NIALL POV
Vi var komt til campen. Jeg sjønner det bare ikke! Hvorfor Norge! Paul tenkte att vi trengte en pause, men måtte det være i Norge av alle steder! Campen var midt inni en skog, og Sjøen var rett vedsiden av. Vi skulle sove i bussen. Bussen var veldig lik på tourbussen, men litt anderledes. Hyttene var litt vedsiden av.
Jeg, og guttene var på vei til vår første samling med campen. Det skulle være ett opprop, så skulle vi spille paintball eller noe sånt.
Vi var komt fram til møtestedet. Vi satt på en benk bakerst i rommet.
"Hei alle sammen!" Roper en dame i en mikrofon. Noen svarer hei tilbake og noen er helt stille.
"Før vi begynner skal vi bare ta ett opprop!" Legger hun til, og begynner med navnene.
"Elise!" Roper hun.
"Ja!"roper en jente og strekker hånden opp i været.
"Truls!" Roper hun.
"Her!" Roper en gutt.
Slik gikk det, før jeg hørte ett spesielt navn.
"Ollivia!" Ropte hun.
"Her borte!" Ropte den søteste stemmen i universet.
Jeg, Harry og Louis rettet blikket mot der Ollivia stod. Hun stod med en gutt litt lenger fremme enn oss. Liam så bort på oss. Harry var på vei til å gå fram til henne da Liam stoppet han.
"She's here With her boyfriend!" Sa han stille.
"I will Get her back before i leave This camp!" Sa Harry, og satt seg ned.
Damen med mikrofonen sa navnene til alle, og alle svarte. Vi gikk ut og spilte paintball til det var lunsjtid.
Vi møtte damen som hadde oppropet tidligere. Hun skulle fortelle oss hvilket bord vi skulle sitte på. Vi skulle sitte på det samme bordet i 2 uker, med di samme folkene.
"Okay! Maybe You aready know, but the guys from one direction is here!" Sa hun til alle i matsalen. Vi hørte fangirling litt lenger borte.
"They would propably appreciate if we spoke English!" Sa hun og smilte.
"Table 1!" Ropte hun og sa noen navn etter på.
Slik fortsatte det.
"Table 5! Niall, louis, Liam, Harry, Ollivia, Lucas!" Ropte hun.
Harry smilte stort, louis var som en normal person, jeg var overrasket og Liam så medfølende på oss alle.
Da begynner krigen mellom meg og Harry igjen...
YOU ARE READING
Ollivia (one direction fanfiction)
FanfictionOlivia er 16 år når foster-familien hennes flyttet til Frankrike (Nice). Hun har blitt misbrukt av gutter og kommer aldri til å stole på noen menn igjen. Ikke en gang sin egen far... Men hva skjer når Harry og Niall kommer inn i livet hennes?