-46-

1.9K 220 472
                                    

asiri onemli aciklama:
-yasak elmada yildiz 5 yillik komadan uyandiginda hayatina cok normal devam etmisti. seungminde sanki uykudan uyanmis gibi komadan uyanicak. fazla kurcalamayin boyle sey mi olur fln diye

cunku neydi bu ficin icinde normal bir sey yoktu🤗🤗

Hyunjin:
OROSPU ÇOCUĞU

TELEFONLARINI NEDEN AÇMIYORSUN

JİSOO SANA ULAŞAMAMIŞ

BENİ ARADI

OĞLUM SEUNGMİN UYANMIŞ LAN

Jisung:
saka yapıyorsun

Hyunjin:
YA JİSUNG MAL MISIN

JİSOO ARADI

BEN HASTANEYE GİDİYORUM

Jisung:
bekle size geliyorum beraber gideriz

Hyunjin:
TAMAM CABUK

---------

Jisung daha üzerinde ki şaşkınlığı bile atamışken ne olduğunu anlayamadan evden çıktı. Koşar adımlarla Hyunjinin evine ilerledi. Evin bahçesine yaklaştığında sabırsızca bekleyen Hyunjini gördü.

"Hadi gidelim" Jisung Hyunjinin yanına yaklaştı hızla konuşup arkasını döndü.

"Bekle Kai geliyor" Hyunjin Jisungun durmasını sağlandığında Jisung ofladı. 5 dakika sonra koşarak gelen Kai'ye baktı.

"Hadi gidelim hemen" Kai hızla konuşup ilerlemeye başladı. Neredeyse koşarak bir taksi durağına gittiler. Ardından 20 dakikalık bir yol sonrasında hastaneye vardılar. İçeri girdiklerinde direkt Seungminin olduğunu bildikleri kata çıktılar. Çıktıları gibi koridorun başında bekleyen Jisoo'yu gördüler. Jisung hızlı adımlarla yanına ulaştı. Jisoo Jisungu görmesiyle gözyaşlarını sildi.

"Başka odaya alacaklarmış onu bekliyorum" Jisoo oturduğu yerden kalkarken söyledi. Jisung üzerinde ki şoku atamamış olacak ki hiçbir kelime söyleyemiyordu.

"Görebilecek miyiz?" Hyunjin merakla sorduğunda Jisoo Kai ve Hyunjine döndü.

"Sanırım" Jisoo kısaca cevapladı. O sırada yan taraftan gelen kadın odaya alındığını haber verdi. Jisoo önde olmak üzere Hyunjin ve Kaide onu takip etti. Jisung biraz bekledi. Buna hazır mıydı onu düşündü. Hyunjinin seslenmesiyle düşüncelerinden ayrılıp onların peşinden gitti.

"İki kişi girebilir" Duyduğu şeyle Jisoo Jisunga dönmüştü.

"Beraber girelim" Jisoo konuştuğunda Jisung kafa salladı. Odanın kapısından girmeden önce derin bir nefes aldı.

'Ne olacaktı şimdi. Seungmine "Sen komaya girdin ve yeni bir sevgili yaptım!" mı diyecektim?! Minginin söyledikleri ne olacaktı. Seungmin gerçekten eski sevgilisi olacak o Jeongini kıskanırmak için beni mi kullanmıştı yani. Hah hayır buna inanmak istemiyorum! Ama şimdi ne yapacağım. Hayır gerçekten yok olmam gerekli başka bir çözümü yok! '

Jisung aklındaki düşüncelerden kurtulduğunda yavaşça odanın kapısını açtı. Jisoo girdikten sonra arkasından yavaşça ilerledi. Seungmin resmen gözlerini açmış onlara bakıyordu. Bir anlığına Jisunga bu durum korkunç geldi. Seungmini aylar sonra görmek garipti. Jisoo Seungmini öyle görmesiyle gözünde ki yaşları tutmamış ve tekrar ağlamaya başlamıştı. Gözlerinin altı morarmış tamamen bitik gözüküyordu Seungmin. Evet çok normaldi ama daha önce Seungmini böyle görmemek tuhaf gelmişti yine de.

flight of love | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin