Dawson arkadaşının evinde odaya giren kadını baştan ayağa inceleyerek gülümsedi. Güzel hatundu.
Ilgaz'a benziyordu ama daha sarışın haliydi.
O gün eve onu götürmeyi teklif ettiğinde Cansın'ın güzel sohbetinin büyüsüne kapıldığını fark etmemişti bile.Evin önüne geldiklerinde Cansın,"Dawson bu kadar gelmişken istersen evde bir şeyler içebiliriz?"diye sordu.
Dawson,"Olur."dedi kafasını yana yatırıp. "O zaman bekle arabayı park edeyim."
Cansın gülümseyerek kafasını salladı.
**
Dawson önündeki meyve suyuna tiksinerek baktı ve iç çekti. "Cansın,"dedi keyifle. "Acaba sende daha sert bir içecek var mı?"
Cansın gülümseyerek,"ne gibi?"diye sordu.
"İçki gibi."dedi Dawson. "Ben her şeyi sert severim."
Cansın kaşlarını kaldırıp,"Her şey?"diye muzip bir ifadeyle sordu.
"Her şey."dedi Dawson. "Mesela seks."
Cansın gülümseyerek,"Bu çok açık oldu."dedi. Dawson,"Hadi ama."diyerek yanındaki kıza yaklaştı. "Otuz dört yaşında son derece seksi bir kadınsın. Hiç sevişmedim deme."
Cansın adamın sert yüz hatlarına bakarak gülümsedi ve adama yaklaşarak,"Hiç sevişmedim."diye fısıldadı.
Dawson kızı yukarıdan süzerek,"İlkin olmak için canımı verebilirim."diye konuştu arzuyla.Cansın yutkunarak,"Benim mi?"diye fısıldadı ve adama yaklaştı. Sesinde adamın kendisine yaptığı kura inanmayan bir tını vardı.
Kafasını salladı Dawson. "Senin."Cansın doğrularak boğazını temizledi. "Az önce sert sevdiğini söyledikten sonra sevişmemiz biraz imkansız görünüyor, çünkü-"
Dawson kaşlarını kaldırarak kendisinden uzaklaşan kızın sözünü kesti. "Sana yumuşak davranırım."
Cansın gülümseyerek,"Sen ciddi misin ya?"diye döndü adama. Dawson usulca kafasını salladı. "Çok seksisin."
Hayatında belki de ilk defa bir kıza sevişmek için yalvarıyordu.
Cansın dudağını ısırdı. "Bilmiyorum."diye mırıldandı. Aralarındaki ufak birkaç dakikalık sessizlikte Cansın adamın isteğinin olasılığını düşünüyordu. Otuz dört yaşında, birçok insana göre evde kalmış bir kız kurusuydu.
Neyi kaybederdi ki karışısındaki bu seksipalitesi tavan olan adamla sevişse?Hiçbir şey.
Belki annesinden sopa yerdi ama hadi, Amerika'ya kadar gelip dövemezdi değil mi?
Ve tabii o demese kimse bilmezdi.
Adama kararsız bir bakış attığında Dawson çapkınca sırıttı.
"Hadi,"dedi. "Bu gece benim ol."
Cansın daha fazla dayanamadı ve birden adama yaklaşarak dudaklarını öpmeye başladı.
Dawson mutluluktan delirdi. Kızı kucağına alarak dudaklarını yaladı, emdi ve beraber ayağa kalktılar.
Dudakları üstüne,"Odan nerede?"diye sordu.
Cansın,"Koridorun sonunda."diyerek adamın muazzam dudaklarına teslim oldu.Dawson kızın muazzam tadı ve kokusuyla mest olmuştu. Doğal kadın görmeyeli çok olmuştu. Odasına girip kızla beraber yatağa yattığında Cansın korkuyla bir nefes alarak,"Sert olma lütfen."diye yalvardı.
Dawson,"Sert olursam orospu çocuğuyum."dedi ve kızın T-shirtini yırtarak göğüslerini serbest bıraktı.
"Çok güzelsin."dedi göğüslerini emmeye başlamışken. Cansın ilk defa hissettiği bu duyguyla seslice yutkunuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ya Hep Ya Hiç
Teen FictionDawson ve Cansın'in hikâyesi. *Dikkat yetişkin sahneler içermektedir #1 kumar #1 cinseliçerik