-41-

1.7K 199 115
                                    

"Abi şimdi ben annemle babam mıyım?"

"Ne saçmalıyorsun Kai!" Felix göz devirdi ve Kai'ye doğru konuştu. Evet en ciddi olması gereken ortamda bile Kai buydu.

"Abi şuan her şey çok mantıklı da benim bunu demem mi saçma?!" Kaide aynı şekilde göz devirerek cevapladı.

"Ay gerçekten delireceğim ben" Ryujin kahkaha atmaya başladığında Felix ve Hyunjinde ona katılmıştı. Evet şuan yapılabilecek en iyi şey kahkaha atmaktı. Çünkü kimsenin artık verebilecek bir tepkisi kalmamıştı. Kai tuhaf bir şekilde gülen arkadaşlarına baktıktan sonra dayanamamış ve o da gülmeye başlamıştı. Minho bu defa arkadaşlarının cidden delirdiğini düşünüyordu.

Haklılardı.

"Ay yok biz bir şakanın içindeyiz. Hangi orospu çocuğu bize şaka yapıyor?!" Ryujin kahkahalarının arasında zoraki konuştu.

"Delirdiniz mi amk komik mi?!" Minho gerçekten şuan arkadaşlarına delirmişler gibi bakıyordu.

"Jisunga söylemen gerekli. Bu şekilde Mingiden kurtulur" Ryujin bir anda ciddileşip Minhoya karşı konuştu.

"Söyleyelim. Artık zaten toparlayamayız bizi. Ne ben Jisunga güvenirim bundan sonra ne o bana güvenir bunlari anlattıktan sonra" Minho bıkkınlıkla konuştu.

Bu kadar yalan üstene güven kalır mıydı?

"Çağır hadi" Minho sesini yükselterek konuştu.

"Çağır anlatalım hadi!" Minho ayağa kalktı ve aynı sinirle konuştu. Ellerini saçlarına götürürken tekrar kalktığı yere oturdu.

"Sakin olur musun" Ryujin Minhonun yanına gidip ellerini tuttu. Minho saçlarını koparmak ister gibi çekiyordu. Ryujin ellerini saçlarından çekmesini sağladı.

"Nasıl toparlayacağım?" Minho ağlamaklı sesiyle konuştu. Hyunjinde Minhonun yanına geldi ve ellerini tuttu.

"Minho ne istiyorsun? Jisungu hala seviyor musun? Onu affedebilecek misin?" Hyunjin ard arda sorularını sordu. Şuan neyin içindelerdi cidden.

"Ben onu affetsem bile o beni affeder mi? Sevgilisinin komaya girmesine sebep olan birini sever mi?" Minho gözlerini kapattı ve sakince konuştu.

"Abi siz malsınız! Birbirinize niye soruyorsunuz. Deneyin abi deneyin ne olacaksa olsun artık!" Kai yine araya atlamış ve o mükemmel fikirlerinden birini sunmuştu. Ryujin göz devirmiş ama hak vermişti. Böyle durmak bir işe yaramazdı. Artık o kadar çok saçma şey yaşamışlardı ki mantıklı düşünemiyordu hiçbiri.

Haklılardı.

-ficin icinde ki en onemli sey hakli olmak. herkesin hakli oldugu ve olmadigi yerler var. evet delirecegiz arkadaslar. ilerleyen bolumlerde ilk olarak karakterleri sonra kendimi ve okuyuculari delirtecegim. akil sagliginizi korumaya ozen gosterin.

peki kim hakli. delirmemize sebep olan kisi kim?

final olmasin diyen okuyucular mi? final olmasin denildigi icin ortaligi yakmaktan beter eden yazar mi? yoksa karakterler mi? evet cok zor soru😸🤯

NİYE BOYLE BİR KONUSMA YAPTİM HIC BİLMİYORUM İCİMDEN GELDİ COK SALLAMAYİN BIRAZ FAZLA SAFE HISSETTIRIYO BU FICIN OKUYUCULARİ CIDDEN.

evet yazariniz delirdi

flight of love | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin