R D T : 11

353 53 13
                                    

"Kamelia.. Kamelia Azura.. Kamelia Azura!!"

"Ya Allah abang, bangun bangun. Kenapa mengingau tengah malam ni? Abang bangun lah"

"Kamelia jangan pergi.."

"Kamelia-"

Plak!

Satu tamparan Tengku berikan pada pipi kanan suaminya supaya dia sedar dari mimpi, asyik sebut Kamelia Azura je dia ni

"Aw- auch.. Sakit lah sayang" adu Raja pada Tengku lalu dia bangun dari baring tadi dan menghadap Tengku dengan wajah ada air liur yang masih tersisa di bawah bibir.

"Siapa Kamelia Azura ni bang?" Soal Tengku

Raja bangun dari katil dan berjalan dengan badan tak stabil, dia masuk ke dalam tandas membasuh wajahnya.

"Abang, jawap lah"

"Tak ada siapa lah sayang, dah abang nak sambung tidur. Goodnight qween"

"Abangg! Bagitahu cepat!" Tengku masih berkeras

Cupp!

Satu kucupan Raja berikan pada Tengku di bibir, dia tak mahu Tengku menganggu tidurnya. Esok esok aje lah dia jawap soalan Tengku.

"Abang ni, skandal baru ya? Hm.." teka Tengku sendiri dengan semberono, dia mahukan jawapan dari Raja malam ini juga!

"No lah sayang, tak akan abang nak ada skandal pula? Tak baik tuduh suami sendiri"

Tengku menyebamkan wajahnya di dada bidang Raja, dengan perlahan Raja menarik Tengku dalam dakapannya lalu mereka berdua baring berpelukkan.

"Arjuna" panggil Nara

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Arjuna" panggil Nara

"Hm?"

"Ada orang nak jumpa kau ni dia kata"

"Siapa?"

"Mana lah aku tahu! Pergi la luar sana, dia kata kau kena tengok muka dia dulu baru kau tahu siapa"

Arjuna ikut kata kata Nara, dia terus bangun dari kerusi tempat kerjanya dan keluar dari pejabat itu.

Kaku.

Arjuna terus berdiri kejang apabila matanya bertemu dengan pemilik mata berwarna hijau muda itu, seorang jejaka yang dirinduinya kini telah kembali.

Laju jantungnya berdegup, seolah-olah dia dan jejaka itu tidak bertemu hampir 5 tahun padahal baru 10 tahun.

"In- Inderaa!!" Pantas Arjuna melangkah dan memeluk sebatang tubuh yang berdiri di depan dia. Indera Kelana, bukan hanya kawan rapat Raja tapi juga Arjuna. Cumanya Arjuna dan Raja tak terlalu rapat

"Why are you crying? Do you miss me my bro?" Soal Indera tepat bersama ketawa kecil melihat Arjuna yang menangis tak henti-henti. Dengan hingus terkeluarnya

Raja dan Tengku | HWhere stories live. Discover now