종결

132 27 2
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


" Jihyo " jerit Jungkook kuat .

dia , dia tidak sengaja .
sumpah dirinya tidak sengaja .

mana sanggup dirinya untuk melukakan gadis itu walaupun calar .

dia berlari ke gadis itu , terlihat pakaian yang Jihyo pakai mulai basah dengan darah .

" Jihyo , a-apa aku nak buat ini ? aku tak sengaja , tolong aku . tolong , tolong " dia seperti gila sahaja ketika ini .

dia mula menumbuk-numbuk kepalanya , tiba-tiba dia memeluk lutut .

Jihyo menangis melihat itu , perlahan-lahan matanya tertutup .

Jungkook yang melihat itu , tiba-tiba , membuka t-shirt putih miliknya . lalu , dia menahan darah menggunakan itu .

terus dia mencempung gadis itu , hospital menjadi tujuan .

❀⊱┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄⊰❀

" Jihyo , please selamat . aku tak sengaja " berkali-kali Jungkook mengharapkan benda itu .

berulang-ulang ayat yang dia katakan , orang yang lalu semua memandang dirinya pelik .
seperti orang gila .

" J-Jungkook ? kau buat apa dekat sini ? " tanya Jimin , ternampak lelaki itu duduk di kerusi depan emergency room sambil menunduk memegang kepala .

" Jihyo , cedera "

terkejut Jimin mendengar itu , dirinya saja lalu di depan emergency room kerana bosan . asyik lalu laluan sama untuk ke department nya .

tak sangka , ada hal disebaliknya .

" macam mana boleh cedera ? " Jimin bertanya lagi , sambil mengambil tempat di sebelah Jungkook .

Jungkook diam , mengabaikan soalan lelaki itu .

fikir dia tidak tahu ? yang lelaki itu menyimpan perasaan terhadap isterinya .

❀⊱┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄⊰❀

keluar seorang doktor dari emergency room , lalu dia terus berdiri .

" encik suami pesakit ke ? " tanya doktor lelaki itu .

name tag Kim Seokjin .

" ye , saya Jeon Jungkook"
doktor itu mengangguk .

" maafkan saya , encik Jeon . kami tidak dapat menyelamatkan isteri encik , kerana dia kehilangan banyak darah ketika sampai di hospital . kami dah cuba untuk mengisi darah itu berkali-kali tetapi lost her's pulse "

" apa maksud kau ? " terus kasar sahaja bahasa lelaki itu .

" minta bertenang , mohon bersabar dan salam takziah "

" kami akan pindahkan mayat di bilik mayat " tambah doktor itu lagi sebelum berlalu pergi .

Jungkook tersandar di dinding , berkali-kali menghentak kepala di dinding dengan kuat .
darah mulai keluar .

❀⊱┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄⊰❀

" s-sayang " air mata mulai bercucuran keluar .

dia mengalihkan kain putih yang menutup tubuh badan isterinya itu sehingga paras atas dada .

mukanya pucat , bibirnya turut berwarna putih .

mata tertangkap sepucuk fail di tepi meja bersebelahannya .

perlahan-lahan dia melihat , isi kandungan tersebut .

mata tertancap melihat sekeping gambar , scan baby .

terdapat gambar janin .

dia melihat di belakang ,
kook , 3 weeks .

nama panggilan baby itu , kook .
seingat dia , mereka mencadangkan bersama .

" sayang , kalau kau mengandung kan kau nak bagi nama panggilan dia apa ? " soal Jungkook sambil kepalanya diletakkan atas riba isterinya .

" saya rasa nak letak Kook lah " jawab Jihyo sambil bermain rambut suaminya itu lembut .

" kenapa Kook ? "

" sebab ada nama awak , dan ia nampak comel "

" pandai kau ya ? " balas Jungkook sambil mendekatkan wajahnya ke gadis itu .

dan diberikan ciuman sekilas .

menangis dia mengingati itu , tidak sangka dia telah membunuh gadis kesayangannya dan anaknya yang bakal lahir .

dia mengambil keputusan , untuk mati bersama gadis kesayangannya .

dia mengambil pisau yang terdapat di bilik itu , lalu mengelar lehernya  .
banyak darah terkeluar dari leher itu .

polis yang datang untuk menyoal siasat itu terkejut , mati di depan mata .

selepas eomma Jungkook mendapat berita itu , dia menangis sekuat hati .

sepasang suami isteri itu , kesayangannya . tanpa mereka , apa makna dirinya untuk hidup ?

kisah cinta ini , amat tragik .
keduanya bakal memupuk cinta di langit .

THE END

sorry sebab ending macam ini , saya ingat nak buat lain .
tapi demi nak habiskan cerita ini cepat , saya pun pecut lah .
sebab itu nampak pelik sikit .

tak apa , lain kali saya buat lagi gempak dan adakan plot twist HAHAHAHHAA .

𝗵𝗶𝘀 𝗮𝗱𝗱𝗶𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻 | 𝐣𝐣𝐤 √Where stories live. Discover now