Sjalu

171 7 0
                                    

Louis hadde latt meg sove med han i natt. Jeg skulle holde meg vekke. Men, det fristet mer å sove med han enn Lucas. Louis prøvde seg ikke på noe i hele natt. Jeg Var litt nervøs, men jeg hadde ingen grunn til det.

Vi var på vei til campsamlingen. Vi skulle male i dag. Vi kom til samlingen og satt oss ned. Di andre Guttene var alleredet der. Lucas også. Harry og Niall sendte louis ett drepende blikk. Det så ikke ut som louis brydde seg. Jeg så bort på Lucas. Han så sint på meg. Jeg så raskt vekk.

Jeg satt meg på bakerste rad, helt ytterst. Det var kun en som kunne sitte vedsiden av meg. Lucas, Harry og Niall løp så å si bort til plassen.

"Louis!" Ropte jeg og så på louis.

Han smilte og så på meg.

"Vil du sitte med meg?" Spurte jeg og så håpefullt bort på han.

Han lo litt før han kom og satt seg vedsiden av meg.

Di andre guttene så furtent på meg. Harry satt seg forann meg, og Niall vedsiden av Harry. Liam satt vedsiden av Louis, og Lucas satt seg på den siste ledige plassen. Helt fremst.

Vi bar Begynnt å male. Louis malte en solnedgang. Harry malte en jente. Hun lignet faktisk veldig på meg! Niall malte ett knust hjerte.. Jeg malte bare ett landskap. Ikke ett veldig fint ett heller. Jeg er VELDIG dårlig til å male. Det var egentlig bare ett hus og en sol...

"Fint hus!" Sa louis og lo litt.

"Vet!" Sa jeg og lo tilbake.

Jeg så att Niall snudde seg og så bak på oss.

Ikke mer guttedrama PLIS!

Ollivia (one direction fanfiction)Where stories live. Discover now