Meg og den såkalte "familien" min, sitter rundt ett bord i en restaurant. Di fleste så i menyene, men jeg skulle bare få det di ikke ville ha. Altså, restene deres. Plutselig hører jeg noen rope på den andre siden av restauranten.
"Ey! Babe! Visste ikke att du var her!" Det var Harry S.
"Um... Hei.." Sa jeg litt usikker. Hele familien min så på meg nå.
"Harry S? Jeg gidde deg nummeret mitt i går!" Sa han muntert.
"HARRY STYLES!!!!!!" Ropte søsteren min og fangirla helt.
Jeg så rart på henne, men det så ikke ut som om hun merket meg, på grunn av att blikket hennes var festet på Harry.
Harry tok pekefingeren og la den på munnen, som ett tegn på att hun måtte vere stille."Ikke så høyt, junior..." Sa Harry surt.
"Er du med ut litt, eller?" Spurte Harry når søsteren min var blitt stille.
Jeg smilte og reiste meg opp. Mine foreldre viste ingen beskymring for att jeg dro ut i en fremmed by med en fremmed fyr i det hele tatt. Kanskje det er det beste uansett..
"Gutta venter rett ute i lobbyen." Sa han og holdt rundt meg.
"Vent, gutta? Hvem er det?" Sa jeg og så nyskjerrig opp på han.
"Er du helt seriøs nå? Vet du ikke hvem jeg er?" Spurte han.
Jeg ristet på hodet.
"Kjenner du igjen ett band som heter One Direction?" Spurte han rett etterpå.
Jeg ristet på hodet igjen.
"Vel, vel.. Kanskje det er det beste!" Sa han og holdt litt bedere rundt meg.
Vi kom ut til ett par med gutter og blandt dem stod.
"Niall?!" Sa jeg overrasket.
"Olivia!" Sa han glad og kom bort til meg og klemte meg hardt.
"HEI! Kom deg vekk fra henne! Hun er min!" Sa han og dytter Niall vekk fra meg.
"Det er ingen av oss som eier henne Harry!" Sa han irritert tilbake til Harry.
Plutselig slo Harry Niall hardt i ansiktet med knyttneven.
"Wow, wow, wow! Ro dere ned!" Sa en gutt i stripete T-skjorte og røde bukser. Det var to stykker som holdt Harry tilbake fra å banke Niall opp.
"Dette var ikke meningen.. Jeg tror ikkje det er lurt om vi treffest igjen.." Sa jeg og Begynnte å småløpe bortover mot hotellrommet. Jeg hørte Niall og Harry rope etter meg, men jeg ignorerte dem.
Jeg visste det.. Di er som alle andre.. Slemme..
YOU ARE READING
Ollivia (one direction fanfiction)
FanfictionOlivia er 16 år når foster-familien hennes flyttet til Frankrike (Nice). Hun har blitt misbrukt av gutter og kommer aldri til å stole på noen menn igjen. Ikke en gang sin egen far... Men hva skjer når Harry og Niall kommer inn i livet hennes?