" awak okay ? " tanya Jihyo apabila melihat Jungkook termenung di bilik Jihyo itu .
" kau siapa ? " tanya Jungkook .
" I'm your doctor , awak ada masalah ? mari ceritakan dekat saya kalau ada sesuatu yang menggangu fikiran awak . " Jihyo cuba untuk berbual dengan lelaki itu .
Jungkook hanya memandang
gadis itu ,
" erm okay ! nama awak siapa ? " tanya Jihyo ceria walaupun dia sudah tahu ." Jeon Jungkook "
" umur awak berapa Jungkook ? "
tanya Jihyo pula ." 26 " jawab Jungkook pendek .
" ouh wow ! saya muda dua tahun dari awak " balas Jihyo sambil tersenyum menampakkan gigi .
Jungkook hanya memandang .
" awak dah bekerja ? " Jungkook diam , kenapa pula gadis ini sibuk ?
dia bukannya siapa-siapa pun ." kenapa awak diam ? awak okay tak Jungkook ? ada apa-apa awak nak ceritakan dekat saya ? "
" kenapa ? kenapa kau sibuk dengan urusan aku ? " dia tidak berpuas hati perlu menceritakan masalahnya dengan orang luar .
" saya kan dah cakap ! yang saya ni doctor awak ! kenapa awak tak mahu nak beri kerjasama ? awak nak sihat kan ? " tanpa sedar dia menengking lelaki itu .
Jungkook yang seolah-olah trauma dengan jeritan , terus dia mendekati Jihyo lalu menarik gadis itu sehingga berbaring di atas sofa .
dia menindih gadis itu ,
tepat mata dia memandang Jihyo ." Jungkook , awak nak buat apa ni ? " Jihyo takut , dah lah dia mengunci pintu itu tadi . tidak mahu ada sebarang gangguan .
" nama kau apa ? " soal Jungkook .
Jihyo diam , dia hanya memerhatikan lelaki itu .
" aku tanyakan nama kau apa ? kau bisu ke sampai tak boleh nak cakap , tadi banyak pula kau cakap " tengking Jungkook , dia mula mencekik gadis itu .
terhincut bahu Jihyo , dia dalam keadaan ketakutan sekarang ini .
menyesal menengking lelaki itu ." Jihyo , So-Song Jihyo " tergagap Jihyo menjawab soalan Jungkook , sesak nafas dia akibat di cekik .
" lepaskan saya Jungkook " pinta Jihyo sambil mata berair .
" tak boleh , aku benci dengan orang yang suka menyibuk hal orang lain "
" lepas Jungkook , awak nak bunuh orang ke ? " Jihyo memukul dada Jungkook berkali-kali .
Jungkook yang melihat Jihyo terbatuk-batuk itu terus melepaskan gadis itu , dia berlari ke penjuru bilik itu .
Jihyo menepuk kuat dadanya , hampir sahaja dia mati .
" saya janji , saya akan tolong awak " gumam gadis itu , melihat Jungkook yang memeluk lutut sambil menggigit kuku .