Περίληψη βιβλίου:
Ο Ντάνιελ βρήκε αυτήν που έψαχνε. Αυτήν που ήταν η αιτία της πτώσης του! Τώρα όμως θα πρέπει να την προστατεύει, εξάλλου είναι θνητή κι ευάλωτη! Θα μπορέσει όμως να το κάνει, ειδικά όταν κάποιος έχει στήσει το τέλειο σχέδιο για την κυριαρχία του κόσμου;
Όλα φαίνονται ζοφερά για το μέλλον, όχι μόνο των ανθρώπων αλλά και των Επιγείων Αγγέλων, το τάγμα που ήταν υπεύθυνο για την ασφάλεια των ανθρώπων και στο οποίο ήταν κάποτε αρχηγός ο Ντάνιελ.
Ποιός θα μπορούσε ν' αντισταθεί και να πολεμήσει τις ορδές των δαιμόνων που έρχονται με μόνο σκοπό τους την εξόντωση των ανθρώπων και την εγκατάστασή τους στη γη;
Ίσως η μόνη ελπίδα, να είναι μια ανορθόδοξη ομάδα, με μοναδικό τους κοινό, το μίσος τους για τον Εωσφόρο.
✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️
Σημείωση: Στο βιβλίο αυτό εμπλέκονται εκτός από το ζευγάρι Ντάνιελ και Ρέητσελ, τα ζευγάρια: Ράζιελ και Σκάρλετ, Ντέμιαν και Λαβίνια. Θα δούμε τη σχέση τους πώς εξελίσσεται, το δοκιμασίες περνά ενώ η πλοκή χτίζεται για να φτάσουμε σιγά σιγά στην κορύφωση της αγωνίας.
Ένα βιβλίο μεταφυσικού που κινείται στη γη ενώ συνυπάρχουν ο κόσμος των αγγέλων και των δαιμονων, με την αιώνια μάχη ανάμεσά τους.
Δράση, αγωνία, ανατροπές, αναδρομές στο παρελθόν κι άλλα πολλά συνθέτουν την ιστορία.
Είδος βιβλίου: μεταφυσικό, ρομαντικό, δράμα, δράση
Βασικοί χαρακτήρες: Ντάνιελ, Ρέητσελ, Ράζιελ, Σκάρλετ, Ντέμιαν Λαβίνια, Σελέστ, Εωσφόρος
Κεφάλαια: 39
✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️
Reviews Αναγνωστών:
(Αν κι εδώ είναι ανώνυμα για λόγους προστασίας, θα τα βρείτε στα σχόλια του τελευταίου κεφαλαίου του βιβλίου😉)
1. "Ε όχι δεν το πιστεύω αν ήμουν όρθια τώρα θα είχα πέσει!!! Αλήθεια τώρα? Θα τρελαθώ! Πόσες αποκαλύψεις πόσοι έρωτες πόσα πάθη, πόθοι ανατροπές, ανακαλύψεις, σχέδια κ τέλος ίντριγκες που θα οδηγήσουν στον μεγαλύτερο πόλεμο!!!!Έχω πάθει σοκ σοκ σοκ κ ακόμα δεν έχω συνέλθει!!!"
2. "Υπέροχο... το δεύτερο βιβλίο ήταν καλύτερο από το πρώτο.. φαντάζομαι το τρίτο..φαντάσου και δεν μου άρεσαν τα βιβλία φαντασίας...Αναθεωρώ..."
3. "Ωραίο τέλος σε αφήνει με την αγωνιά με έχει μπερδέψει ο Ντέμιαν άλλα είναι από τους αγαπημένους μου."
4. "Πολύ ωραίο και αυτό το βιβλίο και πιστεύω ότι σε αυτήν την ιστορία γνωρίσαμε καλύτερα τους χαρακτήρες...
Λάτρεψα τον Ράζιελ και την Σκάρλετ, αλλά και ο Ντέμιαν με την Λαβίνια δεν έμειναν απαρατήρητοι.
Όλοι οι χαρακτήρες είναι ένας και ένας!!! Επίσης μου αρέσει πως εξελίσσονται τα πράγματα και έχω περιέργεια να δω τι θα γίνει με τον Ντέμιαν."5. "What?? Τι ανατροπάρα ήταν αυτή στο τέλος;! Ομολογώ ότι δεν το περίμενα με τίποτα. Το λάτρεψα το βιβλίο σου, μπορώ να πω ότι ήταν ακόμα καλύτερο απ' το πρώτο, με περισσότερη αγωνία και ανατριχιαστικές περιγραφές. Θα ξεκινήσω σύντομα και το δεύτερο!"
6. "Περιμένω με αγωνία το επόμενο βιβλίο."
7. "Υπέροχο κεφάλαιο γεμάτο ανατροπές!! Ομολογώ πως αγάπησα ιδιαίτερα τους χαρακτήρες μα και την ίδια την ιστορία !! Αναμένω εναγωνίως το τρίτο βιβλίο!!"
8. "Μεγάλη ανατροπή, δεν το περίμενα αυτό. Θα πάρει φωτιά η κόλαση....."
YOU ARE READING
ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
RandomΚινούμενη από την ανάγκη να βοηθήσω τους νέους αναγνώστες μου να διαλέξουν με ευκολία τί βιβλίο τους ενδιαφέρει και θα ήθελαν να διαβάσουν, σκέφτηκα την ιδέα να δημιουργήσω αυτόν τον Οδηγό για τα βιβλία μου! Επιπλέον, περιλαμβάνονται και μερικά revi...