Trying to start over

160 11 0
                                    

Jeg åpnet øynene sakte. Jeg var i ett stort rom, med noen vinduer og to dører. En helt vanlig en, og en som gikk til en terrasse. Terrasse døren var åpen. Innredningen var moderne. Fullt med nye ting, som fortsatt lukta 'ny'. Jeg var i en stor dobbeltseng. Det var tydelig att noen hadde sovd vedsiden av meg. Sengen var ikke redd opp på den siden eller noe.

Jeg lå bare i sengen og slappet av. Plutselig kom jeg til å tenke på noe. Guttene..

Jeg sperret øynene opp, og reiste meg opp.

Guttene! Di kidnappet meg! Og så dopet di meg! Kan ikke la meg gå?! Jeg kan i hvertfall la DEM gå! Hva skal jeg gjøre??!

Jeg helt panikkfyllt. Hodet mitt gikk i surr. Jeg følte ett kaldt vindslag slå mot meg.

Det var litt for kaldt.. Jeg så ned på kroppen min.

Jeg... Er... I... Undertøyet!?

Ok! Har jeg sovet i en seng med noen andre i bare undertøyet! Jeg tok hendene opp til hodet. Jeg pustet sakte inn og ut. Jeg slappet mer og mer av. Jeg gikk til skapet, og fant en gigantisk morgonkåpe. Jeg tok den på meg og gikk ut av rommet. Jeg ble mer og mer sint, etter hvert skritt jeg tok. Hvorfor gjorde di det!?

Jeg hørte snakking i fra ett rom nede. Jeg gikk ned en trapp, og inn på ett kjøkken. Alle fire satt der og snakket helt vanlig sammen. Når di fikk øye på meg ble fjesene deres hvite.

"You have some explaining to do!!" Ropte jeg sint til dem.

"Your awake!" Sa Niall overrasket.

"Yes! Yes I'm awake!"

"Sleep well?" Spurte Harry.

"Answer my question!" Sa jeg utålmodig tilbake.

"Want some water?" Spurte Liam.

"No! Ill take my own water from now on!" Sa jeg sint tilbake, og ga han ett irritert blikk.

Guttene så på hverandre før Louis kremtet.

"Ollivia, You should Get some sleep.." Sa han rolig og tok hendene på kinnene mine.

Jeg rygget vekk fra han umiddelbart.

"You kidnappet me!" Ropte jeg skuffet og sint.

"Dont think of it like That! Think of it like it's a vication!" Sa han og smilte ventelig til meg.

"Boys, listen..." Sa jeg og pustet langsomt ut. "I'm trying to start a new life." Sa jeg rolig.

"And we ca be in it!" Sa Niall og smilte.

"NO! For gods sake, NO!" Sa jeg rask. "Your not going to be in it.." Sa jeg og så bestemt på dem.

Jeg så skuffelsen i øynene deres.

Harry sitt ansikt gikk fra trist til sint på under ett sekund. Han kom i en rasende fart mot meg.

Ollivia (one direction fanfiction)Where stories live. Discover now