Jeg hørte døren bli smelt igjen. Jeg åpnet skapdøren, og gikk forsiktig ut. Jeg skalv av redsel i hele kroppen, men jeg må vite om Niall har det bra!
Jeg gikk mot dørkarmen. Blodet til både Niall var under sokkene mine. Jeg pustet dypt ut, før jeg rundet svingen.
Jeg tok hånden forann munnen, og la ut ett lite pip.
Niall lå på gulvet, Dekket i sitt eget blod.
"Niall!" Ropte jeg og satt meg vedsiden av han.
"Oll..Ollivia?" Sa han forsiktig.
"Niall! Hva skjedde?" Spurte jeg i panikk, mens jeg så på såret som det stadig fosset mer og mer blod utav.
"Harry skøt meg..." Sa han med tårer i øynene.
"Jeg vet.." Sa jeg og prøvde å holde hulkene inne.
"Ollivia, du må gjøre noe for meg... Og det kommer ikke til å bli lett..." Sa han utslitt.
"Ja, hva som helst!" Sa jeg desperat
"Du må ta ut kulen.." Sa han.
Jeg så forskrekket på han.
"Nei! Vi har forsatt tid til å få deg på sykehuset!" Sa jeg skrekkslagent.
"Du vet vi ikke har det..." Sa han stille.
Jeg så ned på såret.
"Javel..." Sa jeg, og sukket oppgitt. "Du vil kanskje bite på denne?" Spurte jeg og rev av en del av tskjorten min.
Jeg tok den inn i munnen hans.
"Husk å puste i ett normalt tempo hele tiden!" Sa jeg strengt.
Jeg dro opp tskjorten hans, og så på alt blodet.
Jeg tok fingrene mine inne såret.
Niall skrek av smerte.
Jeg kjente rundt inni såret. Ingenting.
"Ok, hør her.. Kulen er lengre inn i såret, så dette kommer til å gjøre enda vondere..."
Niall sukket.
"1.... 2.... 3!" Sa jeg og dyttet fingrene mine inn i såret, helt til jeg kjente noe hardt.
"Jeg har funnet kulen." Sa jeg og prøvde å få ett grep på kulen.
Niall lå i store smerter. Han skrek og knep øynene i gjen for hver eneste bevegelse eg gjorde.
Jeg fikk taket på kulen. Jeg så på Niall. Jeg pustet tungt ut, før jeg dro den raskt ut.
Niall skrek igjen.
Jeg tok litt av tskjorten min igjen, og Knøt den rundt såret.
"Jeg må finne Liam! Han kan hjelpe deg mer enn det jeg kan!" Ropte jeg før jeg stormet ut for å finne Liam.
YOU ARE READING
Ollivia (one direction fanfiction)
FanfictionOlivia er 16 år når foster-familien hennes flyttet til Frankrike (Nice). Hun har blitt misbrukt av gutter og kommer aldri til å stole på noen menn igjen. Ikke en gang sin egen far... Men hva skjer når Harry og Niall kommer inn i livet hennes?