-normal bir fic degildi bunu hepimiz gayet iyi biliyoruz. bu yuzden tabiki normal bir finali olamazdi. hepinizden simdiden bu anormal ve sacma final icin ozur diliyorum. ama olmasi gereken buydu sanirin🤗🤗
"Artık iyi anlaşalım mı? Biz ne zaman en iyi anlaşıyoruz?"
"Öpüşürken" Jisung gülmelerinin ardından söyledi.
"O zaman artık değişecek!" Minho Jisungun saçını çekerken konuşmuştu. Jisung acı çığlıkları atarken pekte umrunda olmamıştı. En sonunda üstünden çekilip odada olan raflarına bulunduğu kısma ilerledi. Jisung sadece şaşkınlıkla Minhonun ne yaptığına bakıyor ve hala acıyla sızlayan saçlarını tutuyordu.
"Delirmişsin iyice!" Jisung arkası dönük olan Minhoya karşı konuştu.
"Bak yine delirmişsin diyor!" Minho arkasını dönüp sinirle Jisunga bir bakış attı. Evet delirmişlerdi ama ne olacak?
8 ay sonra-
-Minhodan anlatım
Evet artık her şey bitmişti sanırım . Bir süredir her şey gerektiğinden fazla iyi gidiyordu ve bu tuhaftı. Evet tuhaftı. Biz bu kadar normal bir hayata asla alışkın değildik. Bizim hayatımızı bilenlerde büyük ihtimalle şaşkındır. Sanki her an başka bir olay olacakmış gibi diken üstünde duruyorduk. Ama olmuyordu. Çünkü olabilecek her şey olmuştu. Ve başımızı belaya sokabilecek bir yerde değildik!
Peki bu 8 ayda neler olmuştu. Gayet normal şeyler. Evet belki başkasına göre tuhaf şeylerdi ama bize göre oldukça normaldi. Hayat işte delirtiyor insanı.
Seungminin uyandığını öğrendiğim gün hayatımın tamamen kopacağını düşündüm. Asla bitmeyen kavgalar ve olaylar olacağını sanıyordum. Ama öyle olmamıştı. Seungminden önce ablası Jisoo'ya olanları detaylarıyla anlatmıştık. Ve sanırım delirdiğimizi düşünmüştü bu yüzden Seungmini alıp buralarda gideceğini söylemişti. Yapmıştı. Kavgasız olaysız bir şekilde Seungmin olayı kapanmıştı. Ah evet şimdi bunu okuyanlar kesin bana "Sen Seungminin komaya girmesine sebep oldun nasıl bunu bu kadar kolay atlatabilirsin!" gibi şeyle söyleyecektir. Ama hayır. Hayatımın yine yalan olduğu bir zamanda yine bir yalandı bu. Kafanız zaten yeterince karışık bu yüzden kolayca söyleyeceğim. Seungmini ben itmedim. Minginin en başından beri bildiğin bir şey vardı. O da Seungminin masum olmadığı. Bu da onlardan biriydi işte kendi kendini düşürmüştü. Bence bu kadar şeyin içinde pek bir önemi yok. Olmuş ve bitmişti sonuçta. Bunları sadece delirmiş biri mi söyleyebilir. Hayır daha delirmedim.
Birde Hyunjin ve Felix vardı değil mi? Tamamen aklımdan çıkmışlar. Genelde birbirini yiyen kedi köpekler gibiler. Ama dikkat edin lütfen birbirini yiyen! Gerçekten yalan atmıyorum. Artık dürüst biri olmaya karar verdim!
Ryujin aramızdan ilk deliren oldu. Olanları kaldıramadı. Yunaya gerçekten üzülüyorum. Hiçbir şeyle alakası olmamasına rağmen o da aklını kaybetmiş gibi. Bu hiç iyi değil.
Birde Kai var tabi. Biliyorsunuz sürekli sevgilisi olmadığı için üzülürdü. Artık bir sevgilisi var! Gerçekten tatlı biri. Tabi en başta bizde göremiyorduk. Yani Kaide ilk sıradan biri. Ama artık görebiliyoruz. Siz görebiliyor musunuz? Göremiyorsanız üzülmeyin bu iyi bir şey. Kesin severdiniz zaten pek önemli değil.
Mingiye ne oldu merak ediyor musunuz? Artık bir problem çıkarmıyor. Yanımızda o da bizimle. Benden olan umudunu kestiğini düşünmüyorum. Hala gelip beni sevdiğini söylüyor. Ama ne demişler delidir ne yapsa yeridir. Böyleydi sanırım.
Son iki yıldır yaşadığım şeyler anlatılmaz yaşanır derecesinde. Ama durun siz zaten biliyorsunuz. Ama daha bilmediğiniz çok şey var. Sanırım bunları söyleyecek cesaretim hiç olmayacak. Ama hiçbirinin önemi kalmadı. Acaba birileri hayatımda yaşadığım şeyleri öğrense veya okusa "Nasıl delirmedin!" der miydi? Eğer deseydi ona "Tabi delirmedim" derdim. Ama inanır mıydı? Ben bile inanmadım. Zaten hayatımın sığabileceği bir kitap yok. Kağıt yetmez yani o bakımdan.
Jisung hepsi senin yüzünden. Yolda ayağıma takılan taş bile senin yüzünden. Seungminle sevgili olmasaydın burdan gitmek istemez ve Mingiyle tanışmazdım. Ama yine de teşekkür ederim hayatımda yaşayamam dediğim her şeyi yaşattın. Şuan düşününce diyorum ki "Biz bunların hepsini bu kadar kısa sürede mi yaşadık? İnanılır gibi değil!"
Ama bilin bakalım ne oldu? Tabiki Jisung yine özür diledi. Aramızda kalsın sanırım diğer kelimeleri unuttu. "Özür dilerim Minho. Seni seviyorum Minho. Senden uzak duramıyorum Minho. Bu benim suçum mu Minho? Bir uyusturucu olabilir misin sen Minho? Ayrılalım Minho. Hayır beni affet Minho!" Minho Minho Minho. Adımı değiştirmeye karar verdim. Böylece artık dediklerini üstüme almam gerekmezdi. Hala dürüst değilim sanırım.
Ve ben Jisungu tabiki affettim. Aptal olduğumu söylemiş miydim. Hatırlıyorsunuz bence. Biz birbirimize zarar vermemize rağmen aşklarından vazgeçemeyen kişileriz. "Olamaz dudaklarını özledim Jisung! Ah hayır oyuncak mıyım ben Jisung!"
Jisungun yanında her zamanki gibi uçuşa geçiyorum. Aşk uçuşu!
Ama bir dakikada siz nasılsınız sormayı unuttum. Delirmemiş olsaydım size sahip olamazdım. O zaman derdimi kime anlatırdım. Ah hayır durun! Sanırım doktorum geliyor. Umarım kendi kendime konuştuğum için tekrar bana ilaç vermeye kalkmaz. Sizi kaybetmek istemiyorum!
Bu sizce bir mutlu son muydu? Bilmiyorum karar sizin. Ben arkadaşlarımla güzel bir hastanede kalmaktan gayet mutluyum. Delirmeyin tamam mı! Doktor yaklaşıyor görüşürüz!!
-Bu defa son değil yeni bir başlangıç-
Selam canim okuyucularim nasilsiniz. Final cok ani oldu farkindayim. Hayatinizda daha sacma bir final gormemissinizdir buyuk ihtimalle. Evet bunu en basindan beri soyluyordum. Delirdiler. Gercek anlamda.
Ficle ilgili birkac soru sormak istiyorum cevaplarsaniz guzel olabilir. Sadece meraktan yani. Net cevaplar verin zor sorular cunku.
-ficin icide en hakli kisi kimdi?
-siz hangisinin iliskisini yasamak isterdiniz?
-en sevdiginiz karakter?
-en cok kufur ettiginiz karakter? (dikkat cok zor soru!!)
-yasadiklarini hak etmedi dediginiz bir karakter oldu mu?
tekrardan bu sacma final icin uzgunum. bu ficin bitmesini hic istemiyordum. aklimda 2. sezon cikarmak flb bile vardi aq kafayi yemisim
cikarsam okur musunuz🤗🤗
saka
degil
bilmiyorum
siz bilin
elveda deli dostlar
akil sagliginizi korumaya ozen gosterin!!
cunku yazariniz artik bir deli!
son bolumu akil hastanesinde yazdim
(gercek bilgi!!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
flight of love | minsung
Fanfiction"durduramıyoruz artık düşman gibiyiz." "beni öperken gayet iyi anlaşıyorduk?"