Tαиıтıм

1K 52 17
                                    

Ỵαzαяℓαя : ParkMiRoo & ParkFaTii

Tαиıтıм

21 yaşındayım. Güzelim, zenginim. Dünyada çoğu kişide olamayan bir şey var bende: Güç.

Doğanın bir hatasıyım diyebilirsiniz. Küçükken bir yıldız olmayı hayal ediyordum. Parlamak için değil, kesinlikle. Sadece beni bunca yıl esir tutan bu Dünya'dan ayrılasım vardı. Ama beni ilk seçenek seçti.
Çocukluğum bir felaket oldu, gençliğimde daha mükemmel değildi.
Popüler bir anne tarafından terk edilmiş, ve hiç görünmeyen bir baba. Sadece ikiz kardeşim kalbimde yer alıyor, tabii bir kalbim varsa...

Bugün, erkekler bana tapıyor kadınları ise tam anlamıyla kıskanıyorlar, benim gibi olmak istiyorlar. Erkek arkadaşlarının bakışları benimkileriyle karşılaşınca, onlardan birinin en kötü kabusu olabiliyorum. Her şeyi kontrol edebilirim.
Herkesi manipule edebiliyor ve bundan büyük bir zevk alabiliyorum. Çünkü ben, onların hepsinden daha iyi olduğumu biliyorum.

Bir şey hissetmiyorum, yakından veya uzaktan insanların duygularına yaklaşan her şeyden nefret ediyorum.
Ayrıca, insanları sevmiyorum !

Herkes benden konuşuyor. İyi yönden, tabiki.
İnsanlar beni seviyor. Sebebinin ne olduğunu bilmiyorum, ama beni seviyorlar, onları sevmediğimi bilmeden seviyorlar. Beni tanıdıklarını sanıyorlar, ama hiç kimse benim kim olduğumu bilmiyor. Daha doğrusu ne olduğumu.

Ben bencil, ikiyüzlü, kötü ve yalancıyım. Nefes aldığım gibi yalan söylüyorum. Ve onlarsız bir hiç olduğumu düşüdüğümde kendimden nefret ediyorum.

Hiçbir şey için saygım yok, hiç kimse içinde. Öldüğümde, hepsi benimle beraber ölecek. Ve gelecek hayatımda, iyi ve saygılı bir insan olacağım, rezil kişiliğimi unutmak için.
İki sene önce, biri benim yerime Güney Kore'nin yüzü olacağıma karar verdi, geleceğin sexy ve modern kadını.

Hayatımdaki deprem beni büyük bir yalan düğümü yaptı.
Ben büyük bir yalanım!

Ben Yoon Baek Hee, ve şunu sakın unutmayın, cehennemden gelen bir meleğim.

Tђє ŁเєHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin