2. ΑΓΓΕΛΟΙ, Βιβλίο 1.5: "Becoming Selest"

35 3 1
                                    

Περίληψη βιβλίου:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Περίληψη βιβλίου:

Πρίκουελ της σειράς Άγγελοι.

Οι μάγισσες είχαν μεγάλη δύναμη, προκαλούσαν δέος, φόβο και σεβασμό, εξαιτίας των απεριόριστων μαγικών ικανοτήτων τους! Ακόμα όμως κι ανάμεσά τους, είτε γεννιόσουν με το χάρισμα της μαγείας κι επιβίωνες, είτε δε γεννιόσουν με το χάρισμα αυτό και σε περίμενε ο θάνατος!

Οι ορκισμένοι εχθροί τους όμως έχουν βάλει στόχο να τις εξαφανίσουν καθώς τις θεωρούν όργανα του Εωσφόρου. Δε διστάζουν να φτάσουν ακόμα και στα άκρα προκειμένου να πετύχουν το σκοπό τους!

Ένας απαγορευμένος έρωτας επρόκειτο να φέρει τα πάνω κάτω στις εύθραυστες ισορροπίες που διέπουν τον κόσμο...

Ποιός θα υπερισχύσει;

Μαγεία, ίντριγκα, συνωμοσίες, προδοσία, ανατροπές, δράση, έρωτας και μίσος συνθέτουν αυτήν την ιστορία της πρώτης μάγισσας που κατάφερε και έκλεψε το ενδιαφέρον του ίδιου του Εκπεσσόντος Αγγέλου!

Αυτή, που εξαιτίας της, συνέδεσαν τη μαγεία με τον Εωσφόρο!

✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️

Σημείωση: Είναι ένα πρίκουελ της σειράς, με βασικούς χαρακτήρες τη Μόργκαν και τον Λούσιαν αρχικά κι έπειτα την κόρη τους Σελέστ, της οποίας το όνομα έχει ο τίτλος του βιβλίου και του Εωσφόρου, καθώς και τη Σελένα.

Είναι ένα βιβλίο φαντασίας, με θέμα το κυνήγι των μαγισσών από την Εκκλησία κα πως συνδέθηκαν με τον Εωσφόρο. Είναι απαραίτητο το βιβλίο ώστε να καταλάβετε τη Σελέστ, η οποία παίζει από τους πιο βασικούς ρόλους στη σειρά! Στα επόμενα βιβλία υπάρχουν πολλές αναφορές σε πρόσωπα αυτού του βιβλίου ή σε γεγονότα, ή το αντίθετο: υπάρχουν στο βιβλίο αυτό στοιχεία ή πρόσωπα που θα δούμε αργότερα.

* Προσοχή! Μπορεί το συγκεκριμένο βιβλίο να ξεχωρίζει ως προς το τέλος του με τα υπόλοιπα που έχω γράψει, αλλά δεν θεωρώ ότι παραβιάζω τον κανόνα μου για το ευτυχές τέλος των βιβλίων μου. Δεν μπορώ να πω περισσότερα και να κάνω σπόιλερ. Αρκεί να διαβάσετε τη συνέχεια της σειράς στο 2ο βιβλίο, "Συμμαχία" και θα καταλάβετε ότι έχω δίκιο, μόνο όταν τελειώσετε τη σειρά!😉

Είδος βιβλίου: Μεταφυσικό, φαντασία, ρομαντικό, δράση, μαγεία.

Βασικοί χαρακτήρες: Μόργκαν, Λούσιαν, Σελέστ, Λούσιφερ, Σελένα

Κεφάλαια: 30

(☞゚∀゚)☞ Πίσω από τις λέξεις: Και εδώ, τα ονόματα των χαρακτήρων δεν είναι τυχαία έχουν τη δική τους ιστορία, αλλά δεν θα εξηγήσω τίποτα. Μπορείτε να ανακαλύψετε πως προέκυψαν διαβάζοντας το βιβλίο.

✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️

Reviews Αναγνωστών:

(Αν κι εδώ είναι ανώνυμα για λόγους προστασίας, θα τα βρείτε στα σχόλια του τελευταίου κεφαλαίου του βιβλίου😉)

1. "Όσες φορές και να διαβάσω την συγκεκριμένη ιστορία δεν χορταίνω να την ζω! Είναι εργο αγαπημένο με έρωτα πόνο και εικόνες που σε ταξιδεύουν σε ονειρικά ρυάκια με μάγισσες και αόρατους πολέμαρχους! Με τρείς λέξεις θα χαρακτήριζα αυτό το υπέροχο έργο σε οποιον θα ηθελε να το ξεκινήσει: περιπετειώδες, ερωτικό, ανυπέρβλητο! Για άλλη μια φορά συγχαρητήρια!!"

2. "Μπράβο σου γι αυτό το βιβλίο χρειαζόταν ως συμπλήρωμα των υπολοίπων!!!"

3. "Πάρα πολύ όμορφη και κατατοπιστική η ιστορία αυτή. Πάμε παρακάτω."

4. "Ανατροπές αποκαλύψεις, ίντριγκες. (...) Για να δούμε πως συνδέονται με την συνέχεια. Σίγουρα θα δούμε πολλά ακόμα αυτό ήταν μια μικρή γεύση!!!! Μια γεύση που θα την θυμόμαστε!!!!"

ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥWhere stories live. Discover now