13. Rose & Diamond

61 3 3
                                    

Περίληψη βιβλίου:

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Περίληψη βιβλίου:

Πώς μπορεί ο ιδανικός άντρας των φαντασιώσεων και των ονείρων μου, αυτός που ζωγράφιζα μικρή, να είναι ο ήρωας της σειράς βιβλίων "Ντάι Ντήμον" που διαβάζω εδώ και εφτά χρόνια;

Και πώς γίνεται να βρίσκεται μπροστά μου με σάρκα και οστά, πεσμένος από σφαίρα και να ζητά τη βοήθειά μου;
Απ' όσο θυμάμαι, αυτή ήταν η τελευταία σκηνή του τελευταίου κεφαλαίου του βιβλίου που δημοσιεύτηκε και είχα διαβάσει στην εφαρμογή, νομίζοντας ότι ο αγαπημένος μου ήρωας σκοτώθηκε...!

Η Ρόουζ κι ο Ντάι. Ένας άνθρωπος κι ένας δαίμονας. Δύο διαφορετικά όντα, δύο διαφορετικοί κόσμοι.
Η καταλυτική στιγμή της συνάντησής τους, είναι αυτή που θ' αλλάξει την πραγματικότητα, έτσι όπως τη γνωρίζουν.

"Όταν κάποιος επιθυμεί πολύ κάτι, τότε όλο το σύμπαν συνωμοτεί ώστε να το αποκτήσει." (Paulo Coelho)

✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️

🏆TYS AWARDS (2021): 1η θέση

✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️

Σημείωση: Είναι ένα βιβλίο μεταφυσικού, αυτοτελής ιστορία, καθώς λαμβάνει χώρα στον πραγματικό κόσμο, ενώ παράλληλα συνυπάρχει ένας άλλος κόσμος φανταστικός. Είναι ένα βιβλίο φαντασίας-μεταφυσικού, ρομαντικό, περιπέτειας, δράσης, αγωνίας, ανατροπών, κυνηγητού, αστυνομικό.

Το ζευγάρι της ιστορίας είναι η Ρόουζ κι ο Ντάι. Ένας άνθρωπος, η Ρόουζ, που ανήκει στον πραγματικό κόσμο κι ένας δαίμονας- ήρωας του βιβλίου "Ντάι Ντήμον".

Για κάποιο λόγο η Ρόουζ βρέθηκε μέσα στον κόσμο του βιβλίου "Ντάι Ντήμον" κι ανακαλύπτει ότι οι ήρωες, οι χαρακτήρες του βιβλίου δεν γνωρίζουν την αλήθεια ότι δηλαδή είναι απλά αποκυήματα της φαντασίας ενός συγγραφέα, καθώς η ζωή τους είναι τόσο πραγματική, όσο η ζωή στον πραγματικό κόσμο.

ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥOù les histoires vivent. Découvrez maintenant