-33-

1.9K 228 60
                                    

-duz yazi bolumu icin bir alkis alalim

Jisung her şeyden çok yorulduğunu fark etti. Ne zaman bu noktaya kadar gelmişti.

Telefonu kapatır kapatmaz hızlıca anahtarını alıp evden çıktı. Ona böyle konularda mantıklı bir öneri sunan kişi hep Ryujin olurdu. Ama o Ryujin'e anlamamıştı bile. Bilmediği bir şey üzerine nasıl bir öneri verebilirdi.

Sitenin bahçesine girdiğinde hızlıca Ryujinin evine yaklaştığında kapıyı çalmasına gerek kalmadan Ryujin kapıyı açtı.

"Geç hadi" Ryujin hızlıca konuştu ve Jisung içeri geçtiğinde kapıyı kapatıp arkasından salona geçti. Jisung koltuğa oturduğunda kafasını eğdi ve yere baktı. Ryujin onun bu haline göz devirdi.

"Böyle mi olucaksın. Bana kızmıyorsun herhalde değil mi?" Ryujinde Jisungun oturduğu yerin karşısına otururken konuştu. Jisung kafasını kaldırıp Ryujine baktı.

"Kendime kızıyorum sadece" Jisung derin bir nefes alıp konuştu.

"Ne oldu bilmiyorum. Bilmem gerekli yoksa sana yardımcı olamam Jisung. Mingi neden geri döndü. Okuldan atılmamış mıydı? Sen neden onunla sevgili oldun? Anlamıyorum" Ryujin merakla sordu.

"Bilmediğin çok şey var of" Jisung oflayarak konuştuğunda Ryujin göz devirdi.

"Lan angut anlat işte. Anlatmazsan nerden bileyim mal mısın nesin ya. Yemin ederim hepimiz tımaranelik olacağız yakında" Ryujin sesini yükselterek konuştuğunda bu seferde Jisung göz devirmişti.

"Tamam sakin. Seungmini hatırlıyorsun değil mi?" Jisung konuştuğunda Ryujin 'evet' anlamında kafa salladı.

"Bu arada bunların hiçbirinden Minhonun haberi yok. Yani sadece Seungminin ondan önceki sevgilim olduğunu biliyor. Bu kadar"

"Ah evet ben de sadece o kadar biliyorum. Seungmine noldu Jisung. Nasıl o hale geldi hiçbir şey anlamıyorum" Ryujinin kafası karışıktı. Kimin olsa karışırdı sonuçta. Jisungun Seungminle olan sevgililik dönemini biliyordu. Sonra bir anda Minginin dönmesiyle hepsi bir süre şoktan kurtulamamıştı. Mingi döndükten bir ay sonra okuldan atılmıştı. Seungminin hastaneye kaldırıldığını çok sonra öğrenmişti. Jisung yaklaşık 6 ay boyunca kendine gelememişti. Minhoyu tanıyana kadar.

"Her şey yolundaydı aslında ama sonra Mingi döndü. Biliyorsun sürekli Seungminle uğraşıyordu. Yine aynı saçma sapan şeyleri söylemeye başladı"

"Hala seni sevdiğini-" Ryujin konuşacakken Jisung sözünü kesmişti.

"Evet. Sözleriyle rahatsız etmesini bekliyordum zaten ama hiç zarar verebileceğini düşünmemiştim" Jisung derin bir iç çekti. Ryujin anlamaya çalışıyordu. Şaşkınlıkla Jisunga baktığında Jisung konuşmadı.

"Anlamıyorum Jisung. Seungminin o hale gelmesinin sebebi?" Ryujin kelimeleri toparlamaya çalışıyordu.

"Minginin okuldan atılması... Ama Seungmin o olaydan çok sonra hastaneye yatmamış mıydı?"

"Hayır. Sadece geç öğrendiniz" Jisung kısaca cevap verdi.

"Jisung daha açık olur musun gerçekten kafam çok karıştı" Ryujin koltukta geriye doğru yaslandı ve saçlarını arkasına doğru atıp derin bir nefes aldı.

"Mingi okuldan atılmadan iki gün önce okul kursu kapatılmıştı hatırlıyorsun değil mi?" Jisung anlatmadan önce Ryujine sordu. Ryujin yine hatırladığını belirtmek için kafa salladı.

"O sıralar Mingi bizim sınıftan bir çocukla yakın arkadaştı. Seungmine kurs olduğunu söylemesini istemiş sanırım. Seungminde bana söylediğinde kursa gittik. Tabi ki kimse yoktu" Jisung biraz durdu ve Ryujinin meraklı bakışları üzerine konuşmasına devam etti.

"Okuldan çıkacaktık ama Mingi geldi. Kavga çıkarttı. Ne olduğunu bile anlayamadım. Seungmini merdivenlere ittiğinde tutmak istedim ama-" Jisung konuşurken yutkunamamıştı. Ryujine baktığında gözlerinin dolduğunu fark etti. Ryujin Jisungun yanına gelip ona sarıldı.

"Ben anlamıyorum Mingi ne zaman böyle biri oldu. Biz mi onu tanıyamadık gerçekten bilmiyorum" Ryujin bıkmış bir şekilde konuştu. Çocukken sürekli beraber gülüp eğlendikleri çocuk bu muydu anlamıyordu.

Şuan Jisungu daha iyi anlamıştı. Korkuyordu. Seungmine olan şeyin Minhoya olmasından korkuyordu. Mingi oldukça tehlikeli biri olmuştu. Bunu kabul etmek istemeseler bile bu bir gerçekti. Mingi çok değişmişti. Sadece iki yıl.

Ortaokul yıllarında ailesi yüzünden burdan gitmişlerdi. Hayatı boyunca en güzel şey olduğunu düşündüğü üç arkadaşını bırakıp gitmek zorunda kalmıştı. Gitmeden önceki gün Jisungdan hoşlandığını söylediğinde hepsi sarsılmıştı. Jisung Mingiyi asla bu şekilde görmemişti. Ve görmeyeceğinden oldukça emindi.

Sadece iki yıl sonra lisede geri döndüğünde bambaşka biriydi. Çözümü olmayan sorunlara yol açan biri.

-zaten yeterince karisik diye fazla detay vermek istemedim. final olmasin dediniz diye ortaligi yaktim yiktim resmen

!!
bu mingi olayini hizlica kapatayim mi? yoksa derinlere iniyim mi? onemli soru

ficin kaderini degistiriir amk

derinlere inersem ordan cikmam uzun surer fic uzar. ben artik sıkıldiginizi dusunsem de sıkılmadik diyorsunuz o yuzden devam edebilirim.

her sey sizin elinizde yoksa ben sıkılmayin istedigim icin hemen final yapmak istiyorum

tabi bu fici yazmak cok guzel

flight of love | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin