24

4.7K 324 703
                                    

slm
bu arada bolum baslarına koydugum gif ya da fotografları bosuna koymadıgımı biliyosunuz degil mi 😗😗😗

(bolum sonunda sordugum sorulara bakın lutfen yoksa fictekileri uzerim. 🥳 saka ama siz bakın kesinlikle, guzel seyler sordum😋)

oyleyse iyi okumalar!! 💖

oyleyse iyi okumalar!! 💖

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

💫

Benim gibi bir çocuğun kalbini paylaşması çok zordu, parçalara ayrılırsam toparlanamayacağımı biliyordum. Sanırım kendi hayatımla çok tükenmiştim. Hareket edemeyecek gibi hissediyordum.

Karşımda huzurla uyuyan bedeni izlerken düşünüyordum.

Taehyung, çok güzeldi. Her defasında derin bir nefes almama sebep oluyordu. Ben, benim gibi aciz birisi onu hak etmek için ne yapmış olabilirdi ki? Günlerdir bunu düşünüyordum. Öyle ki bu düşünceler beni erkenden uyandırıyordu. Onu izleyeyim, en küçük detayını bile ezberleyeyim diye ne yapacağımı şaşırmıştım.

Belki de korkuyordum, bilmiyorum. Bilinmezlik içerisinde yüzüyordum sanki, bu çok ağır hissettiriyordu. Başıma ne geleceğini tahmin edemiyordum. Kaderimde ne vardı? Beni ne bekliyordu? Aciz bedenim öylece ölüp gidecek miydi sahiden? Altüst olmuştum, bedelini canıma ödetiyordum. Böyle bir hâldeyken nasıl sevebilirdim ki? Sağlıklı mıydı bu?

Hayır, hayır... Böyle düşünmemem gerekiyor. Olmaz, o yanımdayken olmaz.

Cidden... Yalnız kaldığımda ve etraf sessizleştiğinde bu lanet düşünceleri susturamıyordum.

Gözlerimi kapatıp açtım, keşke kafamın içini susturabilseydim. Sıkıntılı bir nefes alıp verdim, belki de erken uyanmamalıydım. Taehyung'u izlemeyi seviyordum, eve dönmeme az kaldığı için de tüm saniyelerimi ona bakarak geçirmeliydim. Her şeyimdi o benim, çok seviyordum.

Onun sevgisinden şüphe etmem ama ben, kendim de nasıl bu hakkı bulmuştum da onu bırakıp gidecektim? Onu üzmeye hakkım yoktu. Gecemdi o benim, tüm kusurlarımı gizleyip beni değerli hissettiriyordu. Beni parlatıyordu. Onun için iyi olmalıydım.

Titreyen dudağımı ısırdım. Nefret ediyordum düşüncelerimden. Keşke sadece Taehyung'u düşünseydim... Herkes, her şey silinseydi de sadece o kalsaydı hastalıklı zihnimde. Çiçekler açtırıyordu orada, var olduğu her yeri değerli kılıyordu. Solduruyordum onları... Ama, ama elimde değildi!

Ezik gibi hissediyordum. Taehyung ise beni bir aşığa çeviriyordu. Ezik ve aşık.

Ellerimden biriyle alnına dökülen saçlarını kenara çektim. Terlemişti ve rahatsız olmasını istemiyordum. Biraz daha uyuyup dinlenmesi gerekiyordu çünkü bugün benim randevumu yapacaktık. İstemsizce yayılan gülümsememle çenesine dudaklarımı bastırdım. Küçük bir mırıltı çıkardı, burnumu saçlarına dayadım ve bir öpücük daha verdim. Yastıkta duran ellerimizi birleştirdikten sonra parmaklarını tek tek öptüm. Bunca öpücüğüme rağmen hâlâ uyanmadığı için kıkırdadım. Uykusu çok derindi. Onu kendime çekip boynuma yaslanmasını sağladım. Derin bir nefes almış, iyice bana sokulmuştu.

LO$ER=LO♡ER ❀ taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin