-7-

3.7K 430 156
                                    

-aşırı derecede zor şartlar altında size bölüm atmaya çalışan yazar için oy ve yorum

Jisung son olarak Hyunjine mesaj attığında hızla evden çıktı. Bu yaptıkları kendine bile mantıklı gelmiyordu ama durduramıyordu. Adımlarını hızlandırarak Minhonun evine yöneldi. Birkaç dakika sonra evin önüne gelmişti. Ne diyeceğini bilmiyordu ama kapıyı çaldı. Bir bahane bulabilirim diye düşünüyordu. Birkaç saniye sonra Minhonun annesi Minji kapıyı açtı. Jisungu gördüğünde şaşkınlıkla baktı ve gülümsedi.

"Hoşgeldin Jisung yine bir şey mi oldu" Minji dalga geçer gibi güldüğünde Jisung gülümsedi ve kafa salladı.

"Ben..." Jisung hızlıca bir bahane bulmaya çalıştı.

"Bir ödevle ilgili Minhoya bir şey sormam gerek evde mi?" Jisung güzel bir bahane bulduğunu düşünerek rahat bir nefes almıştı.

"Evde hatta bir arkadaşı daha geldi hadi geç içeri" Jisung hızlıca salona doğru ilerledi. Minji onun bu heyecanlı haline gülümsedi.

"Minho'nun odasındalar." Jisung arkasını dönüp baktığında onaylar gibi kafa salladı zorla gülümsemeye çalıştı ve hızlıca Minho'nun odasına çıkmak için merdivenlere yöneldi. Minho'nun odasının kapısının önüne geldiğinde derin bir nefes aldı. Kapı kolunu hızlıca indirdi ve kapıyı açtı. Felix ve Minho beraber bilgisayardan oyun oynuyordu. Kapının açılmasıyla ikisi de Jisung'a döndü. Felix şaşkınlıkla bakarken Minho sinirle bakıyordu.

"Gerçekten şaka olmalısın Jisung" Minho sinirle gülerken konuşmuştu. Jisung sahte bir gülümseme sunup bilgisayar başındaki ikiliye yaklaşmıştı.

"Ahaha Felix sen de mi buradasın" Jisung sahte bir kahkaha atarak sorduğunda Felix hala şaşkınlıkla bakıyordu. Jisungun bu söyledikleri Minhonun daha fazla sinirini bozmuştu.

"Hm bakayım ne oynuyorsunuz" Jisung kafasını bilgisayara uzatırken Felixi itmişti.

"Ben bu oyunu çok güzel oynarım hadi oynayalım" Jisung kenardan sandalyeyi alıp Minhonun yanına çekmiş ve oturmuştu.

"Kendini komik mi sanıyorsun?!" Minho sinirle konuşmuştu. Felix Jisunga kötü bakışlarla bakarken Jisung bunu fark etmiş ve Felixe sahte bir şekilde gülümsemişti.

"Ben gideyim." Felix Minhoya karşı zorla gülümseyerek ayağa kalkmıştı. Jisung heyecanla ayağa kalkmış ve konuşmuştu.

"Ne güzel olur" Jisung sırıtarak konuştuğunda Minho ayağa kalkmıştı.

"Hayır sen değil Jisung gidiyor" Minho Jisunga bakarak konuştuğunda Felix alaycı bir şekilde gülümsemişti. Jisung Felixin yaptığı harekete sinirlenmiş ve gözlerini kısarak Felixe sinirle bakmıştı. Odanın kapısının çalması ve Minjinin girmesiyle herkes gülümsemisti.

"Kek pişti gelin hadi. Jisung sen de tam zamanında da geldin en sevdiğin keki yapmıştım. Aslında Minhoya seni çağırmasını söylemiştim ama işinin olduğunu söylemişti." Jisung duyduklarıyla mutluluğunu gizleyememişti. Felixe bakarak gülümsedi. Onu kıskandığını anlamıştı ve hoşuna gitmişti.

"Evet ama sizi kırmak istemediğim için işimi erteledim sizden önemli değil sonuçta" Jisung gülümseyerek hızlıca Minji'nin koluna girmişti.

"Hadi inelim" Jisungun bu samimi ve heyecanlı hali yine Minjiyi güldürmüştü. Jisungun bu davranışlarını tatlı buluyordu ve Minhoyla arkadaşlık etmesini çok seviyordu. Minho bir anlığına 'acaba Jisungun yaptıklarını bilse bu kadar sever miydi' diye düşündü. Bunun cevabını zaten biliyordu.

Hep beraber aşağı indiklerinde herkes masaya oturmuştu. Jisung'un gülüşü hiç solmamıştı. Bu Minho ve Felix'in fazlasıyla sinirini bozmaya yetiyordu. Jisung masadan kalkıp tabaklar için yardımcı olduğunda Minho alaycı bir şekilde kısık sesle kahkaha atmıştı. Felix olduğu bu durumdan fazlasıyla gergindi. Minho bunun farkında olsa bile bir şey yapamıyordu.

"Hadi Jisung kekinizi ye git-" Minho zorla gülümseyerek konuştuğunda annesinin kötü bakışlarıyla cümlesi yarım kalmıştı.

"Yani işini fazla geç saate bırakma o yüzden." Minho yarım bıraktığı cümlesini tamamladığında yine annesinin bakışları yüzünden tamamen susmuştu. Minho'nun annesi Jisung'u Minho kadar çok seviyordu.

"Jisung bir dilim daha ister misin?" Minji gülerek konuştuğunda Jisung ağzı dolu bir şekilde gülümsemeye çalışmış ve kafa sallamıştı.

Felix üzerindeki gerginlikle hiç konuşmamıştı. Herkes keklerini bitirdikten sonra salona geçmişlerdi. Jisung rahat bir şekilde Minho'nun annesiyle sohbet ederken Minho ve Felix sadece onları dinlemişti.

"Benim gitmem gerek artık" Felix ayağa kalkarken konuşmuştu. Jisung  hızlıca ayağa kalkmıştı.

"Evet ben de gideyim artık. Hadi Felix beraber çıkalım. Kek için teşekkür ederim" Jisung sevimlice konuştuğunda Minji onlara kapıya kadar eşlik etmişti. Minho Felixe sessizce özür dilemiş ve gülümsemişti. Jisungla Felix beraber dışarı çıktıklarında Jisung hızlıca yürümüştü.

"Ne yapmaya çalışıyorsun?!" Felix bağırarak konuştuğunda Jisung durup Felixe dönmüştü.

"Asıl sen ne yapmaya çalışıyorsun ha?!" Felix Jisungun bu sorusuna alaycı bir şekilde kahkaha atmıştı.

"Artık Minhoyu sana vermeyeceğim boşuna uğraşıyorsun" Felix gülümseyerek konuşmuş ve hızla Jisungun yanından uzaklaşmıştı. Jisung sadece şaşkınlıkla arkasından bakmıştı.

-başkasının telefonundan yazıyorum klavye çok kötü ve aceleyle yazdım bir yanlışım varsa üzgünüm

Bölümü nasıl buldunuz?? Yorum atın ki beğendiğiniz ve beğenmediğiniz şeyleri anlayabiliyim ona gore ilerliyim-

flight of love | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin