tokk tokk
bunyi pintu apartment miliknya diketuk , tanpa sebarang curiga .
terus dia membuka .membuntang matanya melihat lelaki di hadapannya ini .
" macam mana awak tahu rumah saya ? " takut jua walaupun mereka pernah kenal .
cuma , sekadar pesakit dan perawat saja !
" aku , nak kau "
" yah Jeon Jungkook , keluar dari rumah ini sekarang "
gadis itu menjerit kuat , takut sebarang kemungkinan .
sudah lah si lelaki itu kuat , berotot dan ada sixpack .
dia tahu , kerana ..
hari itu dia ternampak lelaki kacak itu membuka baju .tanpa sengaja dia terlihat .
" bukankah itu hari kau intai aku buka baju ? "
soalan Jungkook membuatkan gadis itu tercengang .tidak tahu mahu membalas apa .
Jungkook terus berjalan ke arahnya , gadis itu pula melangkah ke belakang .
tanpa sedar , belakangnya ialah sofa .
" arghh "
sempat Jungkook menahan , tetapi dirinya sekali terjatuh di atas gadis itu .sempat dia menahan tangannya dari terjatuh atas gadis itu .
" jauh "
terus terasa bibirnya basah , akibat ciuman Jungkook di bibirnya .
dia membalas , Jungkook mulai tersenyum .
mereka mula menjauhkan bibir ,
" saya terima " itu ucapan Jihyo .tersenyum lebar Jungkook mendengarnya kerana Jihyo sudah menerima dirinya.
terasa bibirnya dicium sekilas .
disitulah keduanya mulai jatuh cinta ,
tanpa gadis itu tahu .setiap hari , pada pukul 4 lagi lelaki itu akan masuk ke dalam rumahnya terus ke biliknya .
untuk melihat dirinya tidur ,
lelaki itu memandang gadis itu yang tidur menggunakan gaun tidur paras paha .terselak sedikit sahaja , pasti tangannya hendak menyentuh .
tetapi ditepis segala fikirannya tadi , agar tidak menakutkan gadis itu .
biarlah dirinya saja yang tahu .kerana gadis itu his addiction .
okayy habis !!!!!!!!!!