hg hanımlar insta hesabıma bekliyorum sizii
kullanıcı adım lotusingguksimdii bu bolumdeki taekook looklarına gecelim
unili l=l taehyung sen nasıl bir seysinn... (eski sac rengine geri dondu mlsf!!)
bal bebek l=l gguk!! mavis saclardan devam ediyo cok sevmis.
iyi okumalar ♡
💫
Aylardır, her sabah uyandığımda gördüğüm yüz Taehyung'a aitti.
Sol yanımda yatıyordu. Uyumadan önce bol bol konuşuyor ve o günün değerlendirmesini yapıyorduk. Uyuyacağımız zaman geldiğinde sımsıkı sarılıyor, iyi geceler öpücüğümüzü veriyorduk. Tabii o bunu biraz abartıp boynuma kadar ıslak öpücüklerini sıralıyordu. Bundan şikayetçi miydim? Asla! Sadece onun öpüşleri böyle hissettirebilirdi.
Sabah olduğunda asla gece yattığımız şekilde uyanmıyorduk. Mesela şu an, buna örnek verilebilirdi. Taehyung'un göğsünde uyuduğumu hatırlıyordum fakat nasıl olduysa şimdi o karşımda uyuyordu. Bir kolunu da belimden sarkıtmıştı, ne kadar deli yatarsa yatsın bir şekilde bana temas ediyordu.
Öyle ki geçen gece su içmek için kalkıp geri döndüğümde uyanmış, beni bekliyordu. Ne olduğunu sordum merakla ve "Seni hissedemedim." dedi, birazcık da üşüdüğünü söyledi. Hemencecik yattım yatağımıza, onu da kollarımın arasına alıp bir sürü kez öptüm.
Bazı zamanlar ise uyanıp daha sıkı sarılıyordu. Hatta bir ara beni de uyandırıp onu sevip sevmediğimi sormuştu... Sevdiğimi söylediğimde ise uykulu uykulu gülümsemiş, "Ben de seni seviyorum." dedikten sonra sarılarak uyumaya devam etmişti. Bense hâlâ şaşkınca tebessüm eden yüzünü izliyordum, rüyasında gördüğünü düşünüp kıkırdamış ve gözlerimi kapatmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LO$ER=LO♡ER ❀ taekook
Fanfiction[texting, düzyazı] sınav stresi, aile baskısı ve arkadaş sorunlarıyla baş edemeyen jeon jeongguk yorulmuştu, gitmek istiyordu ama yaşıyordu; sanal arkadaşı kim taehyung için.