20

5.3K 547 174
                                    

merhabaa

biomdaki linkten l=l icin hazırladıgım playliste ulasabilirsiniz🥺 icindeki tum sarkılar fici oylesine anlatıyor ki harika oldu diyebilirim♡♡

vee bolumleri gec attıgımı biliyorum, gercekten bu durum icin uzgunum. musait olamıyorum ya da tıkandıgım anlar oluyor. artık okul da acıldıgı icin daha da zorlanıyorum. kusura bakmayın, olur mu?? 🥲

sonrasındaysa karakterlerin ve taekook'un iliskisinin kendilerine, arkadaslarına veya da ailelerine benzedigini soyleyen bircok yorum gordum ve bunun beni ne kadar mutlu ettigini anlatamam. 2-3 seneden sonra tekrardan boyle kucuk bir kitlem oldugu icin duygulandım sanırım... buraya kadar okuduysanız tesekkur ederim♡

iyi okumalar 💖

💫

Saatlerdir süren mutluluk, her an duyulan kahkaha sesleri ve tarçınlı kek kokusu.

Bunlar Jeongguk için alışılagelmedik şeylerdi. Zira o, akşam olduğunda genellikle odasına çekilirdi. Ödevlerini yapar, ders çalışır, aynı şarkıları tekrar tekrar dinlerdi ve tabii ki de Taehyung ile konuşurdu. Telefonu elinden düşüremediği anlar çok oluyordu. Bazen gerçek bir hayatının olmadığını düşünüyordu. Tek hayatı telefondan ibaret gibiydi çünkü Taehyung ile iletişim kurabileceği tek yer orasıydı.

Ve şu an, telefonun varlığını bile unutmuştu.

Akşama kadar birbiriyle uğraşıp durmuş, Yeontan ile oynamışlardı. Küçük köpek ise birkaç saat içinde Jeongguk'a alışmış ve dibinden ayrılmaz olmuştu. Sürekli ayaklarına sürtünüyor, ondan öpücük almak istermişcesine ayağa kalkmaya çalışıyordu. Tabii, bu Taehyung'un pek de hoşuna gitmemişti. Köpeğini kıskandığına inanamıyordu! Yine de haklı olduğunu düşünüyordu çünkü Tanrım, Jeongguk'un kendisini de öpücüklere boğması için her şeyini verirdi.

Onlar böyle zaman geçirirken, Taehyung'un annesi gelmişti. Jeongguk ile gerçek anlamda tanışmış, onu birçok kez överek yanaklarının kızarmasına sebep olmuştu. Jeongguk, denilen her şey için saygıyla eğiliyor, başını sallıyor, kıkırdıyor ve kızarıyordu.

Yani bu bir sır olsun ama Taehyung, bu kadar kıskanç biri olduğunu inanamıyordu. Jeongguk'u alıp saklamayı düşünüyordu.

Taehyung bu düşüncelere odaklanmışken, annesinin Jeongguk'un buraya geleceğini en başından beri bildiğini öğrenmesiyle ikisine de gözlerini kısarak bakmıştı. Üzerine oynanıyor gibi hissetmişti! Tavır almaya hazırlanıyordu ki annesinin sesiyle duraksadı. Küçüklük anılarının anlatılacağını anladığı an ayağa kalkmış, annesinin karşısında oturan çocuğun elinden tutmuştu. "Tanışma faslı kısa olur." diyerek onu tekrardan odasına sürüklemişti. Jeongguk ise bu sırada gülmekten yıkılıyordu. Çok tatlı olduğu için, Taehyung sadece gözlerini devirmekle yetiniyordu.

Birkaç saat sonra Taehyung'un babası da geldiğinde, Jeongguk ikinci kez bir utanma saatine girmişti. Babası ile çokça sohbet etmiş, bir ara Taehyung'un küçükken yaptığı haylazlıkları da öğrenmişti. Taehyung, yanında ona kaşlarını çatmış bir şekilde baktığında daha da gülesi geliyordu. Onlar böyle eğlenirken en sonunda akşam yemeği saati gelmiş ve hep beraber masaya geçmişlerdi. Sohbetleri aynı şekilde devam etmiş, Bayan Kim'in yemeklerini afiyetle yemişti Jeongguk. Bir de kadının onun için tarçınlı kek yaptığını öğrenince, sabahtan beri var olan mutluluğu iki katına çıkmıştı.

LO$ER=LO♡ER ❀ taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin