II

2.1K 97 5
                                    

ჯეონ ჯონ ქუქი ჯეონების გვარის ერთადერთი მემკვიდრეა. აერასგან განსხვავებით მოსწონს ეს,მოსწონს თუ როგორ ბრძანებლობს სხვაზე,თუ როგორ ეშინიათ სხვებს მისი, ის ამით ძალაუფლებას გრძნობს,უსაზღვრო ძალაუფლებას.შავი ბნელი თვალები,სწორი ცხვირი,ტუჩები,მისი ტანი რომელიც უნაკლოა და არცერთ ქალს არ შეუძლია დატოვოს შეუმჩნეველი.ჯეონი ყველაფერს ისაკუთრებს რას მას სურს იქნება ეს ბიზნესი თუ ქალი. თუმცა ქალებთან ის ყოველთვის ნაძირალა და ნაბი*ვარია,სხვა კაცებისგან არაფრით გამორჩეული.თუ მას მოესრუვება ყველა ქალი მისი იქნება თუმცა ვინ იცის როდის მობეზრდება,ის ერთ დღეს ისე მოისვრის ქალს თითქოს ნაგავი იყოს.იქნებ იმიტომ აკეთებს ამას რომ არცერთი ქალისგან არ უგვრძნია სითბო და ყველა მეორეში ბო* ფულზე დახარბებულ კახ*ებს ხედავდა,რომლებსაც წამში შეუძლიათ დაივიწყონ სინდისი და ჩაუგორდენ ნებისმიერს ფულისთვის,იქნებ ზუსტად ამიტომაა ჯეონი ქალებთან სასტიკი და ყველა მეორეს ისე ექცევა როგორც მას მოესურვება.

-ჯონქუქ დღეს საღამოს კიმებთან ვართ მიწვეული ამიტომ გთხოვ ყველანაირი საქმე გადადო და წამოხვიდე!

-დონგ ჰიუნი რაღაც საღამოთი აპირებს იმის გამოსწორებას რაც ჩაიდინა? ეგ ბებერი ვერ ხვდება არა რა ტრა*შია მისი საქმე.

-ჯონქუქ იქნებ მოეშვა და დაწყნარდე,ის მაინც ვერ დაგვიძვრება ხელიდან მან ეს კარგად იცის ამიტომ შეგიძლია დამშვიდდე.

უთხრა ჯონქუქს მამამისმა და კაბინეტი დატოვა.

-ეს ბებერი ნაბი*ვარი დონგ ჰიუნი სულ ფეხებში როგორ უნდა მებლანდებოდეს ჯანდაბა!

ჯონქუქმა გაბრაზებით დატოვა კაბინეტი და მის მდივას უთხრა:

-ჰეინი დღეს საღამოს კიმებთან ვართ მიწვეული ვახშამზე ამიტომ შვიდი საათისთვის ჩემს სახლში ყველაფერი გააგზავნეთ რაც საჭიროა არცერთი წამით გვიან გასაგებია?!
ჰეინს ვერც კი გაეაზრებინა რა მოხდა შიშისგან აცახცახებულმა თანხმობის ნიშნათ თავი დაუკრა,გაუკვირდა რა იყო მიზეზი მისი ასეთი უხეშობისა, თითქოს ეს პირველი შემთხვევა ყოფილიყოს,მაგრამ არა ჰეინი ჯონქუქისგან სხვა რამეს ელოდა სითბოს?სიყვარულს? ნუთუ გოგო მართლა ილუზიებში ცხოვრობს და ეგონა რომ სულ რაღაც 2 სექსი ჯეონისთვის რამეს ნიშნავდა.ჯონქუქისთვის არა მაგრამ ჰეინისთვის მნიშვნელოვანი აღმოჩნდა ეს.ნუთუ ამ სულელ გოგოს არ სმენია მის უფროსზეე თუ როგორ იყენებს ქალებს,ან იქნებ და გაუგონია მაგრამ არ უნდა რომ დაიჯეროს,არ უნდა გაიაზროს ის ფაქტი რომ ისიც იმ ქალებს მიეკუთვნება რომელებსაც ჯონქუქი უბრალოდ სიამოვნებისთვის იყენებს.

იძულებული🔞  (FORCED)🔞Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ