36

141 12 11
                                    

Jeg gikk i gatene, og lette etter Liam.

"Har du sett en mann med brunt kort hår. Omtrent på denne høyden?" Spurt eget en dame. Hun ristet på hodet.

Jeg sukket. Jeg kommer aldri til å finne han..jeg gikk forbi ett smug. Noen dro meg i armen, og tok en hånd rundt munnen min. Jeg prøvde å skrike, men det kom bare en lav mumle lyd.

Personen kastet meg inn i smuget. Jeg så opp. Det var for mørkt til å se noe.

"Hvem er du?" Sa jeg redd.

"Jeg er Zayn... Du kjenner meg kanskje?" Sa han og lo en heslig latter.

"Zayn... Vet du hvor Liam er?" Sa jeg redd.

"Ja, men du får ikke vite det!" Sa han og løftet meg opp fra bakken.

Han satt meg ned, slik att jeg stod, og så lente han seg mot meg.
Jeg var klistret mot veggen.

"Så... hvordan går det med deg og Niall? Eller var det Harry eller Louis?" Sa han tullete. "Det er alle!" Sa han og lo.

"Kan du værsåsnill fortelle meg hvor jeg kan finne Liam?" Spurte jeg.

"Nei, men jeg kan fortelle Harry hvor du er!" Sa han lett, og snudde seg.

"Hva? Jobber du med Harry!?" Ropte jeg sint.

"Ja, søta.." Sa han og Fomlet med en kniv.

"Dette kommer til å gjøre vondt.." Sa han før han fyrte en kniv inn i magen min.

Jeg fikk ikke tid til å tenke, eller snakke. Alt var bare vondt. Det var alt. Vondt...

Zayn lo. Han gikk mot meg igjen. Han siktet på hjertet denne gangen.

"ZAYN MALIK ER HER!" Ropte jeg ut, med di siste kreftene mine.

Han så redd på meg. Rett etterpå hørte vi fansen hans skrike. Sikkert hundre fangirls løp inn i smuget, mens jeg krøp ut. Zayn ble bombardert med jenter fra alle kanter.
Jeg kom meg ut fra smuget og gikk mot en bil.

Jeg banket på vinduet. Personen i bilen åpnet vinduet sakte.

"Hjelp.." Hvisket jeg før jeg besvimte.

Ollivia (one direction fanfiction)Where stories live. Discover now