Sonsöz
Karavan uzun düz yolda hızını bozmaksızın ilerlerken, gözlerini Furkan'a çevirdi. Uzun saatler araba sürmesine rağmen hala memnun görünüyordu. Hafifçe tebessüm ederek camı açtı. Elini dışarı çıkartarak güneşin koluna gelmesini sağladığında, rüzgarın hafif esintisiyle tebessümü kocaman gülümseme bir halini aldı.
Elini camdan içeri sokarak kırık beyaz tonlarındaki sırt çantasını arka tarafa eğilerek kucağına aldı. Fermuarını sakince açarak deniz kabuklu defteri kucağına aldı. Son sayfasını açtı.
Furkan kahverengi gözlerini yoldan dikkatlice ayırarak Cansu'nun kucağındaki deftere baktı.
"Son sayfa mı?" dedi şaşkınlık içerisinde sorarak.
"Evet." dedi Cansu tebessüm ederek.
Kalemini çantasından çıkarttı. Kapağını açarak son sayfaya yazmak için yöneldiğinde, Furkan'ın bakışları yola çevrilmiş ve dikkatini o yöne taşımıştı. Cansu mavi göz harelerini bir süre yolda gezindirdi ve tekrardan deniz kabuklu deftere döndü. Tebessümü yüzünden hiç solmuyordu. Sanki bir savaş vardı ve zafer kazanmıştı.
Kalemi sağ elinin arasında kımıldarken, mavi gözleri yazdıklarına dikkat kesildi.
"Bizi mutlu eden her şeyin iyi gitmesi değil, düşüncelerimizdir. İnsanı ancak hayata bakış açısı mutlu eder. Bu işin sırrı da kendi içimizde saklı. Hayatta her zaman, hiçbir şey tamamen iyi ve mutlu gidemez. Olgun olarak, sıkıntılarla baş etmek, sorunlarını kızmaktan çok çözümlemeye çalışmak gerekir.
Hayatına anahtar arayarak ömrünü geçirme, çünkü anahtar sensin...
Anahtar senin içinde. Yeter ki aramaktan yorulma, bulana dek pes etme.Hazine sensin.Bir bireyin hayatını nasıl geçireceği kendi elindedir. Ya beş bardağım var, biri kırıldı diye hayatını mutsuz geçirirsin yada beş bardağım var diyerek hayatını şükrederek ve mutlu geçirirsin.
Mutluluğu: etrafta, insanlarda ve başarılarda aramayın. Bunlar geçici mutluluklardır. Gerçek mutluluk sizin içinizde gizlidir. O yüzden kendi kapılarını aralayarak, içerilere bakmaya korkma. Sizi geriye iten durumlar genellikle son atacağınız adımlardır ve o adımı atmaya cesaret ettiğinizde her şey bambaşka olacak.
Kendimize kızmakta elimiz bu kadar açıkken, kendimizi tebrik etmekte neden bu kadar cimriyiz? Çünkü bize bu öğretildi. Artık tabuları yıkarak kendimiz olma vaktimiz gelmedi mi? Kendi düşüncelerimizle hayata yön vererek, önce kendimize sonra insanlara faydalı olmalıyız.
Güneş pencerenden içeri sızıyor diye söylemeyi bırak, artık ya güneşliği kapat yada tülü sonuna kadar açarak güneşi selamla.
Ben bir seçim yaptım ve yanmak pahasına perdeyi açarak güneşi selamlamayı tercih ettim. Herkesin güneşi selamlayacak cesareti kendinde bulması dileğiyle..."
Cansu Ateş
SON
Hikayenin tamamına Wattpad Profilime girerek oradaki linkten ulaşabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN BİTTİ ○ 4
Teen FictionHer şeyimi sana kaptırdım Aslan. İlk öfkemi, ilk nefretimi, ilk gülüşümü ilk kahkahamı, ilk ağlayışımı ve ilk sevişimi. En sonunda kendimide sana kaptırdım. Sende doğdum ve seninle gözlerimi açtım. Sende büyüdüm, sende sevildim. Zamanı geriye sa...