3. Book For Thought

29 3 0
                                    

Για να δείτε το εξώφυλλο του βιβλίου, πατήστε πάνω στην εικόνα μια φορά. Αν σας εμποδίζει το άσπρο περιθώριο από πάνω, πατήστε άλλη μια φορά την εικόνα για να φύγει το περιθώριο και να δείτε την εικόνα.

Περίληψη βιβλίου:

Πόσες φορές έχετε βρεθεί στη θέση να μη θέλετε να πιάσετε βιβλίο στο χέρι σας;

Να βαριέστε, να είστε κουρασμένοι, να μην έχετε όρεξη να διαβάσετε ή να μην  έχετε καθόλου έμπνευση να γράψετε;

Η φαντασία σας να έχει στερέψει, να αφεθήκατε να σας παρασύρει η ρουτίνα κι η καθημερινότητα, χάνοντας έτσι κάτι πολύ πιο συναρπαστικό και μαγικό που έχετε ξεχάσει ότι υπάρχει;

Πόσες φορές αναρωτηθήκατε αν το βιβλίο προσφέρει κάτι πολύτιμο, χρήσιμο ή αξιόλογο που ν' αξίζει το χρόνο σας;

Αν κάτι από τα παραπάνω πέρασε από τη σκέψη σας, έστω και μια φορά, τότε αυτό το βιβλίο ελπίζω να σας δώσει απαντήσεις, έμπνευση και κίνητρο μέσω αποφθεγμάτων για το διάβασμα και τη συγγραφή!

**********
©2023

Το υλικό που θα χρησιμοποιήσω δεν είναι δική μου δουλειά, αλλά ανήκει στους δημιουργούς του!

✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️

Σημείωση: Άλλο ένα βιβλίο που ανήκει στην κατηγορία "Τυχαία".
Πρόκειται για ένα βιβλίο που είχα καιρό στο μυαλό μου να δημιουργήσω. Το κάνω κυρίως για μένα, αλλά αν βοηθήσει, ή δώσει έμπνευση και σε κάποιον άλλο, τότε θα χαρώ πολύ.

Πρόκειται για ένα βιβλίο όπου ανεβάζω αποφθέγματα που έχουν σχέση με την αξία του βιβλίου, της ανάγνωσης και της συγγραφής. Αποφθέγματα που μου έχουν δώσει έμπνευση, φαντασία, δυνατότητες, ελευθερία κι αγάπη για την ανάγνωση και τη συγγραφή σε στιγμές δύσκολες, στιγμές που ίσως όλοι έχουμε περάσει κάποια στιγμή. Στιγμές που δεν είχαμε τόσο όρεξη για διάβασμα για τον άλφα ή βήτα λόγο.

Έχω επίσης αποφθέγματα από γνωστά βιβλία που έγιναν ταινίες και αποφθέγματα από χαρακτήρες των βιβλίων μου τα οποία είναι δικά μου. Όταν πρόκειται γι' αυτά, θα το καταλάβετε επειδή θα αναφέρω ποιός το λέει κι από ποιό βιβλίο μου είναι με τ' όνομά μου.

Η μορφή που έχει το βιβλίο είναι ως εξής:

Σε κάθε κεφάλαιο, υπάρχει μια εικόνα με ένα απόφθεγμα στα αγγλικά, από κάτω μεταφράζω το απόφθεγμα στα ελληνικά για να μη δυσκολεύεστε ενώ πάνω από τον τίτλο έχω και μια εικόνα σχετική με το απόφθεγμα.

Σκοπός είναι να δημιουργηθεί κλίμα σχολιασμού κι επικοινωνίας αν κι εφόσον το θέλετε. Εγώ απαντώ σε όλα τα σχόλια -αν δεν με σαμποτάρει η εφαρμογή-😂.

Ανεβάζω αρκετά συχνά στο βιβλίο αυτό γι' αυτό δεν θα κάνω ανακοίνωση γιατί θα είναι κουραστικό να λαμβάνετε ειδοποιήσεις τόσο συχνά.

Το βιβλίο θα έχει επιτεύξει το σκοπό του αν βοηθήσει έστω κι έναν αναγνώστη!

ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥDonde viven las historias. Descúbrelo ahora