privim câteva clipe îndelungate fără să schițăm ceva. Un zâmbet începe să i se contureze pe față, făcându-mă și pe mine la rândul meu să zâmbesc, mă trage mai aproape de el și își ascunde fața în scobitura dintre umar si gât.
-Bună dimineața somnorilă!
-Mmm, neata! mormaie iar eu tresar si zâmbesc deoarece răsuflarea lui pe gâtul meu mă gâdilă.
-Ai putea să te dai? Mâna ta, apasă pe vezica mea și s-ar putea sa fac pe mine...
-Și ce îmi zici mie?
-Păi fac și pe tine idiotule... nu știam că ai fetișuri dastea să facă fetele pipi pe tine.
Se ridică pe coate și se încruntă la mine așa somnoros cum e.. și pot să zic cu mâna pe inimă că e așa adorabil, dacă nu era un idiot il luam acasă.
-Ești dubioasă copilo...
-Tot eu. imi dau ochii peste cap și mă ridic din pat, următoarea destinație fiind baia.
Intru in baie si oftez fericită când fac în sfârșit pipi, după sesiunea liniștitoare de pipilică caut prin sertarele lui West după o periuță de dinti curată și fix când să mă dau bătută găsesc una. După ce mă spăl pe dinți și pe față, rămân uitându-mă la reflexia mea în oglindă și observ că obrazul meu nu mai e asa umflat, dar in schimb a apărut o vânătaie care ar cam trebui acoperită, să nu uit sa o intreb pe Soraia de ceva fond de ten si corector.
-Ai cazut in wc pisicuțo!?
Țipa West din cameră și îmi dau ochii peste cap și oftez exasperată, omul ăsta o să mă omoare pe mine! Și nu îl cunosc decât de câteva zile, imi e și milă de viitoarea lui iubită, asta dacă o să îl i-a vreuna.Dar la cum sunt moarte toate pipițele după el...cine știe poate ajungem cumnați că tot zicea Kira că e gagică-su.
-Am cazut în pizda ma-tii, vin-o să mă salvezi!! ia de aici arogantule.
-Upss!! Se pare ca am scăpat și eu în a lu mă-ta!
Eee! pai futu-ți ceapa mă-tii de copil, trebuie să aibă el replică la tot. Ies din baie și mă proptesc în ușă cu mainile în șold și îl privesc încruntată. El stă în pat, pe spate cu ditamai rânjetul pe moacă.
-Ești mândru de tine nu?
-Mereu frumoasa mea! și îmi face cu ochiu.
Fără să gândesc prea mult și fără să realizez că am pe mine doar tricoul lui și o pereche de chiloți, îmi iau avânt și mă arunc direct pe el. Începem să ne ciufulim calumea, îmi scapă un pumn in moaca arogantului și el îmi dă o palmă zdravănă peste fundul gol. Ne oprim din hârjoneala noastră când Zaidan și Soraia dau buzna peste noi privindu-ne panicați, idiotul de West alunecă din pat și mă trage și pe mine dupăia el ca intr-un final să ajungă el jos și eu calare pe el.
-Ce doamne iartă-mă faceți? E 9 dimineața!? Am crezut naiba că vă omorâți la cum se auzea! răsuflă Soraia ușurată când vede că suntem in regula.
CITEȘTI
Kaira
Fiksi RemajaKaira si Kira sunt doua surori gemene cu pasiuni total diferite. Kaira, pasionata de box, masini si tot ce nu tine de o fata, usor, usor este marginalizata de familia sa din cauza comportamentului sau usor problematic. Kira, pasionata de balet...