Περίληψη βιβλίου:
Μια μικρή χριστουγεννιάτικη ιστορία του αγαπημένου μας ζευγαριού, Σίλκ και Τσέην, ένα δώρο για όλους τους αναγνώστες που αγάπησαν το ζευγάρι αυτό!
Τσέην:
- Ήμουν δέκα χρονών όταν μου είπαν ότι αν θέλω ο φύλακας Άγγελός μου να μείνει για πάντα κοντά μου και να με προστατεύει, θα πρέπει τη νύχτα των Χριστουγέννων να βγω, να ξαπλώσω στο χιόνι και ανοιγοκλείνοντας τα χέρια και τα πόδια, να δημιουργήσω ένα "κρεβάτι" γι' αυτόν! Αν κατεβαίνοντας τη νύχτα από τον ουρανό δεν το βρει, τότε θα λυπηθεί και θα φύγει για πάντα...! Την επόμενη μέρα, είδα ότι το κρεβάτι δεν υπήρχε! Τότε ήξερα ότι ο Άγγελός μου είχε φύγει για πάντα...!Σίλκ:
- Πάντα πίστευα στο θαύμα των Χριστουγέννων, στην αγάπη που ξεχύνεται στον κόσμο αυτή την γιορτινή και χαρούμενη μέρα! Όταν ήμουν μικρή μου είπαν ότι αν ζητήσεις να αποκτήσεις μια μεγάλη αγάπη την Ημέρα της Αγάπης, τότε η ευχή σου θα πραγματοποιηθεί! Μπορεί να μην σε ήξερα τότε Τσέην, αλλά πάντα ήξερα ότι η μεγάλη μου αγάπη υπάρχει κι έτσι έπαψα να την ψάχνω. Απλά την περίμενα...Έκανα λοιπόν την ευχή μου Τσέην και πραγματοποιήθηκες!✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️
Σημείωση: Είναι μια ιστορία χριστουγεννιάτικη, μικρού μήκους με το αγαπημένο ζευγάρι Σίλκ και Τσέην, όπως γράφω και στην περίληψη.
Είναι μια ιστορία αγάπης.
Θα μπορούσε να θεωρηθεί μια έξτρα ιστορία του ζευγαριού μας, αλλά μέσα σ' αυτή θα βρείτε αναδρομές στο παρελθόν και θ' ανακαλύψετε πολύ σημαντικές πληροφορίες τόσο για τον Τσέην, όσο και για τη Σίλκ! (Ίσως να είναι το μοναδικό βιβλίο της σειράς που έχουμε τόσο πολλές πληροφορίες από το παρελθόν της Σίλκ!)
Δεν είναι λοιπόν μια απλή χριστουγεννιάτικη ιστορία του ζευγαριού, αλλά ένα εξίσου αποκαλυπτικό βιβλίο που δεν έχει να ζηλέψει κάτι από τις αποκαλύψεις του 1ου...
Είδος βιβλίου Ρομαντική, δράμα, χριστουγεννιάτικη, μικρού μήκους
Βασικοί χαρακτήρες: Σίλκ, Τσέην
Κεφάλαια: 10
✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️
Reviews Αναγνωστών:
(Αν κι εδώ είναι ανώνυμα για λόγους προστασίας, θα τα βρείτε στα σχόλια του τελευταίου κεφαλαίου του βιβλίου ή στο επόμενο κεφάλαιο που λέει "Ανακοίνωση" -αν έχει-😉)
1. "Θεούλης (ο Τσέην)!!!! βρε πώς μου είχε ξεφύγει αυτή η ιστορία τους;;;τι όμορφο ζευγάρι, πολύ γουτσου γουτσου."
2. "Πόσο χαίρομαι για τους αγαπημένους μου ήρωες!!! Πόσο χαίρομαι για το λατρεμένο, πονεμένο μου Τσέην!!! Συγχαρητήρια κορίτσι μου και σε ευχαριστώ για το υπέροχο αυτό βιβλίο!!!❤️😍😘"
3. "Πόσο τέλεια κ ρομαντική ιστορία😭😭😭 τελικά ο άγγελός του ήταν στη γη κ τον προστάτευε πάντα κ η μοίρα τους ενώθηκε χαρίζοντας του όλα όσα στερήθηκε κ του άξιζαν κ με το παραπάνω. ️❤️️❤️❤️❤️❤️Υπέροχο ζευγάρι που πέρασε πολλά μα πάρα πολλά όμως αλλά στο τέλος (...) είχε ο ένας τον άλλον. Αχ πολύ συγκινητικό. 😭😭😭😭😭😭Και τώρα θα έχει τρεις αγγέλους να τον προσέχουν και να τον αγαπάνε και να τον λατρεύουν όπως κι εκείνος αυτούς.🥰🥰🥰🥰🥰🥰❤️❤️❤️❤️❤️"
4. "Για μια ακόμα φορά, μας χάρισες, ένα πολύ γλυκό και τρυφερό έργο. Δεν ξέρω πόση ευαισθησία χωράει η καρδιά σου αλλά το ζευγάρι Τσέην-Σιλκ (...), έχει κερδίσει την αγάπη και την καρδιά μας.
Η ιστορία αυτή, μαρτυρά, μια ακόμα φορά, τη δύναμη της αγάπης. Και αυτό είναι το μεγάλο σου μήνυμα. Ανατρέπει κάθε αρνητική θεώρηση και φέρνει στην καρδιά μας τη γαλήνη και την ηρεμία. Να είσαι καλά."5. "Αχ ...!!! Δεν το πιστεύω ότι τελειώνει κι αυτό το βιβλίο!!! Ανυπομονώ για το τρίτο ήδη! Έχω δίκιο που τους λατρεύω τόσο πολύ αυτούς τους δύο !! Πάντοτε θα αποτελούν κομμάτι της καρδιάς μου !!!💋🌹🌹 Συγκινήθηκα τόσο από αυτό το φινάλε (...)!!"
6. "Μία υπέροχη ματιά σ' ένα υπέροχο και τόσο αγαπημένο μου ζευγάρι!!!!!"
7. "Το λάτρεψα, ήταν υπέροχο αυτό το βιβλίο, ανυπομονώ για την συνέχεια."
8. "Υπέροχο τέλος👫👩❤️👨"
9. "Πανέμορφο κεφάλαιο❤️❤️"
10. "Μας πήρες πάλι κομμάτια απ' την καρδιά μας καλή μας φίλη."
11. "Τί ωραία που έκλεισες έναν κύκλο!"☃️⛄
12. "Ένα πολύ ωραίο γλυκόπικρο βιβλίο!!!!!!!!!!"
13. "Ωχ ωχ πάλι μας περιμένουν ....περιπέτειες."
14. "Ωωω Θεέ μου... Τι θα ζήσουμε με τον ολότρελο... Πολύ χάρηκα με αυτή την ανακοίνωση!!!👏👏👏"
15. "Το λάτρεψα, ήταν υπέροχο αυτό το βιβλίο, ανυπομονώ για την συνέχεια ❤️❤️❤️"
YOU ARE READING
ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
RandomΚινούμενη από την ανάγκη να βοηθήσω τους νέους αναγνώστες μου να διαλέξουν με ευκολία τί βιβλίο τους ενδιαφέρει και θα ήθελαν να διαβάσουν, σκέφτηκα την ιδέα να δημιουργήσω αυτόν τον Οδηγό για τα βιβλία μου! Επιπλέον, περιλαμβάνονται και μερικά revi...