Flyturen

507 12 1
                                    

Jeg satt med vinduet på flyet. Utenfor vinduet var det skyer. Di såg så myke ut... Nesten som en god seng! Fostermoren min dyttet meg med albuen, slik att jeg Begynnte å blø naseblod.
"Hvorfor gjorde du det?!" Ropte jeg i menst jeg holdt meg for nesa.
"Det var din egen skyld! Se deg for neste gang!" Sier hun overlegent.
Jeg reiste meg opp og gikk gjennom den lange korridoren i flyet. Jeg gikk mot badet. Det var heldigvis åpent. Jeg gikk raskt inn og tok papir opp til nesa.
Jeg så meg i speilet. Flott... Hele T-skjorten var full i blod... Det så ut som om noen hadde knivstukket meg! Nase blodet stoppet, og jeg hev alt det blodige papiret i bosset vedsiden av vasken. Jeg såg meg i speilet en siste gang før jeg bare gikk ut av badet.
Rett utenfor stod det en gutt med lyst blondt hår og krystallblå øyne. Med en gang hån så meg gapet han.
" Åh, herregud!!! Det er noen som har skadet deg!!! Vi trenger lege hjelp her!!! RASKT!!!!" Ropte han av full hals.
Han løftet meg opp i brude stil, og gikk raskt mot nærmeste flyvertinne. Hun Begynnte å gale også. alt skjedde på u der 10 sekunder sikkert! Jeg bare stirret på gutten med det blonde håret... Jeg kunne ikke la vêr... Han var ekstremt kjekk syntest jeg... Jeg tvinge øynene mine til å se en annen vei. Jeg kan ikke stole på han! Tenk hvis han er som di andre jeg har vert forelsket i?! Tenk viss han voldtar meg slik som Endre?! Tenk viss han slår meg slik som Jan og Fredrik?! Tenk viss han tvinger meg til å gjøre ting jeg ikke vil...
Jeg såg rundt meg. Alle så sjokkert ut, unntatt fostermoren, fosterfaren og fostersøsteren min.... Di så sure ut. Fosterfaren min reiste seg opp og gikk mot meg, flyvertinnen og gutten med det blonde håret.
"Hun har det helt fint!" Sa han og dro meg ned fra armene til gutten med det blonde håret, slik att jeg falt på gulvet. Rett etter på dro fosterfaren min meg hardt i armen og dro meg helt bort til plassen min.
Jeg så att alle såg på meg. gutten så på meg litt før han gikk bort til plassen sin som var litt bak min. Han satt med 4 andre gutter. Det var noe kjent med dem... Ett eller annet... Resten av flyturen kjente jeg att noen stirret på meg... Og jeg tror jeg vet hvem den noen er... Men, Jeg kan ikke stole på han! Han er sikkert bare en pervers gris slik som alle andre gutter!

Ollivia (one direction fanfiction)Where stories live. Discover now