🧚♀️"Asaletim sadece aşkının tapınağına girdiğimde olacak içimde. Bir gün yıkılırsa bedenin başka ülkelerin çamurlu evlerinde: Bil ki bütün denizleri ayaklarına dökeceğim."
•••
Şok halinde yatak odasından çıkarken mutfağa koşmaya başladım. Adım seslerimi duyan Jungkook yavaş diye bağırsa da pek yeterli olmadı. Onu bulma çabalarıyla mutfağa ulaştığımda yanlarına yöneldim. Kucağındaki minik oğlumla bana şaşkın şaşkın bakan kocama yaklaşıp boynuna sarıldım. Ayrıldığımızda bana ne oldu bakışları atarken mesajları gösterdiğimde irice açılan gözleri ve kocaman gülümsemesiyle Yoongi hyungu aramak için telefonunu bulmaya çalıştığında Jeongsan'ın odasında unuttuğunu söyleyip benden getirmemi rica etti. Bense üst kata çıkıp telefonu aramaya başladım. Başta dağılmış odayla yüzüm asılsa da anın mutluluğu bunu hemen engelledi. Zaten dağınık olan odayı daha da mahvederek telefonu bulduğumda doğum günüm olan şifreyi girdim. Fakat açılan telefon ekranıyla dünya başıma yıkıldı. Karşıma çıkan mesajlaşlaşmalar beni mahvederken kıpırdayamadım. Ekranda asistan diye kayıtlı olan kişinin eşime samimi mesajları ve Jungkook'un karşılık vermese de kısa cevaplarının günden güne daha detaylı oluşu en yaralayıcı olanıydı. Başta önyargıyla yaklaşmak istemesem de sondaki mesaj azıcık umut vadeden baharın yerini ebediyen kara kışın almasına sebep oldu. Kadının seni seviyorum mesajına bende diye cevap veren eşim bu defa hayatımı darmadağın etmişti.
Jeon Jungkook beni aldatıyordu ve geçen günkü özrü de bunu açıklıyordu.
Yere oturup sakince okumaya başladım mesajları. Bu kadını tanıyordum. Jeongsan doğmadan önce Jungkook'un asistanı işten ayrılmıştı. Bu kızsa o gün görüşmeye gelmişti asistanlık için. Nazik tavırları içime sinmişti. Gencecik ve güzeldi. Benim tam tersim. Demek ki Jeon benden sıkılmıştı. Bu hasta, bitkin halimden yorulmuş olmalı ki devayı başka kollarda bulmaya çalışmıştı. Odanın köşesindeki yatağa oturup okuduğum her bir cümleyle boğazım daha da düğümlenirken birkaç derin nefesle toparlanmaya çalıştım. Yıkılmak yoktu. Aldatılan, duyguları yoksayılan bendim. Ama bunu Kook'a sormak istemiyordum. Bir yanım git vur yüzüne hesap versin dese de bir yanım sadece ağlamak istiyordu deli gibi. Vereceği cevabın bende açacağı yaralar, fırtınalar doğurup yok edecekti bütün hislerimi. Bu ağır darbeden sonra kalkmam imkansız olurdu. Derin nefeslerim eşliğinde mesajların ekran görüntüsünü kendi telefonuma attım ve Jimin ile konuşmanın iyi geleceğini düşündüm.
Taehyung👼🏼
Jimin
Cok kqtu birswy oldu
Ben hnç iyi değiwlimJimin
Tae ne oldu?
Hey ağlıyor musun?Taehyung👼🏼
Jim
Kook galiba bni aldawuyorJiminie
ne
Hayır
Böyle birsey olamaz
Bişi mi buldun?Taehung👼🏼
Ekran görüntüsü×2
Ekran görüntüsü×2
Ekran görüntüsü×2
Ekran görüntüsü×2Jiminie
HYR AQ
SIKTIM SENI JUNGKOOK
Farklı birşeydir belki?
Hemen İnanmak istemiyorum Tae.
Bu mesajlarda bir neden varmış gibi geliyor.Taehyung👼🏼
Nasıl farklı birşey olabilir ki?
Son zamanlarda bana nasıl davrandığını en iyi sen biliyorsun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘍𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶, 𝘭𝘢𝘷𝘪𝘯𝘪𝘢 | Taekook
Fanfiction"Çünkü... Bilirsiniz bayım, yaralar iyileşmeye mahkumdur."